දම්රෝ එකෙන් බඩු ගන්ඩ එපා!!!!!!!!!!!!!!

Dam_Mattama

Member
Jun 22, 2016
7
1
0
දම්රෝ එකෙන් බඩු ගන්ඩ එපා!!!!!!!!!!!!!!

මම දම්රෝ එකෙන් බඩු වගයක් ඕඩර් කරා. ලොකු ගානක බඩු. උන් තවම ඒව ගෙදට්ට ගෙනාවෙ නෑ. දැන් මාස එක හමාරක් වගේ වෙනව. එක පාරම කෝල් කරල කියනව අද ගේනව කියල. ඊට පස්සෙ නෝ කෝල්. ඔහොම දවස් ගානක් කතා කරා. දැන් මම කෝල් කරාම උන් ආන්සර් කරන්නෙත් නෑ. ආන්සර් කරත් ඔලුව ඉදිම්ම ගත්ත එකෙක් අරන් අනන් මනන් කියල කට් කරනව. දැන් මට මගේ සල්ලිත් නෑ. බඩු ටිකත් නෑ. උබල කවුරුත් කවදාවත් මේ ගූ කොම්පැනියෙන් නම් බඩු ගන්ඩ එපා. සුවර් උබේ සල්ලි වලටත් කෙලිනව.
 
  • Like
Reactions: ^Buddhika^

XibitZ

Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa
    කොතන දම්.රෝ එකෙන්ද උබ ගත්තේ?
    මෙහෙම සීන් එකක් තියෙනවා. . දම්.රෝ එකෙන් ෆ්‍රිජ් එකක් බැලුවා 47ක පොඩි එකක්. .
    උන් ඩිස්කවුන්ට් දාලා දෙන්නම් කිව්වේ 43ට. .
    ඒ ෆ්‍රිජ් එකම දම්‍රෝ වොරන්ටි එක දෙන තව තැන් දෙකකින් බැලුවා ඒජන්ට්ලා දෙන්නෙක්ගෙන්. .
    එක තැනක 40400 අනිත් තැනේ 38300. . ඔහොම සීන් එකක් නම් තියෙනවා. .
     

    pc kush

    Well-known member
  • Feb 5, 2010
    8,621
    2,131
    113
    Uba oka dannamada ban account ekak haduwe :P damro ekata madak gahannada hadanne?man nam ahala thiyenne damro service eka hodai kiyala
     

    ijay

    Well-known member
  • Aug 19, 2014
    7,339
    1,055
    113
    MaHaRaGaMa
    කොතන දම්.රෝ එකෙන්ද උබ ගත්තේ?
    මෙහෙම සීන් එකක් තියෙනවා. . දම්.රෝ එකෙන් ෆ්‍රිජ් එකක් බැලුවා 47ක පොඩි එකක්. .
    උන් ඩිස්කවුන්ට් දාලා දෙන්නම් කිව්වේ 43ට. .
    ඒ ෆ්‍රිජ් එකම දම්‍රෝ වොරන්ටි එක දෙන තව තැන් දෙකකින් බැලුවා ඒජන්ට්ලා දෙන්නෙක්ගෙන්. .
    එක තැනක 40400 අනිත් තැනේ 38300. . ඔහොම සීන් එකක් නම් තියෙනවා. .

    mekama thamai wenne singer eken huawei phone ekak ganna giyoth and singer warrenty ekka wena shop ekakin huawei phone ekak beluwoth :rolleyes:
     

    pc kush

    Well-known member
  • Feb 5, 2010
    8,621
    2,131
    113
    pm eka balanna. e labbata mada gahala ala kandada mata?

    matanam thama ohoma seen ekak wela na ban,kiwwa day ekatama badu genath bala thiyenawa,branch walin branch walata wenas da danne na ithin,uba gihin order eka cancel karapan,iwarane case eka,man ehemanam kiwwa dawasata dunne nattan,epa kiyala salli illa gannawa
     

    Dam_Mattama

    Member
    Jun 22, 2016
    7
    1
    0
    matanam thama ohoma seen ekak wela na ban,kiwwa day ekatama badu genath bala thiyenawa,branch walin branch walata wenas da danne na ithin,uba gihin order eka cancel karapan,iwarane case eka,man ehemanam kiwwa dawasata dunne nattan,epa kiyala salli illa gannawa

    Un salli denda ba kiyanawa. oder eka cancel karanawanam e ganata wena mokak hari ganna onelu.
     

    Kapati_NaRiYa

    Active member
  • Feb 8, 2016
    371
    109
    43
    මිදී කැලේ
    Washing machin ekk gatha 3yr walata witara kalin. 2yrs warnty tibba warnty iwara wela tiyedi wShin macin eka aulak awa. Mokado kalak dala podi ganak gatte service free kara gedaratama awith

    Maintance service eka nan hodai