me thani quantum mechanics kiyanne.. mewa ithin awaboda una ewun godak athi ban..
ethakota set ekama rahath wenawne ban..
නිරෝධය ඔප්පු කරන්න බැහැ. ලොජිකල් නැහැ. ලෞකික නැහැ.
ඇවිත් දැකපන් කියලා තියෙන්නේ.
me thani quantum mechanics kiyanne.. mewa ithin awaboda una ewun godak athi ban..
ethakota set ekama rahath wenawne ban..
buddagame kiyanne meka awaboda kara gannawa kiyana ekane, ehema baluwoth eka loku deyak nemei..Budhanduwo tanikara quantum
Mechanis tama ban kiyala tiyenne.oppu unath rahat weida sure ne.method eka danne nane
Ne man kivve okata kiyanne suthamaya knowledge kiyala bn.oka intellectual understanding ekak witarai.samma dittiya ahunata madi.e hamduruwo kivve pera sudanamak kiyala.method eka denna puluwan uba mage baila ahanawananbuddagame kiyanne meka awaboda kara gannawa kiyana ekane, ehema baluwoth eka loku deyak nemei..
sowan wenna raaga moha okkoma nathi karanna oneth naha kiyanawane, ithin ban technicaly ekiyanne sowan wage thama..
methana seen eka bana kiyana ekekwath hariyata method eka danne naha, boruwata oka nemei oyata therune naha, gamuburui wage bilawa kiyanne mokada uth hariyata therun aran nathi nisa..
onna okai sowan wenna amaru..

very good kiyapan method eka?Ne man kivve okata kiyanne suthamaya knowledge kiyala bn.oka intellectual understanding ekak witarai.samma dittiya ahunata madi.e hamduruwo kivve pera sudanamak kiyala.method eka denna puluwan uba mage baila ahanawanan![]()
Man ubata step by step denne wade del wena nisa.wait.man nan sowan ne tama intellectual realize witarai.waitvery good kiyapan method eka?
Ow ehema tama.okoma widala ivara wetcha kenekta tama lesi.smaaraya ayata ehema widinnama one ne anith ayata wena de balala terum gannath puluwan.ehema capacity dan adu wegenane yannemata nam hithenne ban dewal labila, ex kamathi wahane, lassana kello, gewal, rasa kaama etc.. wage dewal labunata passe meka thrun ganna and atha arinna lesi nolabena ekekta wada..
mokada nolabena un godak balanna ewa laba ganna misak meken eliyata yanna nemei..
mehema hithenna chance ekak labuna wele sowan parak wath dan goda yanna try ekak denna ona..Ow ehema tama.okoma widala ivara wetcha kenekta tama lesi.smaaraya ayata ehema widinnama one ne anith ayata wena de balala terum gannath puluwan.ehema capacity dan adu wegenane yanne
Dan ara athana netha scene eka terunane.samma dittiya dan e knowledge eken mehema balapan.mehema chance ekak labuna wele sowan parak wath dan goda yanna try ekak denna ona..
Dan ara athana netha scene eka terunane.samma dittiya dan e knowledge eken mehema balapan.
Tawa tiyenawa ko uba paniawane itinme sathi pattana seen eka dannawa ohoma yam kalayak hitha ekanga karannath puluwan habai ithin time ekath ekka hitapu gaman ragaya awith ara video eke bima indan inna kallath mathak wei.. lol
raagaya mohaya thibilath sowan wenna puluwan kiyana nisa meka amaru naha, ehema nathuwa sitha ekanga karan godak wela inna nam puthe baha..

Wait harima eka hoyannamokada method eka?
mokada method eka?
Wait harima eka hoyanna
Meke full eka balala dannan tama hambune ne
------ Post added on Jul 17, 2025 at 12:58 AM
Oka practice kara kara iddi tama ban kawadahadi welawaka samma ditti wenawa kiyanne mama nethi wena welawak enawalu.feel wena flash wena wage ekak.etakotalu sowan.matanan une ne practice kare ne.full video eka dannan waitMe sathara sathi pattane neda ban. Okath ara quantum seen eka wagema ekak.
Issara un quantum danne nathi nisa unta pissu wage athi, but dan meka therenawane normal unta..
Kayanu passana, wedananu passana ohoma set ekama menehi karanakotada ?Oka practice kara kara iddi tama ban kawadahadi welawaka samma ditti wenawa kiyanne mama nethi wena welawak enawalu.feel wena flash wena wage ekak.etakotalu sowan.matanan une ne practice kare ne.full video eka dannan wait
Ow blast ekak wage wela mama nethi wela yanawalu eka tanakadi.intelcualy terenawa denagannawa wage scene ekak newe.eka tama true samma dittiya sowan.eka unama transformation ekak wenalu.tama eka experince karala ne practice kare nethi hinda.ful eka dannnan waitKayanu passana, wedananu passana ohoma set ekama menehi karanakotada ?
Dan mama kiyala kenek na kiyalath apita therenawane quantum anuwa
umba kiyanne ehema danna seen eka nemei nikan ape angata or moleta mama kiyala kenek na wage feel ekak enawada?
Ehema una ewun innawada? Dan ban ehema hithagena oka digatama kalama molenma hallucinations wage ehema ekak pennai chemical reactions walinma..Ow blast ekak wage wela mama nethi wela yanawalu eka tanakadi.intelcualy terenawa denagannawa wage scene ekak newe.eka tama true samma dittiya sowan.eka unama transformation ekak wenalu.tama eka experince karala ne practice kare nethi hinda.ful eka dannnan wait