පොන්නයින්ට කොන්ද ගැන කියලා දෙන්න සිරිමා මැතිණිය මේ පින් බිමේ යලිත් පහල වේවා.
මලික් සෑර් ගේ කොන්ද තමා

පොන්නයින්ට කොන්ද ගැන කියලා දෙන්න සිරිමා මැතිණිය මේ පින් බිමේ යලිත් පහල වේවා.

කරන්න පුළුවන් නම් මෙන්න මේක තමා කරන්න ඕනේ . හරියට අවුරුද්දක් කාරා නම් ඕකුන්ට ලංකාවෙන් යන්න වෙනවා අකුලගෙනහොදම දේ IOC වලින් තෙල් ගහන එක නතර කරන රැල්ලක් හදන එක. එටිසලට් ගියා වගේ උනුත් යන්න යයි
Ow. Lokey lokuma oil company ekak (Fortune 500) bankaloth vei Lankava eyalagen oil gaththe naththan. Indiavama danagassanna puluvan.කරන්න පුළුවන් නම් මෙන්න මේක තමා කරන්න ඕනේ . හරියට අවුරුද්දක් කාරා නම් ඕකුන්ට ලංකාවෙන් යන්න වෙනවා අකුලගෙන![]()
පොන්නයින්ට කොන්ද ගැන කියලා දෙන්න සිරිමා මැතිණිය මේ පින් බිමේ යලිත් පහල වේවා.
View attachment 86807
ලෝක වෙළඳපොලේ තෙල් මිල අඩුවීමේ වාසිය ලබා ගැනීම සඳහා තෙල් ගබඩා කිරීමට ත්රිකුණාමලය තෙල් ටැංකි සංකීර්ණ ටැංකි විසි හතක් (27) ලබා දෙන ලෙස ශ්රී ලංකාව කරන ලද ඉල්ලීමක් ඉන්දියාව විසින් ප්රතික්ෂේප කර තිබේ.
දැනට භාවිතයට ගත නොහැකි තත්ත්වය පවතින ත්රීකුණාමල තෙල් ටැංකි සංකීර්ණය ඇති තෙල් ටැංකි අලුත්වැඩියා කර භාවිතයට ගැනීම සඳහා විදුලි බල හා බලශක්ති අමාත්ය මහින්ද අමරවීර ශ්රී ලංකාවේ ඉන්දීය මහකොමසාරිස් ගෝපාල් බග්ලේ ගෙන් මෙම ඉල්ලීම කර තිබිණ.
එහිදී ඉන්දීය මහ කොමසාරිස්වරයාගේ දැනුම් දීම වී ඇත්තේ, අවශ්ය නම් ඉන්දියාව අලුත්වැඩියා කර එම තෙල් ටැංකි ලබාදිය හැකි බවය.
ලබාගැනීමට අදහස් කළ එම තෙල් ටැංකි මාස හයක කාලයක දී අළුත්වැඩියා කිරිමටත්, මේ සඳහා වැය වන පිරිවැය සදහන් කරමින් ලංකා ඛනිජ තෙල් නීතිගත සංස්ථාව අමාත්ය මහින්ද අමරවීරට වාර්තාවක් ලබා දී ඇති බව මේ සම්බන්ධයෙන් කරන ලද විමසීමකදී අමාත්යංශයේ උසස් නිලධාරියෙක් පැවසීය.
ලංකා IOC සමාගමට ත්රීකුණාමල තෙල් ටැංකි සංකීර්ණයේ ටැංකි 100 ක ප්රමාණයක් අවුරුදු 35 ක බදු කාලයකට 2002 වසරේදී ලබාදී ඇති අතර, ඉන් චීනවරාය ප්රදේශයේ පවතින හොඳ තත්වයේ ඇති ටැංකි 15 ක් IOC සමාගම භාවිතා කරයි. ඊට අමතරව එම කොටසේ තෙල් ටැංකි දෙකක්ද ලිහිසි තෙල් සඳහා ටැංකි කීපයක්ද IOC සමාගම ඉදිකර ඇත.
(ලසන්ත රුහුණගේ - අනිද්දා පුවත්පතින්)
කල්ලො හොදයි... ටැමිල් හොදයි.. තම්බි හොද නෑ.. ඉස්ලාම් නිසා..obata ithin kawada පේන්න puluwan. obata indian unwa පේන්න ba, black unwa පේන්න ba, tamil and thambi tika පේන්න ba. kawada ban obata පේන්න puluwan?anatha sinhalu tikada
Ow. Lokey lokuma oil company ekak (Fortune 500) bankaloth vei Lankava eyalagen oil gaththe naththan. Indiavama danagassanna puluvan.![]()
ලංකාව එකට එක කිරීමෙන් හෝ ගේම ඉල්ලීමෙන් දිනන්න පුලුවන් තැනක නැත
oka kiyannath deyakda ban. oka balaganna puluwan devani inima upload karata passe ravana parapure yaksha petaw dana comment kiyawelaයකුන් පිටියට ආවා.. අඩේ එකෙන්ම බං.. අයිඕසී එකට කෙලවලම දාන පුලුවන් අපෙ උන් හරියට ඉන්නවා නම්.. නමුත් අයිඕසී සුපිරි ගේම් ගහන්නේ.. උදාහරණෙකට කියනවා නම් සිපෙට්කෝ එකට අයිති රශ් ලොකේශන්ස් වල තියන ශෙඩ්ස් අයිඕසී උන් රෙන්ට්1ට ගන්නව සිපෙට්කෝ1ට ලොකු ගාණක් දීලා... එතකොට ටවුන්1 හොද ප්ලේසස් වල තියන ශෙඩ්ස් ටික අයිඕසී... ඉතින් මිනිසුන්ට ගහගන්නම වෙනවා ඒවගෙන්. ඒ වගේ හීන් නූලෙන් ගේම ගහන්නේ උන්. හැබැයි මොන ගේම් ගැහුවත් මිනිස්සු එක හිතින් නොයා ඉන්නවා නම් එටිසලාට් උන්ට උන වැඩේමයි වෙන්නේ අකුලන් යන්න වෙන්නේ..
මෝඩි ලංකාවට එක කෝල් එකයි දෙන්නෙ ඔය රැලි ඔක්කොම ඉවරයියකුන් පිටියට ආවා.. අඩේ එකෙන්ම බං.. අයිඕසී එකට කෙලවලම දාන පුලුවන් අපෙ උන් හරියට ඉන්නවා නම්.. නමුත් අයිඕසී සුපිරි ගේම් ගහන්නේ.. උදාහරණෙකට කියනවා නම් සිපෙට්කෝ එකට අයිති රශ් ලොකේශන්ස් වල තියන ශෙඩ්ස් අයිඕසී උන් රෙන්ට්1ට ගන්නව සිපෙට්කෝ1ට ලොකු ගාණක් දීලා... එතකොට ටවුන්1 හොද ප්ලේසස් වල තියන ශෙඩ්ස් ටික අයිඕසී... ඉතින් මිනිසුන්ට ගහගන්නම වෙනවා ඒවගෙන්. ඒ වගේ හීන් නූලෙන් ගේම ගහන්නේ උන්. හැබැයි මොන ගේම් ගැහුවත් මිනිස්සු එක හිතින් නොයා ඉන්නවා නම් එටිසලාට් උන්ට උන වැඩේමයි වෙන්නේ අකුලන් යන්න වෙන්නේ..
Etisalat ඔය උඹේ Fortune 500 වලට නැද්ද බංOw. Lokey lokuma oil company ekak (Fortune 500) bankaloth vei Lankava eyalagen oil gaththe naththan. Indiavama danagassanna puluvan.![]()
රාජ්යතාන්ත්රිකව යන්න පුලුවන් සීමාවක් තියනවා... මිනිස්සු දැනුවත් නම් කාටවත් කරන්න දෙයක් නෑ....මෝඩි ලංකාවට එක කෝල් එකයි දෙන්නෙ ඔය රැලි ඔක්කොම ඉවරයි
හොදම දේ IOC වලින් තෙල් ගහන එක නතර කරන රැල්ලක් හදන එක. එටිසලට් ගියා වගේ උනුත් යන්න යයි
eka night1n duwagena yanne nane ban serama ekaparama jathyaalaya pahala wela.. meaka kramikawa wena deyak.mulin etisalt use krana eka tika denek stop kala. in passe tawa tawa. ehema ehema adu una'... anika ioc godakma thiyenne loku city area wala... ona taram anikwa tiynwane... %k wdiyata baluwama aduuu pramanayk IOC tiyenne. eka nisa![]()
![]()
oka kiyannath deyakda ban. oka balaganna puluwan devani inima upload karata passe ravana parapure yaksha petaw dana comment kiyawela
oba thama lankava unge iwaseema danne na. den okka ma un ceypetco giyoth shades vala polima innava venava. sinhalu idi polime kada gena yanava ioc ekata
ස' දඩිබිඩි ගාලා නැගිටලා නැට්ට ෆුකේ ගහගෙන ෆෝන් එකට සැලියුට් එකක් ගහල හරි ස' කියන හැටි මට මැවිල පේනවාමෝඩි ලංකාවට එක කෝල් එකයි දෙන්නෙ ඔය රැලි ඔක්කොම ඉවරයි

owa ape minissuth ekka karanda ba banඔය අයිඕසී වලින් ලංකාවේ ධනය හූරගෙන ඉංදියාවට යවන විදිය වෙනම ත්රෙඩ්1ක් ගියා පහු ගිය කාලේ...උඹල අයිඕසී වලින් ගහන්න එපා....
ඉංදියාව ලංකාවට කෙලවන්න තමා බලන්නේ හැම අතින්ම...ක්රිකට්ද යුද්ධ කේස් ද මාලු කොල්ල කෑමෙන්ද ඉංදු ලංකා ගිවිසුමෙන් ඇති කලා ලංකාවට අවාසි වෙලදාමෙන්ද ටැක්ස් වලින්ද හැම දේකින්ම.... පුලුවන් නම් ලංකාව යටත් කරගන්න තරම ජරයි උන්.


