hotel eka witherailu arela tiyenneනිකන් ගිහිල්ලා පොටෝ ටිකක් ගහගන්න, ටික්ටොක් එකක් එහෙම කරන්න බැරිද සිංහලුන්ට?![]()
Ubala Wage un thama Europe gihin Suddange Toilat hodanne. Iya hutto Kujeethai
Meke Comments dakkama penawa pattama Negative mind set ekak thiyena Gobbayo set ekama Ponilta idala thiyenawa kiyala
------ Post added on Oct 16, 2024 at 8:48 AM

BOOKING FEE 5000 LKRනිකන් ගිහිල්ලා පොටෝ ටිකක් ගහගන්න, ටික්ටොක් එකක් එහෙම කරන්න බැරිද සිංහලුන්ට?![]()
ලංකාවයි ආයි ලංකාවයිදකුනු ආසියාවට අයිති රටවල් මොනාද බං
Ponilta Puka deepu wedanawa ganada kiyanne?Uparima wedanawe salakunu![]()
ලංකාවෙ මිනිස්සුන් ව underestimate කරල ඔයා.. වෙන ඒව වගේම ඕකෙත් සෙනග පොරකයි වෙඩින් ගන්න එහෙම
සේරම ෆුල්.. පහුගිය දශක එකහමාරෙ අපේ රටර එකතු උන අලුත් ගල් වැලි බොරලු මධ්යම ප්රාන්තිකය ඕකෙ වැඩි ප්රතිශතයක් අරන් තියනව.. අනිත් කොටසට අපේ IT sector එකේ කට්ටියත් වග කියනව. covid එකෙන් ආව life incertenity එකත් overall බලපාල ඇති..yes , weekend ake nikan balanna dinner buffet ekakta book karanna col wala 5star hotels walata, 2/3 days kalin book kare nettem no chance
මාලදිවයිනමා
ල
ඉ
පා
භූ
නේ
බං
මොංගල් ද කොල්ලො.මාලදිවයින
ලංකාව
ඉකීවේ ඉතාලියද ඉරානෙද ඉතියෝපියාවද
පාකිස්තානෙ
බූතානෙ
නේපාලේ
බංගලාදේසේ
owa target kale sakkili gota enna kalin tibba rata gena hitala ban.. port city eka develop unot hodai.. nattam anathai.. @NRTG wage ewunta witarai owage wedding ekak ganna afford karanna puluwan..ne bn mn kiuwe ehema nemei negative mind eken katha kala nemei wedding ganna unath, Accomadation unath option godak thiyenawane Issara Taj eka Kingsbury, Hilton, waters edge, Cinnamon Lake side wage dn ewata Shangri-la, ITC Rathnadeepa, Cinnamon Life eka wage me wage thawa option add wena tharamata lankawe customer base eka expand wela athi kiyala hithenne ne mata me thiyena economy ekath ekka... mata nm hithenne main target eka lankawata visit karana foreigners la
mona unath me wage projects awata giyata karanne ne aniwaryen traget ekak athuwa neh karanne
ඉතියෝපියාවමාලදිවයින
ලංකාව
ඉකීවේ ඉතාලියද ඉරානෙද ඉතියෝපියාවද
පාකිස්තානෙ
බූතානෙ
නේපාලේ
බංගලාදේසේ
දකුනු ආසියාව කියන්නෙ අමු ගද මුඩුක්කුවක්නෙ බල්ලො
Uparima wedanawe salakunu![]()
