තෙල් බිල ගෙවුවොත් ලංකාව බංකොලොත්..

Tyrion Lannister

Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    රුපියල් නම් තියෙන්නෙ පොන්ස් ඔය ඕන තරන්.. අඩුම ගානෙ ප්‍රශ්නෙ මොකක්ද කියලවත් තේරුම් අරගෙන , බුද්ධිමත් විවේචනයක් කරන්ඩ ඉගෙන ගනිල්ල..තොපි මේ ගොන් බඩු ගාල කඩා ගත්ත වගේ දුවන් ඇවිත් හත්පොලේ ගාගන්නව :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


    උබ හරි. රුපියල් ඕනේ තරම් අච්චු ගහපු එක තමයි ලොකුම ප්‍රශ්නේ. :yes::yes:
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,597
    100,823
    113
    රුපියල් නම් තියෙන්නෙ පොන්ස් ඔය ඕන තරන්.. අඩුම ගානෙ ප්‍රශ්නෙ මොකක්ද කියලවත් තේරුම් අරගෙන , බුද්ධිමත් විවේචනයක් කරන්ඩ ඉගෙන ගනිල්ල..තොපි මේ ගොන් බඩු ගාල කඩා ගත්ත වගේ දුවන් ඇවිත් හත්පොලේ ගාගන්නව :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    අන්න හරි ලොල් පොන්ස්ට හරියටම තේරුනා.
    හිතේ හැටියට රුපියල් අච්චු ගහපු නිසා දැන් රුපියල් හැම තැනම වටිනාකමක් නැතුව. මාස තුනක් විතර ගියානෙ ටියුබ් ලයිට් එක පත්තු වෙන්න.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,143
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    dollar denna oni na kukko. apita padu pita thel dunne nane. thel adu kaaleth salmon denawa kiyala ganan adu nokara wadi ganatama thel wikke ubalage hamu.. ko dan e hamba karapu salli. gaththa profit ko? ewa bahirawayo gilalada mechchara naya?

    U katha karanne uge buddiye taramata. Chimpansiyekuta eeta wada buddiyak tiyenawa. Anika medamulane ballek unama swamiya kiyana widiyata natta wananna ona. Ethakota tamai mas katu denne.

    රුපියල් නම් තියෙන්නෙ පොන්ස් ඔය ඕන තරන්.. අඩුම ගානෙ ප්‍රශ්නෙ මොකක්ද කියලවත් තේරුම් අරගෙන , බුද්ධිමත් විවේචනයක් කරන්ඩ ඉගෙන ගනිල්ල..තොපි මේ ගොන් බඩු ගාල කඩා ගත්ත වගේ දුවන් ඇවිත් හත්පොලේ ගාගන්නව :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

    සිරාවට ඔච්චර මෝඩද බං උඹ?
    නැත්තං දෙන සල්ලි ටිකට හිත හදාගෙන හරි කියන්න ඕන නිසා කියනවද? 🤔🤔🤔
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 6:23 PM
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අන්න හරි ලොල් පොන්ස්ට හරියටම තේරුනා.
    හිතේ හැටියට රුපියල් අච්චු ගහපු නිසා දැන් රුපියල් හැම තැනම වටිනාකමක් නැතුව. මාස තුනක් විතර ගියානෙ ටියුබ් ලයිට් එක පත්තු වෙන්න.
    වටිනාකමක් නැත්තෙ මොකද පො%නයො තෝ බඩු ගන්නෙ රුපියල් දිල නෙමේද???? යකෝ ප්‍රශ්නයක් නැතුව හිතින් මවන් බුරල පච වෙන්ඩ එපා.. :lol: :lol: :lol: :lol:
     

    89mora

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    1,604
    785
    113
    Dubai
    නොදකින් ගොන් බඩු, තොපිට කියල වැඩක් නැ ඔහොමම හිතාගෙන ඉදපල්ල.. :lol: :lol: :lol:
    uBEY oYA ගොන් බඩු, WACHANE NISA ubata kawada hari lamayek hitiyoth paw ban ee lamaya , eka nisa poddak hithapan e ganath
     
    • Like
    Reactions: fdk and Janithsl88

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    U katha karanne uge buddiye taramata. Chimpansiyekuta eeta wada buddiyak tiyenawa. Anika medamulane ballek unama swamiya kiyana widiyata natta wananna ona. Ethakota tamai mas katu denne.



    සිරාවට ඔච්චර මෝඩද බං උඹ?
    නැත්තං දෙන සල්ලි ටිකට හිත හදාගෙන හරි කියන්න ඕන නිසා කියනවද? 🤔🤔🤔
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 6:23 PM

    නොදන්න හුත්තවල් කියවන්ඩ ඇවිත් පච නොවී ඉදපන් පොන්ස්.
     
    • Haha
    Reactions: shenat

    amilapradeep100

    Well-known member
  • Sep 2, 2010
    2,901
    1,945
    113
    අනන්තයේ
    වටිනාකමක් නැත්තෙ මොකද පො%නයො තෝ බඩු ගන්නෙ රුපියල් දිල නෙමේද???? යකෝ ප්‍රශ්නයක් නැතුව හිතින් මවන් බුරල පච වෙන්ඩ එපා.. :lol: :lol: :lol: :lol:
    rupiyala awaparamane wenne mokada bn. uba dannawanam kiyapanko
     
    • Like
    Reactions: dilann

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,597
    100,823
    113
    වටිනාකමක් නැත්තෙ මොකද පො%නයො තෝ බඩු ගන්නෙ රුපියල් දිල නෙමේද???? යකෝ ප්‍රශ්නයක් නැතුව හිතින් මවන් බුරල පච වෙන්ඩ එපා.. :lol: :lol: :lol: :lol:
    තව මාස තුනකින් ආයෙ ඔය ගැන කතා කරමු. දැනට උබට තේරිල තියෙනවනෙ රුපියල් හැමතැනම තියෙනව ඒවගෙන් ඩොලර් ගෙවන්න බෑ කියල. ඒ හොදටම ඇති මේ මාස තුනට
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,956
    167,763
    113
    එකමත් එක රටක
    මම නම් රුපියල අවප්‍රමානය විමක් දැකල නැ..ගේ මුල්ලෙ ඉදන් බයිල නොකිය ඉදපන්
    උබ දන්නවද වැඩක් ??
    අද තමයි රුපියල "හොදටම කොරල තියෙන්නේ" :lol:

    1 United States Dollar equals
    201.54 Sri Lankan Rupee
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    තව මාස තුනකින් ආයෙ ඔය ගැන කතා කරමු. දැනට උබට තේරිල තියෙනවනෙ රුපියල් හැමතැනම තියෙනව ඒවගෙන් ඩොලර් ගෙවන්න බෑ කියල. ඒ හොදටම ඇති මේ මාස තුනට
    ඉතින් පොන්ස් ඕක කවදත් තියෙන කතාවක්නෙ..මේ තෙර්ඩ් එකේ උබලගෙ පක්ශෙ ගොන් බඩු ටිකක් එහෙම නෙමේ කියන්ඩ ආවට මම කියල දුන්න විතරයි..

    enam dollar eke gana wadi wenawta kiyanne mokak kiyalada.
    උබ දන්නවද වැඩක් ??
    අද තමයි රුපියල "හොදටම කොරල තියෙන්නේ" :lol:

    1 United States Dollar equals
    201.54 Sri Lankan Rupee
    ඒ ඩොලර් එකේ වටිනාකම වැඩිවෙලා ඕක ලෝකෙ හැම රටකම තියෙන දෙයක්, තොපි දන්නෙ මේකෙ වෙන දේ විතරනෙ දුපත් මානසිකත්වයෙක් මිදියල්ල ගොන් බඩු..
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 6:35 PM
     

    amilapradeep100

    Well-known member
  • Sep 2, 2010
    2,901
    1,945
    113
    අනන්තයේ
    උබ දන්නවද වැඩක් ??
    අද තමයි රුපියල "හොදටම කොරල

    ඉතින් පොන්ස් ඕක කවදත් තියෙන කතාවක්නෙ..මේ තෙර්ඩ් එකේ උබලගෙ පක්ශෙ ගොන් බඩු ටිකක් එහෙම නෙමේ කියන්ඩ ආවට මම කියල දුන්න විතරයි..



    ඒ ඩොලර් එකේ වටිනාකම වැඩිවෙලා ඕක ලෝකෙ හැම රටකම තියෙන දෙයක්, තොපි දන්නෙ මේකෙ වෙන දේ විතරනෙ දුපත් මානසිකත්වයෙක් මිදියල්ල ගොන් බඩු..
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 6:35 PM
    ethakota ape rupiyalath wadi une naththe moko.
     
    • Haha
    Reactions: shenat and dilann

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ethakota ape rupiyalath wadi une naththe moko.
    තොපි වගේ කාලකන්නි අවජාතකයො හින්ද..ගේ මුල්ලට වෙලා ගෙදරින් දෙන දෙයක් කාල ඕන්ලයින් රට හදන්ඩ පොර ටෝක් දෙන අපතයො හින්ද තොපි වගේ ගු ඇන් පි ගොන් බඩු රටට බරක්..
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,597
    100,823
    113
    ඉතින් පොන්ස් ඕක කවදත් තියෙන කතාවක්නෙ..මේ තෙර්ඩ් එකේ උබලගෙ පක්ශෙ ගොන් බඩු ටිකක් එහෙම නෙමේ කියන්ඩ ආවට මම කියල දුන්න විතරයි..
    හා

    1618232933843.png


    මේ චාර්ට් එක කියවන්න දන්නවද? දවසෙන් දවස රුපියලට තියෙන වටිනාකම අඩු වෙලා ඒකට තමා රුපියල අවප්‍රමාණ වෙනව කියන්නෙ.