දන්න එකෙක් කියපල්ලකෝ..!!!ලව් කේස් එකක්...

j-lisa

Well-known member
  • May 12, 2012
    883
    371
    63
    yes:yes:
    විකෘති නිලීන ඇලීල සමයෝගී වුනාම ප්‍රමුඛ වෙන්න පුළුවන්...:rofl::rofl::P:P
    පව්ලේ දෙන්නෙකුගේ ජාන ගොඩක් දුරට සමානයි නේ.. එතකොට ඒ ජානවල මොකක් හරි දුර්වලතාවක් තියෙනවනම්, ඒ දුර්වලතාව මව් පිය පාර්ශව දෙකෙන්ම ලැබෙනකොට ගොඩක් දුර්වල වෙනවා කියල හිතාගනින්...සරලව..;)

    oka chek karaganna barida ban...danne nathi hinda ahanne....

    kalin check karala balanna barida ehema aulak thiyanwada kiyala...
     

    argan

    Well-known member
  • Jul 27, 2007
    16,100
    2,076
    113
    37
    <<< Benthara Gangen Eha >>>
    dan me api denna bona gaman thama..:P:P:P:P:P

    meka Sira case ekak nam dan ma wade nawaththala daana eka thamai angata guna amaaruwen hari....mokada anaagathedi pawul jeewithe sampoornenma awul wenna puluwan ada umbe yaaluwa waradi theeranayak gaththoth.....eka nisa umbata oni nam beepan, aruta kiyapan honda sihiyen kalpana karala theeranayak ganna kiyala....:yes:
     

    chathurachami

    Well-known member
  • Oct 5, 2008
    804
    501
    93
    oka chek karaganna barida ban...danne nathi hinda ahanne....

    kalin check karala balanna barida ehema aulak thiyanwada kiyala...
    ලේ පරීක්ෂණයක් කරලා ලේසියෙන්ම හොයා ගන්න පුළුවන්. DNA recombination test එකක් කරලා බලන්න පුළුවන්. ඉස්පිරිතාල වල මේ පහසුකම තියනවා. නෑන මස්සිනා බැන්දේ නැති උනත් දරුවෝ හදන්න කලින් අපි ඔක්කොම මේ පරික්ශනේ කරනවා නම් හොඳයි මචං ලා. නැත්නම් අපා දුක් විඳින්න වෙන්නේ.
    :no::no:
     

    been10

    Banned
    Sep 17, 2012
    2,728
    397
    0
    බුදුන්ගේ දේශයේ
    මචං, ඒ දෙන්නගේ කසාදෙට නීතිමය පැත්තෙන් කිසිම බාධාවක් නෑ බං!:yes: ඒත්, පොදුවේ පිලිගන්න මතයක් තමයි, සහෝදරියො දෙන්නෙක්ගෙ හෝ සහෝදරයො දෙන්නෙක්ගෙ ළමයි අතර විවාහ සුදුසු නෑ කියන එක. (ඇවැස්ස නෑනා/මස්සිනා අතර විවාහ පවා එතරම් යෝග්‍ය නෑ කියන එක තමයි වෛද්‍ය මතය.):cool:
    දැන් සමහරවිට උඹේ යාලුවා කියන්න පුලුවන් "අපිට ළමයි ඕන නෑ" කියලා!:no::no:
    ඒත් මචං නිකමට හිතලා බලපන් මේ වැඩේ හින්දා උඹේ ගෙදර අනිත් අයට මුහුණ පාන්න වෙන ප්‍රශ්ණ.


    කිසිම වරදක් නොකරපු උඹේ අම්මා තාත්තා, නෑදෑයෝ ඉදිරියේ අවමානයට පත්වෙන්න ඉඩ තියෙනවා. (මතක තියාගනින් අපිට ප්‍රශ්නයක් උනොත් මුලින්ම හිනාවෙන්නෙ සමහර වේ* නෑදැයෝ බව.:yes:)

    මෙච්චර කාලයක් බඩබැඳගෙන උන්නු නෑදෑ දෙගොල්ලක් උඹල දෙන්නගෙ මේ සම්බන්ධය හින්දා නිකරුණේ රණ්ඩුසරුවල් කරගනියි!:angry:

    වැදගත්ම දේ, අම්මා තාත්තගෙ හිත රිද්දලා උඹ බැඳගන්න ඔය කසාදෙන් උඹලගෙ ජීවිතේට කිසිම හොඳක් සිද්ධ වෙන්නෙ නෑ!:angry: (මේවා මම ඇස් දෙකට දැකපු දේවල් මචං):yes:


    කරන්න තියෙන හොඳම දේ, ඔය සම්බන්ධය අමතක කරලා දාපන්!

    අනිත් හැම දෙයක්ම "කාලයට" බාර දීපන්!:yes:

    Best of Luck machan!
     
    Last edited:

    T h u s h

    Well-known member
  • Jan 21, 2011
    4,434
    735
    113
    ලොකු අම්මා කිව්වේ අම්මගේ අක්කගේ දුවද ? ? එහෙමනම් අවුලක් නැහැ කියපන් , හොද නැත්තේ තාත්තා ගේ සහෝදරයන්ගේ දරුවන්ව ,.., තාත්තා ගේ අයියා ගේ හරි මල්ලිගේ හරිනම් හොදම නැහැ..,

    බොරුවට බයවෙන්න එපා , ලේ නෑයෝ නෙමේනම් අවුලක් වෙන්නේ නැහැ , දෙන්නගේ තාත්තලා අතර නැදෑ කමක් නැහැනේ ..:rolleyes: අවුලක් වෙන්නෙම නැහැ ,හොද ඩොකේක් ගෙනුත් අහලා බලන්න මාව විස්වාස නැත්නම් .:yes:
     
    Last edited:

    maxter256

    Active member
  • Apr 15, 2010
    273
    48
    28
    හොද ඩොකේක් ගෙනුත් අහලා බලන්න
    meka tama harima wede, meke inne goda weddune bannnnnnn
     

    RAT 16F88

    Well-known member
  • Aug 27, 2010
    1,131
    86
    48
    e5840598136517a47dc27bb24b1dc328.jpg