රුපියල් නම් තියෙන්නෙ පොන්ස් ඔය ඕන තරන්.. අඩුම ගානෙ ප්රශ්නෙ මොකක්ද කියලවත් තේරුම් අරගෙන , බුද්ධිමත් විවේචනයක් කරන්ඩ ඉගෙන ගනිල්ල..තොපි මේ ගොන් බඩු ගාල කඩා ගත්ත වගේ දුවන් ඇවිත් හත්පොලේ ගාගන්නව![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


@erozan mu thama hariyatama dannawa kiyanne$ million 2600k thiyenne CEB eken nayata aran una paduwada ethakota? danne nathi nisa ahanne.
oww bn. ceb eken padu pita thel gannawa. ewa recover wen naha. ceb eken hena loan ekak thynawa gewanna petroleum ekata. owata othana mul putuwe idan waga kiyanna one

අන්න හරි ලොල් පොන්ස්ට හරියටම තේරුනා.රුපියල් නම් තියෙන්නෙ පොන්ස් ඔය ඕන තරන්.. අඩුම ගානෙ ප්රශ්නෙ මොකක්ද කියලවත් තේරුම් අරගෙන , බුද්ධිමත් විවේචනයක් කරන්ඩ ඉගෙන ගනිල්ල..තොපි මේ ගොන් බඩු ගාල කඩා ගත්ත වගේ දුවන් ඇවිත් හත්පොලේ ගාගන්නව![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dollar denna oni na kukko. apita padu pita thel dunne nane. thel adu kaaleth salmon denawa kiyala ganan adu nokara wadi ganatama thel wikke ubalage hamu.. ko dan e hamba karapu salli. gaththa profit ko? ewa bahirawayo gilalada mechchara naya?
රුපියල් නම් තියෙන්නෙ පොන්ස් ඔය ඕන තරන්.. අඩුම ගානෙ ප්රශ්නෙ මොකක්ද කියලවත් තේරුම් අරගෙන , බුද්ධිමත් විවේචනයක් කරන්ඩ ඉගෙන ගනිල්ල..තොපි මේ ගොන් බඩු ගාල කඩා ගත්ත වගේ දුවන් ඇවිත් හත්පොලේ ගාගන්නව![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
වටිනාකමක් නැත්තෙ මොකද පො%නයො තෝ බඩු ගන්නෙ රුපියල් දිල නෙමේද???? යකෝ ප්රශ්නයක් නැතුව හිතින් මවන් බුරල පච වෙන්ඩ එපා..අන්න හරි ලොල් පොන්ස්ට හරියටම තේරුනා.
හිතේ හැටියට රුපියල් අච්චු ගහපු නිසා දැන් රුපියල් හැම තැනම වටිනාකමක් නැතුව. මාස තුනක් විතර ගියානෙ ටියුබ් ලයිට් එක පත්තු වෙන්න.
uBEY oYA ගොන් බඩු, WACHANE NISA ubata kawada hari lamayek hitiyoth paw ban ee lamaya , eka nisa poddak hithapan e ganathනොදකින් ගොන් බඩු, තොපිට කියල වැඩක් නැ ඔහොමම හිතාගෙන ඉදපල්ල..![]()
![]()
![]()
awurudu ganak thynawa bn gewala nathuwa. e madiwata reservoir tika spill karanawa lassanata private oil plant wala demand requirements hadenna. ithin komada ceb labayak ganne.oya kiyana gana nam CEB eke loan wenna ba. mun kalayak thisse (adu gane awuruddak) thel walata gewalama na mama hithanne.![]()
U katha karanne uge buddiye taramata. Chimpansiyekuta eeta wada buddiyak tiyenawa. Anika medamulane ballek unama swamiya kiyana widiyata natta wananna ona. Ethakota tamai mas katu denne.
සිරාවට ඔච්චර මෝඩද බං උඹ?
නැත්තං දෙන සල්ලි ටිකට හිත හදාගෙන හරි කියන්න ඕන නිසා කියනවද?
------ Post added on Apr 12, 2021 at 6:23 PM
rupiyala awaparamane wenne mokada bn. uba dannawanam kiyapankoවටිනාකමක් නැත්තෙ මොකද පො%නයො තෝ බඩු ගන්නෙ රුපියල් දිල නෙමේද???? යකෝ ප්රශ්නයක් නැතුව හිතින් මවන් බුරල පච වෙන්ඩ එපා..![]()
![]()
![]()
![]()
තව මාස තුනකින් ආයෙ ඔය ගැන කතා කරමු. දැනට උබට තේරිල තියෙනවනෙ රුපියල් හැමතැනම තියෙනව ඒවගෙන් ඩොලර් ගෙවන්න බෑ කියල. ඒ හොදටම ඇති මේ මාස තුනටවටිනාකමක් නැත්තෙ මොකද පො%නයො තෝ බඩු ගන්නෙ රුපියල් දිල නෙමේද???? යකෝ ප්රශ්නයක් නැතුව හිතින් මවන් බුරල පච වෙන්ඩ එපා..![]()
![]()
![]()
![]()
ithin apita kiyapanko thel walata salli gewala naththe ai kiyala. appachchi kiwwe nadda. nathnam uba danne naddaනොදන්න හුත්තවල් කියවන්ඩ ඇවිත් පච නොවී ඉදපන් පොන්ස්.
මම නම් රුපියල අවප්රමානය විමක් දැකල නැ..ගේ මුල්ලෙ ඉදන් බයිල නොකිය ඉදපන්rupiyala awaparamane wenne mokada bn. uba dannawanam kiyapanko
enam dollar eke gana wadi wenawta kiyanne mokak kiyalada.මම නම් රුපියල අවප්රමානය විමක් දැකල නැ..ගේ මුල්ලෙ ඉදන් බයිල නොකිය ඉදපන්
උබ දන්නවද වැඩක් ??මම නම් රුපියල අවප්රමානය විමක් දැකල නැ..ගේ මුල්ලෙ ඉදන් බයිල නොකිය ඉදපන්
ඉතින් පොන්ස් ඕක කවදත් තියෙන කතාවක්නෙ..මේ තෙර්ඩ් එකේ උබලගෙ පක්ශෙ ගොන් බඩු ටිකක් එහෙම නෙමේ කියන්ඩ ආවට මම කියල දුන්න විතරයි..තව මාස තුනකින් ආයෙ ඔය ගැන කතා කරමු. දැනට උබට තේරිල තියෙනවනෙ රුපියල් හැමතැනම තියෙනව ඒවගෙන් ඩොලර් ගෙවන්න බෑ කියල. ඒ හොදටම ඇති මේ මාස තුනට
enam dollar eke gana wadi wenawta kiyanne mokak kiyalada.
ඒ ඩොලර් එකේ වටිනාකම වැඩිවෙලා ඕක ලෝකෙ හැම රටකම තියෙන දෙයක්, තොපි දන්නෙ මේකෙ වෙන දේ විතරනෙ දුපත් මානසිකත්වයෙක් මිදියල්ල ගොන් බඩු..උබ දන්නවද වැඩක් ??
අද තමයි රුපියල "හොදටම කොරල තියෙන්නේ"
1 United States Dollar equals
201.54 Sri Lankan Rupee
උබ දන්නවද වැඩක් ??
අද තමයි රුපියල "හොදටම කොරල
ethakota ape rupiyalath wadi une naththe moko.ඉතින් පොන්ස් ඕක කවදත් තියෙන කතාවක්නෙ..මේ තෙර්ඩ් එකේ උබලගෙ පක්ශෙ ගොන් බඩු ටිකක් එහෙම නෙමේ කියන්ඩ ආවට මම කියල දුන්න විතරයි..
ඒ ඩොලර් එකේ වටිනාකම වැඩිවෙලා ඕක ලෝකෙ හැම රටකම තියෙන දෙයක්, තොපි දන්නෙ මේකෙ වෙන දේ විතරනෙ දුපත් මානසිකත්වයෙක් මිදියල්ල ගොන් බඩු..
------ Post added on Apr 12, 2021 at 6:35 PM
තොපි වගේ කාලකන්නි අවජාතකයො හින්ද..ගේ මුල්ලට වෙලා ගෙදරින් දෙන දෙයක් කාල ඕන්ලයින් රට හදන්ඩ පොර ටෝක් දෙන අපතයො හින්ද තොපි වගේ ගු ඇන් පි ගොන් බඩු රටට බරක්..ethakota ape rupiyalath wadi une naththe moko.
හාඉතින් පොන්ස් ඕක කවදත් තියෙන කතාවක්නෙ..මේ තෙර්ඩ් එකේ උබලගෙ පක්ශෙ ගොන් බඩු ටිකක් එහෙම නෙමේ කියන්ඩ ආවට මම කියල දුන්න විතරයි..