Kohomada uba witarak apaye giyothපෘථක්ජන උබලා නෝ සේෆ්
අපිනම් සේෆ්![]()
Api ubawa marunata passe balanan ena place ekaඅපාය කියන්නේ මොකක්ද?![]()
Api ubawa marunata passe balanan ena place eka
sowan kenekge anthima situwilla guranteed apayata yanne ne.but 7 virgins ayage kana shot.may be or may b not.Hutto umbala therenne nadda me pin paw okkoma seen walata wada marenakota anthimata apu sithuwilla thama prabala kiyala..
Ithin ban api me buddagame karmaya or scientific dewal hithanne nathuwa muslim type ekata 7 virgins langata yanawa hari jesus apiwa heaven ekata gannawa wage ekak hithan un wage maruna nam eelanga athme goda kiyala?
Eken niwan dakinnawath or sasaren mideemakuth na but aduma tharame eelanga athme chora pot ekaka set wena eka nawathi neda?

Hutto umbala therenne nadda me karma okkoma seen walata wada marenakota anthimata apu sithuwilla thama prabala kiyala..
Ithin ban api me buddagame karmaya or scientific dewal hithanne nathuwa muslim type ekata 7 virgins langata yanawa hari Christian type ekata god apiwa heaven ekata gannawa wage ekak hithan un wage maruna nam eelanga athme goda kiyala?
sowan kenekge anthima situwilla guranteed apayata yanne ne.
sowan una ekek hoyannath naha, wenna danneth nahane ban. mata ona me athmema niwan dakinna. but marenna issella ehema gemak gaha ganna amarui wage. enisa next life eka aduma gane good thanakata ipadenna plan ekak baluwe..sowan kenekge anthima situwilla guranteed apayata yanne ne.but 7 virgins ayage kana shot.may be or may b not.![]()
seen eka mekai scientifically hithanna or dewal therun ganna giyama worry wadi, pin 1000 kalath waraduna 1 mathak wenne..හිතන් ඉන්න දේම මැරෙද්දි උපාදානය වෙයි කියන්නේ කොහොමද?
අසදෘශ මහා දානේ දීපු එක්කෙනත් අන්තිමට මැරුනේ තරහින්.
අනික සිහි විකල් වෙලා මැරුනොත්?
seen eka mekai scientifically hithanna or dewal therun ganna giyama worry wadi, nikan harakek wage believe karananna purudu unoth worry adui and belief eka issarhata enawa.. ethakota awasana mohothe eka mathak wenna chance eka wadi..
sowan una ekek hoyannath naha, wenna danneth nahane ban. mata ona me athmema niwan dakinna. but marenna issella ehema gemak gaha ganna amarui wage. enisa next life eka aduma gane good thanakata ipadenna plan ekak baluwe..
dan ithin karmaya scientifically hithala waradi ekak hithunoth eelanga baweth kaputekne honda bawayak 1 parak lebenneth nahane..හරි ඔහොම කරලා ඊලග පාර හොද බවයක ලැබුව කියමු,
ඊට පස්සේ කපුටෙක්, බව 5000 කපුටෙක්, අපායේ බව 2000, ආයේ කැත කලු කොට පාරේ යන බල්ලෙක්, බලු බව 3000, නයෙක්..![]()
oya inne ekek uda.sowan una ekek hoyannath naha, wenna danneth nahane ban. mata ona niwan dakinna. but marenna issella ehema gemak gaha ganna amarui wage. enisa next life eka aduma gane good thanakata ipadenna plan ekak baluwe..
Sowan wenna puluwan man dennan videos aduma gane good tanaka ipadenna sowan wenna one.nattan kana chance thama.anthima sithuwilla matha depend wennna wenawa.