machan meke wadagath dewal thiyenawa. na kiyanne na. habai moda adahasuth thiyenawa. meka godak wadagath wenne wena ratakata gihin ehe function ekakata giyoth.
mama ahanne lankawe indan mokatada aniwaryen blazer danna ona, athin kanna ba kiyanne? mama nan mama kamathi andumin gihin athin kala thiyenawa oya posh kiyana hotel okkogema wage (hilton eka arenna. ekata gihin na). kama jathiya anuwa thamai handada athada kiyala theeranaya karanna ona. lankawe kama hadala thiyenne athin kanna. samahara european kama, noodles wage ewa nan handen/garuppuwen kana eka lesiy thamai. anna ewage ekakata ewa pawichchi karanna. thamange rate ananyathawayai thamange pahasuwai anuwa thamai wada karanna ona. boruwata hotel ekakata giya kiyala wena kawuruwath karapu paliyata thaman ewa karanna ona na.
mama inne pitarataka. mehe suddo pizza sandwich kanne athin.. habai mama dakala thiyenawa lankawe kalu suddo pizza garuppuwen kanna yanawa....
