දන් දුන්නට වැඳ වැඳ හිටියට සතර අපායෙන් බේරෙන්නට බෑ

Emios

Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    Ehema una ewun innawada? Dan ban ehema hithagena oka digatama kalama molenma hallucinations wage ehema ekak pennai chemical reactions walinma..
    Eka nan kiyanna danne ban.but itin hamduruwo dekka kiyanawa siripade innakota ekeneta ehema weddi lagata deviyo awa kiyala.man dekka video ekaka kiyanawa.kalama wesiyo kareth oya kussiye elawalu kapana wadene ekenne rahatma une.experince netuwa kiyanna be mukuth but oka thama method eka
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    Eka nan kiyanna danne ban.but itin hamduruwo dekka kiyanawa siripade innakota ekeneta ehema weddi lagata deviyo awa kiyala.man dekka video ekaka kiyanawa.kalama wesiyo kareth oya kussiye elawalu kapana wadene ekenne rahatma une.experince netuwa kiyanna be mukuth but oka thama method eka
    Saralawa meke seen eka methana kisi deyak aththeth na, naththeth na, math na, mama kiyala dekuth na, thanakuth na wage quantum theory tikak digata hitha hitha innawa..
    Ethakota eka paara flash wela apiwa quantum position ekakata gihin apitama eka feel wenawa wage ekak..
    naththan me 3d eken thawath dimension ekata giyama wage physical mama kenek na wage feel wenawa.. wage seen ekak..

    kalama wesiyo kareth oya kussiye elawalu kapana wadene ekenne rahatma une.
    E mokadda seen eka?
    Dan rahath wenawa kiyanne keles nasanawane ekedi raaga moha okkoma seen nathi wenna epai..
    Ethakota mehema mamath na mukuth na kiyana seen ekata amatharawa dewal walata asawath nathi kara ganna epai..
    ------ Post added on Jul 17, 2025 at 1:38 AM
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    Saralawa meke seen eka methana kisi deyak aththeth na, naththeth na, math na, mama kiyala dekuth na, thanakuth na wage quantum theory tikak digata hitha hitha innawa..
    Ethakota eka paara flash wela apiwa quantum position ekakata gihin apitama eka feel wenawa wage ekak..
    naththan me 3d eken thawath dimension ekata giyama wage physical mama kenek na wage feel wenawa.. wage seen ekak..
    Experince netuwa mukuth kiyanna be ban.quantom scene ekak nan tamai.hitha hitha karana ekak nan newe.ubata terunane.nikan quantom jump ekak wage rupen rupeta practice eka.parana ewa adala ganne ne.
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    Experince netuwa mukuth kiyanna be ban.quantom scene ekak nan tamai.hitha hitha karana ekak nan newe.ubata terunane.nikan quantom jump ekak wage rupen rupeta practice eka.parana ewa adala ganne ne.
    Me hamuduruwo wena kawda sowan wenawa dakka kiyalane kiyanne, nathuwa kawruth mama sowan una kiyana ekek nadda?
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113


    E mokadda seen eka?
    Dan rahath wenawa kiyanne keles nasanawane ekedi raaga moha okkoma seen nathi wenna epai..
    Ethakota mehema mamath na mukuth na kiyana seen ekata amatharawa dewal walata asawath nathi kara ganna epai..
    ------ Post added on Jul 17, 2025 at 1:38 AM
    Ehema balen nathi karaganna be ban.oya practice eken mama nethi unama.tika tika oya asawal auto adu wena scene ekak.mama continue karanna bane mama ne kiyala blast eken yanawane.ita passe auto yana ekak tiyenne.buduhamduruwo niwan dakinna pinanna try kareth ne giluneth ne kivve otanin passe
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    Ehema balen nathi karaganna be ban.oya practice eken mama nethi unama.tika tika oya asawal auto adu wena scene ekak.mama continue karanna bane mama ne kiyala blast eken yanawane.ita passe auto yana ekak tiyenne.buduhamduruwo niwan dakinna pinanna try kareth ne giluneth ne kivve otanin passe
    Ow sowan walin passe mama na kiyala therila mewa wadak na kiyala hithen asawan ain wenawa athi..
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    Me hamuduruwo wena kawda sowan wenawa dakka kiyalane kiyanne, nathuwa kawruth mama sowan una kiyana ekek nadda?
    Ehema kiyana ayath tiyenawa 5 denekge witara videos.channel eke tiyenawa.mata ahu unoth dannan.ekenek siripade innakota cake kellak kapaddi hamduruwo laga iddi oya sowan una kiyanawa.etakota hamfuruwo kivva watetama loku suwadak ewilla ashryamath dewal tikak una kiyala.deviyo kiyal direct kivve ne.
     
    • Like
    Reactions: raman2

    ewijesekara

    Well-known member
  • Mar 10, 2017
    4,148
    7,152
    113
    Back Bay-Beacon Hill, Boston
    siyalu de anthithayai kiyala therenawane ban dan science nisa, so eka budu sure.
    😁 හෙහ්.හෙහ්. අනිත්‍ය කියන්නේ විමුක්ති ද්වාරයක් කියනව. අනිත්‍ය සංඤ්ඤා සූත්‍රය බලපන්, ඔය ශුවර් අනිත්‍ය නිසා ධර්මය කනපිට ගහගෙන ඇනගත්ත ප්‍රමාණය වහරක ගේ ඉඳලා පහලට ලක්ශ ගානක්.. -අහුත්වා සම්භූතං හුත්වාන භවිස්සති-