තෙල් බිල ගෙවුවොත් ලංකාව බංකොලොත්..

හෙළයෙක්

Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,596
    100,817
    113
    ලොල් පො%නය ඒක අයින් කරල,ඔහොම හිටපන් මම එකක් දාන්ඩ ඔව් මහ වැඩද ලොල්
    ඌ එක හදල. අර මම අහපු දෙක පොඩ්ඩක් එක්ස්ප්ලේන් කරපන්.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ow eka man haduwa ai
    එල. බලමු ඉරෝසන් කියන දේ හරිද කියල. සමහර විට අපි දන්නව වැරදිද දන්නෙ නෑනෙ.
    නොදකින් පො%න හැත්ත දාපු එකක් තියන්ඩ බැ සට පට ගාල මකල රෙද්දෙ රෙවෙන හින්ද.. :lol: :lol: :lol: :lol:
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,954
    167,759
    113
    එකමත් එක රටක
    මේ වගේ ත්‍රෙඩ් එක්ක එරෝසන්ව ෆයර් කරලා ගන්න ආතල් එක අපිට වෙන කොහෙන් හම්බෙන්නද අපේ හාන්දුරුවනේ
    නොනගතේ වෙලාවට කියාපු බාන්ඩේ :lol:
     

    amilapradeep100

    Well-known member
  • Sep 2, 2010
    2,901
    1,945
    113
    අනන්තයේ
    ලොල් පො%නය ඒක අයින් කරල,ඔහොම හිටපන් මම එකක් දාන්ඩ ඔව් මහ වැඩද ලොල්
    ain kare na miniho. balapiya ghin

    නොදකින් පො%න හැත්ත දාපු එකක් තියන්ඩ බැ සට පට ගාල මකල රෙද්දෙ රෙවෙන හින්ද.. :lol: :lol: :lol: :lol:
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 7:07 PM

    ain kare na miniho. balapiya ghin


    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 7:07 PM
    dan kiyapan
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 7:07 PM
     

    Attachments

    • Screenshot_2021-04-12-19-02-32-819_com.android.chrome.jpg
      Screenshot_2021-04-12-19-02-32-819_com.android.chrome.jpg
      420.1 KB · Views: 26

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඌ එක හදල. අර මම අහපු දෙක පොඩ්ඩක් එක්ස්ප්ලේන් කරපන්.
    ඇයි එහෙම අයින් කරන්නෙ, උබ දාපු එක කොලේ වහල තියෙන්නෙ , අරූ දැම්ම අපුරුවට කෙරුවාව..දැන් ඒක pm ගහල මකාගෙන, යකෝ ඉස්සෙල්ලාම පිරිමි වගේ හැසිරියල්ල පො%නයො නොවී.:lol::lol::lol::lol::lol:
     

    amilapradeep100

    Well-known member
  • Sep 2, 2010
    2,901
    1,945
    113
    අනන්තයේ
    ඇයි එහෙම අයින් කරන්නෙ, උබ දාපු එක කොලේ වහල තියෙන්නෙ , අරූ දැම්ම අපුරුවට කෙරුවාව..දැන් ඒක pm ගහල මකාගෙන, යකෝ ඉස්සෙල්ලාම පිරිමි වගේ හැසිරියල්ල පො%නයො නොවී.:lol::lol::lol::lol::lol:
    Screenshot_2021-04-12-19-02-32-819_com.android.chrome.jpg


    dan kiyapan
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 7:09 PM

    ඇයි එහෙම අයින් කරන්නෙ, උබ දාපු එක කොලේ වහල තියෙන්නෙ , අරූ දැම්ම අපුරුවට කෙරුවාව..දැන් ඒක pm ගහල මකාගෙන, යකෝ ඉස්සෙල්ලාම පිරිමි වගේ හැසිරියල්ල පො%නයො නොවී.:lol::lol::lol::lol::lol:
    AUD ekak pako watila thynne. eka man hadala damma ai USD ekak
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 7:09 PM
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,596
    100,817
    113
    ඇයි එහෙම අයින් කරන්නෙ, උබ දාපු එක කොලේ වහල තියෙන්නෙ , අරූ දැම්ම අපුරුවට කෙරුවාව..දැන් ඒක pm ගහල මකාගෙන, යකෝ ඉස්සෙල්ලාම පිරිමි වගේ හැසිරියල්ල පො%නයො නොවී.:lol::lol::lol::lol::lol:
    ලොල් පොන්ස් ඒක මට අදාල නෑ මම නෙවෙයි නෙ ඒක දැම්මෙ. ඌට PM ගහල මකන්න දෙයක් නෑ උට ඕනි නන් ඒක මාරු කරන්න පුළුවන්. ඌ දාල තිබ්බෙ AUD චාර්ට් එකක් ඒක මෙතනට අදාලම නෑනෙ.

    උබෙන් දෙයක් දැනගන්න අහන්නෙ අර මම අහපු ප්‍රශ්නවලට උත්තර ටික දාපන්කො.
     
    • Like
    Reactions: Janithsl88

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,143
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ඉතින් පොන්ස් ඕක කවදත් තියෙන කතාවක්නෙ..මේ තෙර්ඩ් එකේ උබලගෙ පක්ශෙ ගොන් බඩු ටිකක් එහෙම නෙමේ කියන්ඩ ආවට මම කියල දුන්න විතරයි..



    ඒ ඩොලර් එකේ වටිනාකම වැඩිවෙලා ඕක ලෝකෙ හැම රටකම තියෙන දෙයක්, තොපි දන්නෙ මේකෙ වෙන දේ විතරනෙ දුපත් මානසිකත්වයෙක් මිදියල්ල ගොන් බඩු..
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 6:35 PM

    කොහෙද ඕයි හැමතැනම වැඩිවෙලා තියෙන්නෙ? 🤣

    අනික පාඩුවට තෙල් විකුණුවේ කවදාද කියපන්.

    U.S. Dollar Index එක නන් මේ වෙනකොට බැහැල තියෙන්නෙ. ඒක බහින්නෙ නන් ඩොලර් එකේ වටිනාකම අඩු වෙනකොට කියල සමාන්‍ය‍යෙන් නන් කියන්නෙ.​

    View attachment 120143

    මේ බුරු පිස්සෙක්ට USDX කියලා දෙන්න යනවනේ උඹ. 🤣

    Medamulane dollar එක වැඩි වෙන්න ඇති. ඇයි ඒ පැත්තට demand එකත් වැඩි වෙනවානේ හැමදාම.

    USD එකට සාපේක්ෂව අනිත් currencies එහෙම අඩු උනේ නෑ. හොඳටම දන්න උදාහරණයක් කියන්නං AUD එක. බලන්න පහුගිය මාස වල USD එකට සාපේක්ෂව නැගපු නැගිල්ල. NZD එකත් එහෙමයි. CAD එකත් එහෙමයි. අනිත් ඒව බැලුවෙ නෑ. USD එක weak වෙලා. ඊට සාපේක්ෂව ලංකාවේ රුපියල කවදාවත් නැති තරම් වේගෙන් weak වෙනවා. ඒක ඇරසොහොන්ට පේන්නෙ USD වැඩි වෙනවා කියලා.
     
    • Like
    Reactions: Janithsl88

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,596
    100,817
    113
    View attachment 120147


    dan kiyapan
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 7:09 PM


    AUD ekak pako watila thynne. eka man hadala damma ai USD ekak
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 7:09 PM
    @erozan ඔය තියෙන්නෙ අනික බන් උබට මෙච්චර මේ පරණ පොටෝ හොයාගෙන දාන්න පුළුවන් ස්ක්‍රීන් ශොට් එකක් අරන් දාන්න බෑ. වේස මායම් දදා ඉන්නව

    මේ බුරු පිස්සෙක්ට USDX කියලා දෙන්න යනවනේ උඹ. 🤣
    :( :( :( :( 🤷‍♀️ 🤷‍♀️ 🤷‍♀️
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 7:12 PM
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ලොල් පොන්ස් ඒක මට අදාල නෑ මම නෙවෙයි නෙ ඒක දැම්මෙ. ඌට PM ගහල මකන්න දෙයක් නෑ උට ඕනි නන් ඒක මාරු කරන්න පුළුවන්. ඌ දාල තිබ්බෙ AUD චාර්ට් එකක් ඒක මෙතනට අදාලම නෑනෙ.

    උබෙන් දෙයක් දැනගන්න අහන්නෙ අර මම අහපු ප්‍රශ්නවලට උත්තර ටික දාපන්කො.
    දැන් තොපිට උත්තර දිදී ඉන්ඩ වෙලාවක් නැ ඇදුම් ගන්ඩ යන්ඩ තියෙනව, ආවට පස්සෙ ආයෙ රෑට තමයි එතකන් හිටපන් උඩ බලාගෙන ලොල්
     

    Attachments

    • Screenshot_2021-04-12-18-46-53-182_com.android.chrome.jpg
      Screenshot_2021-04-12-18-46-53-182_com.android.chrome.jpg
      377.2 KB · Views: 33

    amilapradeep100

    Well-known member
  • Sep 2, 2010
    2,901
    1,945
    113
    අනන්තයේ
    ලොල් පොන්ස

    දැන් තොපිට උත්තර දිදී ඉන්ඩ වෙලාවක් නැ ඇදුම් ගන්ඩ යන්ඩ තියෙනව, ආවට පස්සෙ ආයෙ රෑට තමයි එතකන් හිටපන් උඩ බලාගෙන ලොල්
    lolla maru wage.

    lolla maru wage.
    yanna epa bn. ape athal kadanna epa. 😀😀
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 7:15 PM
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,954
    167,759
    113
    එකමත් එක රටක
    දැන් තොපිට උත්තර දිදී ඉන්ඩ වෙලාවක් නැ ඇදුම් ගන්ඩ යන්ඩ තියෙනව, ආවට පස්සෙ ආයෙ රෑට තමයි එතකන් හිටපන් උඩ බලාගෙන ලොල්
    ඉක්මනට අරන් වරෙන් මචන්.. තව ටිකක් මේකේ හිටියොත් රෙදි නැති වෙන සීන් එකක් තියෙන්නේ. . 🤟
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,143
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    දැන් තොපිට උත්තර දිදී ඉන්ඩ වෙලාවක් නැ ඇදුම් ගන්ඩ යන්ඩ තියෙනව, ආවට පස්සෙ ආයෙ රෑට තමයි එතකන් හිටපන් උඩ බලාගෙන ලොල්
    උබ ඇදුමුත් අඳිනවද?? 🤣🤣🤣
     
    • Haha
    Reactions: buddikagayan

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඉක්මනට අරන් වරෙන් මචන්.. තව ටිකක් මේකේ හිටියොත් රෙදි නැති වෙන සීන් එකක් තියෙන්නේ. . 🤟
    ලොල් තමයි යකෝ තොපි වගේ ෆේක් අටවන් නෙමේ මම ඉන්නෙ ..එදා ඉදන් අද වෙනකන් මේකෙන්, තොපි මොක්කුද ගොන් බඩු දවස ගානෙ පච වෙනව ෆේක් අටෝ ගන්නව..ලොල්
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,596
    100,817
    113
    දැන් තොපිට උත්තර දිදී ඉන්ඩ වෙලාවක් නැ ඇදුම් ගන්ඩ යන්ඩ තියෙනව, ආවට පස්සෙ ආයෙ රෑට තමයි එතකන් හිටපන් උඩ බලාගෙන ලොල්
    හූ ලොල් පොන්ස් මාරුද තව මාස තුනකින් වරෙන් දැනුම හොදටම මදි ඉතුරු ටික කියල දෙන්න. මයිනො ටික තව ටිකක් ඇරල ගත්තම මොළේ පෑදෙයි එතකන් හිටපන්.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    උබ ඇදුමුත් අඳිනවද?? 🤣🤣🤣
    අපි නම් කාල ඇදල ඉන්නව ගු ඇන් පි තොපි වගේ බලු වෙලා නිරුවතින් නෙමේ ඉන්නෙ..