අබුඩාබි කම්පැණි එක ආවම තෙල් ප්රශ්නෙ ඉවරයි. ඒත් උන් ඇයි රුපියල් එකතු කරගන්නෙ උන්ගෙ සල්ලි ආයෝජනය කරලා?
mm Rs. walin land + asset buy karanna puluwanඅබුඩාබි කම්පැණි එක ආවම තෙල් ප්රශ්නෙ ඉවරයි. ඒත් උන් ඇයි රුපියල් එකතු කරගන්නෙ උන්ගෙ සල්ලි ආයෝජනය කරලා?
un lankaven india valata yavana evata exchange karanava vage hoyana rupiyalදැන් IOC එකට හම්බවෙන රුපියල්වලට උන් මොනා ද කරන්නෙ?
අරන් යන්න ඩොලරුත් නැති එකේ...
ඒකනේ යකෝ උන්ගේ තෙල් නැත්තේ.දැන් IOC එකට හම්බවෙන රුපියල්වලට උන් මොනා ද කරන්නෙ?
අරන් යන්න ඩොලරුත් නැති එකේ...
ewa unta adala na. unta dollars denna ona.දැන් IOC එකට හම්බවෙන රුපියල්වලට උන් මොනා ද කරන්නෙ?
අරන් යන්න ඩොලරුත් නැති එකේ...
Is this confirmed ban? Haven't seen anything on mainstream media other than FB posts.අබුඩාබි කම්පැණි එක ආවම තෙල් ප්රශ්නෙ ඉවරයි. ඒත් උන් ඇයි රුපියල් එකතු කරගන්නෙ උන්ගෙ සල්ලි ආයෝජනය කරලා?
අපේ රජය තෙල් ප්රාන්තය විසදුවානේ.අබුඩාබි කම්පැණි එක ආවම තෙල් ප්රශ්නෙ ඉවරයි. ඒත් උන් ඇයි රුපියල් එකතු කරගන්නෙ උන්ගෙ සල්ලි ආයෝජනය කරලා?
Salli tika mehe palli walata inject karalla thambi tika lawa idam ussai lassanata. Passe crisis eka iwara unama yakka puththu tikata puluwan aye muslim unta baninna.අබුඩාබි කම්පැණි එක ආවම තෙල් ප්රශ්නෙ ඉවරයි. ඒත් උන් ඇයි රුපියල් එකතු කරගන්නෙ උන්ගෙ සල්ලි ආයෝජනය කරලා?

machan uba oka dakinne rata hamadama mehema thiyena eka assume karalane. rata mehema hamadama thiyenne naha kiyana eka assume karala hithuwoth meka investment ekakata patta time ekak. high risk but high reward also.අබුඩාබි කම්පැණි එක ආවම තෙල් ප්රශ්නෙ ඉවරයි. ඒත් උන් ඇයි රුපියල් එකතු කරගන්නෙ උන්ගෙ සල්ලි ආයෝජනය කරලා?
Thaminta denna, pallli walata denna, Sinhalau nathi karannaඅබුඩාබි කම්පැණි එක ආවම තෙල් ප්රශ්නෙ ඉවරයි. ඒත් උන් ඇයි රුපියල් එකතු කරගන්නෙ උන්ගෙ සල්ලි ආයෝජනය කරලා?