Eka nan kiyanna danne ban.but itin hamduruwo dekka kiyanawa siripade innakota ekeneta ehema weddi lagata deviyo awa kiyala.man dekka video ekaka kiyanawa.kalama wesiyo kareth oya kussiye elawalu kapana wadene ekenne rahatma une.experince netuwa kiyanna be mukuth but oka thama method eka
Saralawa meke seen eka methana kisi deyak aththeth na, naththeth na, math na, mama kiyala dekuth na, thanakuth na wage quantum theory tikak digata hitha hitha innawa..
Ethakota eka paara flash wela apiwa quantum position ekakata gihin apitama eka feel wenawa wage ekak..
naththan me 3d eken thawath dimension ekata giyama wage physical mama kenek na wage feel wenawa.. wage seen ekak..
kalama wesiyo kareth oya kussiye elawalu kapana wadene ekenne rahatma une.
E mokadda seen eka?
Dan rahath wenawa kiyanne keles nasanawane ekedi raaga moha okkoma seen nathi wenna epai..
Ethakota mehema mamath na mukuth na kiyana seen ekata amatharawa dewal walata asawath nathi kara ganna epai..
------
Post added on Jul 17, 2025 at 1:38 AM