දම්රෝ එකෙන් බඩු ගන්ඩ එපා!!!!!!!!!!!!!!
මම දම්රෝ එකෙන් බඩු වගයක් ඕඩර් කරා. ලොකු ගානක බඩු. උන් තවම ඒව ගෙදට්ට ගෙනාවෙ නෑ. දැන් මාස එක හමාරක් වගේ වෙනව. එක පාරම කෝල් කරල කියනව අද ගේනව කියල. ඊට පස්සෙ නෝ කෝල්. ඔහොම දවස් ගානක් කතා කරා. දැන් මම කෝල් කරාම උන් ආන්සර් කරන්නෙත් නෑ. ආන්සර් කරත් ඔලුව ඉදිම්ම ගත්ත එකෙක් අරන් අනන් මනන් කියල කට් කරනව. දැන් මට මගේ සල්ලිත් නෑ. බඩු ටිකත් නෑ. උබල කවුරුත් කවදාවත් මේ ගූ කොම්පැනියෙන් නම් බඩු ගන්ඩ එපා. සුවර් උබේ සල්ලි වලටත් කෙලිනව.
මම දම්රෝ එකෙන් බඩු වගයක් ඕඩර් කරා. ලොකු ගානක බඩු. උන් තවම ඒව ගෙදට්ට ගෙනාවෙ නෑ. දැන් මාස එක හමාරක් වගේ වෙනව. එක පාරම කෝල් කරල කියනව අද ගේනව කියල. ඊට පස්සෙ නෝ කෝල්. ඔහොම දවස් ගානක් කතා කරා. දැන් මම කෝල් කරාම උන් ආන්සර් කරන්නෙත් නෑ. ආන්සර් කරත් ඔලුව ඉදිම්ම ගත්ත එකෙක් අරන් අනන් මනන් කියල කට් කරනව. දැන් මට මගේ සල්ලිත් නෑ. බඩු ටිකත් නෑ. උබල කවුරුත් කවදාවත් මේ ගූ කොම්පැනියෙන් නම් බඩු ගන්ඩ එපා. සුවර් උබේ සල්ලි වලටත් කෙලිනව.

damro ekata madak gahannada hadanne?man nam ahala thiyenne damro service eka hodai kiyala
