වයින් Glass එක අල්ලනකොට අපි ගොඩක් වෙලාවට ඈගිලි හතරක් stem එක දෙපෙත්තට දාල අල්ලනවා.එතකොට වෙන්නෙ අපෙ ඈගෙ තියෙන රස්නෙට, වයින් එකෙ රස වෙනස් වෙන එක.සාමාණ්යන්
Champagne , White Wine එකක නියම රස එන්නෙ ඒක පොඩ්ඩක් chill එකෙ බොනකොත..
මෙකත්ගොඩක් මම දෑකල තියෙනව..
Good post Bro +6 Added
Champagne , White Wine එකක නියම රස එන්නෙ ඒක පොඩ්ඩක් chill එකෙ බොනකොත..
මෙකත්ගොඩක් මම දෑකල තියෙනව..
ඩෙසට් බෙදගෙන හැදි හොයන්න එපා. ඕක ගොඩක් වෙලාවට ඩෙස්ට් station එකේදි අපි දකින දෙයක් සමහරු හැදි හොයනව. මතක තියාගන්න.
Good post Bro +6 Added
