දන් දුන්නට වැඳ වැඳ හිටියට සතර අපායෙන් බේරෙන්නට බෑ

Fiona Dabare

Well-known member
  • Jul 28, 2024
    8,110
    7,601
    113
    Colombo
    me thani quantum mechanics kiyanne.. mewa ithin awaboda una ewun godak athi ban..
    ethakota set ekama rahath wenawne ban..

    නිරෝධය ඔප්පු කරන්න බැහැ. ලොජිකල් නැහැ. ලෞකික නැහැ.
    ඇවිත් දැකපන් කියලා තියෙන්නේ.
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    Budhanduwo tanikara quantum
    Mechanis tama ban kiyala tiyenne.oppu unath rahat weida sure ne.method eka danne nane
    buddagame kiyanne meka awaboda kara gannawa kiyana ekane, ehema baluwoth eka loku deyak nemei..
    sowan wenna raaga moha okkoma nathi karanna oneth naha kiyanawane, ithin ban technicaly ekiyanne sowan wage thama..
    methana seen eka bana kiyana ekekwath hariyata method eka danne naha, boruwata oka nemei oyata therune naha, gamuburui wage bilawa kiyanne mokada uth hariyata danneth nathi nisa..
    mata nam pena widiyata buddagam patta scientific ithin oka tikak molayak thiyana ekekta awaboda kara ganna eka gemak naha..
    habai oya sowan wage kawruth hariyata danne nathi line allanai kramayak naththe..
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    buddagame kiyanne meka awaboda kara gannawa kiyana ekane, ehema baluwoth eka loku deyak nemei..
    sowan wenna raaga moha okkoma nathi karanna oneth naha kiyanawane, ithin ban technicaly ekiyanne sowan wage thama..
    methana seen eka bana kiyana ekekwath hariyata method eka danne naha, boruwata oka nemei oyata therune naha, gamuburui wage bilawa kiyanne mokada uth hariyata therun aran nathi nisa..
    onna okai sowan wenna amaru..
    Ne man kivve okata kiyanne suthamaya knowledge kiyala bn.oka intellectual understanding ekak witarai.samma dittiya ahunata madi.e hamduruwo kivve pera sudanamak kiyala.method eka denna puluwan uba mage baila ahanawanan :baffled:
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    Ne man kivve okata kiyanne suthamaya knowledge kiyala bn.oka intellectual understanding ekak witarai.samma dittiya ahunata madi.e hamduruwo kivve pera sudanamak kiyala.method eka denna puluwan uba mage baila ahanawanan :baffled:
    very good kiyapan method eka?
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    mata nam hithenne ban dewal labila, ex kamathi wahane, lassana kello, gewal, rasa kaama etc.. wage dewal labunata passe meka thrun ganna and atha arinna lesi nolabena ekekta wada..
    mokada nolabena un godak balanna ewa laba ganna misak meken eliyata yanna nemei..
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Emios

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    mata nam hithenne ban dewal labila, ex kamathi wahane, lassana kello, gewal, rasa kaama etc.. wage dewal labunata passe meka thrun ganna and atha arinna lesi nolabena ekekta wada..
    mokada nolabena un godak balanna ewa laba ganna misak meken eliyata yanna nemei..
    Ow ehema tama.okoma widala ivara wetcha kenekta tama lesi.smaaraya ayata ehema widinnama one ne anith ayata wena de balala terum gannath puluwan.ehema capacity dan adu wegenane yanne
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    Ow ehema tama.okoma widala ivara wetcha kenekta tama lesi.smaaraya ayata ehema widinnama one ne anith ayata wena de balala terum gannath puluwan.ehema capacity dan adu wegenane yanne
    mehema hithenna chance ekak labuna wele sowan parak wath dan goda yanna try ekak denna ona..
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    Dan ara athana netha scene eka terunane.samma dittiya dan e knowledge eken mehema balapan.


    me sathi pattana seen eka dannawa ohoma yam kalayak hitha ekanga karannath puluwan habai ithin time ekath ekka hitapu gaman ragaya awith ara video eke bima indan inna kallath mathak wei.. lol
    raagaya mohaya thibilath sowan wenna puluwan kiyana nisa meka amaru naha, ehema nathuwa sitha ekanga karan godak wela inna nam puthe baha..
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    me sathi pattana seen eka dannawa ohoma yam kalayak hitha ekanga karannath puluwan habai ithin time ekath ekka hitapu gaman ragaya awith ara video eke bima indan inna kallath mathak wei.. lol
    raagaya mohaya thibilath sowan wenna puluwan kiyana nisa meka amaru naha, ehema nathuwa sitha ekanga karan godak wela inna nam puthe baha..
    Tawa tiyenawa ko uba paniawane itin:frown:
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    Wait harima eka hoyanna




    Meke full eka balala dannan tama hambune ne
    ------ Post added on Jul 17, 2025 at 12:58 AM

    Me sathara sathi pattane neda ban. Okath ara quantum seen eka wagema ekak.
    Issara un quantum danne nathi nisa unta therenne nathuwa athi, but dan meka therenawane normal untath..
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    Me sathara sathi pattane neda ban. Okath ara quantum seen eka wagema ekak.
    Issara un quantum danne nathi nisa unta pissu wage athi, but dan meka therenawane normal unta..
    Oka practice kara kara iddi tama ban kawadahadi welawaka samma ditti wenawa kiyanne mama nethi wena welawak enawalu.feel wena flash wena wage ekak.etakotalu sowan.matanan une ne practice kare ne.full video eka dannan wait
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    Oka practice kara kara iddi tama ban kawadahadi welawaka samma ditti wenawa kiyanne mama nethi wena welawak enawalu.feel wena flash wena wage ekak.etakotalu sowan.matanan une ne practice kare ne.full video eka dannan wait
    Kayanu passana, wedananu passana ohoma set ekama menehi karanakotada ?
    Dan mama kiyala kenek na kiyalath apita therenawane quantum anuwa

    umba kiyanne ehema therun ganna seen eka nemei nikan ape angata or moleta mama kiyala kenek na wage feel ekakuth enawa wage ekakda?
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    Kayanu passana, wedananu passana ohoma set ekama menehi karanakotada ?
    Dan mama kiyala kenek na kiyalath apita therenawane quantum anuwa

    umba kiyanne ehema danna seen eka nemei nikan ape angata or moleta mama kiyala kenek na wage feel ekak enawada?
    Ow blast ekak wage wela mama nethi wela yanawalu eka tanakadi.intelcualy terenawa denagannawa wage scene ekak newe.eka tama true samma dittiya sowan.eka unama transformation ekak wenalu.tama eka experince karala ne practice kare nethi hinda.ful eka dannnan wait
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    Ow blast ekak wage wela mama nethi wela yanawalu eka tanakadi.intelcualy terenawa denagannawa wage scene ekak newe.eka tama true samma dittiya sowan.eka unama transformation ekak wenalu.tama eka experince karala ne practice kare nethi hinda.ful eka dannnan wait
    Ehema una ewun innawada? Dan ban ehema hithagena oka digatama kalama molenma hallucinations wage ehema ekak pennai chemical reactions walinma..