දඹුල්ලේ පල්ලිය කඩා දැමීම සහ පසු විපරම

Status
Not open for further replies.

akozlov68

Member
Nov 18, 2011
1,361
234
0
Sri Lanaka
රත්තරං;12556719 said:


දෙමල මිනිස්සු දාහෙන් සම්පතක්..නරක උන් හිටියට උන්ගේ හොද එකා අසීමිතව හොදයි,, මුන්ගේ හොද නරක කියලා ජාති දෙකක් නෑ


මේ කතාවට නම් මත් එකගයි මචන් අර ප්‍රභාකරන් කියන පාහරය තමා සමගිය නැතිකලේ නැතිනම් දෙමල මිනිස්සු හොදයි බන්.මන් ඔක කිඋවෙ නැත්තෙ මට බනි කියලා.බලපන් අපෙ සිංහල මිනිස්සු කොච්චර දේවාල කොවිල් වලට යනවද.මුන්නේශ්වරම්,කතරගම, නල්ලූර් වගේ.මන් ශ්‍රි දලදා මලිගාවෙදි එකපාරක් දැක්ක දෙමල කෙනෙක් පෙරලි පෙරලි වදිනවා.මගෙත් දෙමල යාලුවො ඉන්නවා මාර අවන්කයි.එකට මෙ ජරා හම්බ්යො නම් උන්ට ලාබයක් නැතිනම් කිසි උදවුවක් නෑ.
 

deepalsamantha

Active member
  • Mar 20, 2007
    564
    101
    43
    41
    අපේ ගෙදර
    වැඩ්ඩා;12556763 said:
    අද නම් සතුටු දවසක්..... හුග කාලෙකින් අපේ ආ‍ගමේ අය ලොකු සමගියකින් වැඩ කරා...

    අන්තවාදී :sorry: කව්ද මේ අන්තවාදී කියන්නේ ?? අනේ යකෝ තමාගේ ආ‍ගම වෙනුනෙන් වැඩ කරන උන් අන්තවාදීද?? අනේ යකෝ තොපිලගේ මුස්ලිම් සංවිධාන වලින් කරන විවාදවත් බලන්නේ නැද්ද ?? අදදත් එකක් තිබ්බා මම ඒක බැලුවා ( ඒකේ බල්ලෙක් කෙල්ලෙක්ට හු**වම ලමයි හම්බෙන්නේ නැති කතාත් කිව්වා)
    ඒවා අන්තවාදී නැද්ද ?? ආ.........

    ඒ හිමි නම් ඇත්තටම රහත් ඵල ලැබිය යුතු හිමිනමක් !!!

    ආගම ජාතිය රට බේරා ගන්න අතීතයේ ඉදන්ම හාමුදුරුවරු අපිත් එක්ක එකතු උනා,අදත් ඒ වගේම දෙයක් දැක්කාම ඇත්තටම සතුටුයි !!!!

    සිංහලයන්ගේ එකමුතුකම තවම තියෙනවා බොලව් !!! ඉදිරියටමයන් !!
    අනිවාර්්‍යෙයන්ම... කොහෙන්වත් ඉදන් ආපු ආතක් පාතක් නැති අවජාතක හම්බයන්ට වඩා දහස් ගුණයක් වටින වැදගත් ඉතිහාසයක් තියෙනවා..ජාතියක් තියෙනවා..ආගමක් තියෙනවා..ඉතින් අපි ඒව රැක ගන්නවා.. ඒ දේ වෙනුවෙන් ඕනි දෙයක් කරනවා..ඉතිහාසෙත් එහෙමයි..ඉදිරියටත් එහෙමයි.. ඒකට ජාතිවාදී බැරිනම් ඕනි හු*** කියපල්ලා...අපි පණ දීල හරි අපේ ජාතියයි ආගමයි රැක ගන්නවා..
     

    inranasingha

    Well-known member
  • Jan 27, 2008
    5,820
    1,789
    113
    රජයේ රෝහල
    315428-259830830715880-100000668953529-879189-2133379652-n.jpg
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    bb3km.jpg


    මේ පොටෝ එක දැක්කහම මාර අප්පිරියාවක් එනවා බන්.7වෙනි සියවසේ ජිවත්වෙන මෝඩ රැලක්. මස් ගදකුත් දැනෙනවා වගේ
     

    akozlov68

    Member
    Nov 18, 2011
    1,361
    234
    0
    Sri Lanaka
    ඔය ටකරන් උරු ගාල කලා පියවූ...:angry::angry:
    ල්ලා ගේ උරු මඩුව:yes:

    ගෙරි හම්බයෝ...
    කොහේ අරි බෝ උන ගමන් පල්ලියක් අටවන්න තමා බලන්නේ.

    උබල ගේ ගෙවල් ලග පාතක
    ගෙරි හම්බයෝ ඉන්නේව නම් එකතු වෙලා පන්නල දාපල්ලා.

    අපේ පැත්තටත් අවා ඌරු පවුලක් දවස් දෙකයි හිටියේ ආගිය අතක් නැ.
     

    yamapallaKING

    Banned
    Apr 1, 2012
    83
    25
    0
    සුද්දා ගෙන් රට නිදහස් කර ගන්න සටන් කරේ සිංහල, දෙමල මිනිස්සු විතරයි,

    තම්බිලා කරේ සුද්දොන්ට පුක දීල සිංහල, දෙමල විරයෝන්ව පවා දීපු එක.

    තම්බිලා මේ රටෙන් පන්නලා සිංහල, සහ දෙමල මිනිස්සුන්ට ආයේ සමගියෙන් ඉන්න තියෙන්නේ.
     

    rogers88

    Member
    Apr 18, 2011
    33
    3
    0
    මෙක ආණ්ඩුව පෙරළන්ඩ යන වෙඩපිලෙවලක්:shocked::shocked:
    මේ වෙලාවේ අපි මොලේ පාවිචි කරන්න ඕනේ................ හම්බයෝ කොච්චර වැරදි උනත් අපි මේ වෙලාවේ උන්ව තලන එක රටට හොඳ නෑ!
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland


    මේ කතාවට නම් මත් එකගයි මචන් අර ප්‍රභාකරන් කියන පාහරය තමා සමගිය නැතිකලේ නැතිනම් දෙමල මිනිස්සු හොදයි බන්.මන් ඔක කිඋවෙ නැත්තෙ මට බනි කියලා.බලපන් අපෙ සිංහල මිනිස්සු කොච්චර දේවාල කොවිල් වලට යනවද.මුන්නේශ්වරම්,කතරගම, නල්ලූර් වගේ.මන් ශ්‍රි දලදා මලිගාවෙදි එකපාරක් දැක්ක දෙමල කෙනෙක් පෙරලි පෙරලි වදිනවා.මගෙත් දෙමල යාලුවො ඉන්නවා මාර අවන්කයි.එකට මෙ ජරා හම්බ්යො නම් උන්ට ලාබයක් නැතිනම් කිසි උදවුවක් නෑ.

    ow ban. mamath tamil aya ekka kisi awlak na. eyalage kadekata giyath api sinhala kiyala wenas kam na. mama danna aya innawa hena hodai. ekata me hamba #$#@$23
     

    rogers88

    Member
    Apr 18, 2011
    33
    3
    0
    :yes::yes::yes::yes:
    අපි කොචර ළදරු අතල් ගත්තත් එළකිරි එකේ එලියට බැහැල හමබ් පල්ලි කඩපුවම එකෙන් blacklist වෙන්න ලංකාවී අන්තිමට අපිට UN එකේදී චන්දයක්වත් දෙන්න එකෙක් එන එකක් නෑ!
     

    kasun757

    Well-known member
  • Jan 12, 2011
    984
    155
    63
    කවද්ද යකෝ හම්බයො අපෙ අම්ම වෙනුවෙන් ලේ බින්ඩුවක් හෙලුවෙ..තොපි කොනවල් කප කප හිටියට මෙව කල්පනා කරල තියනවද...තොපෙ වගේ සක්කිලි ආගමක් මේ ලන්කාවට ගෑලපෙන්නෙ නෑ යකෝ..පඩත්තර හම්බයෝ
     

    lushanchami

    Member
    Feb 11, 2012
    396
    15
    0
    Man mey muslim sahodarayangen illanawa, karunakarala oyala pakisthaneta hari wena ona muslim ratakata yanna kiyala. lankawa kiyanne buddhist ratak.mehe inna christian aya hindu aya oyalata wada siya dahas gunayak hondai.oyala lankawe bo wenna patan aran thama awrudu 100 wath naha. eka nisa paw nodi yanna.oyalata allah lassana ratak mawala denakan inna epa.. mokada allah kiyala ekek naha ne... eka nisa yanna honde :)
     

    aruna47

    Well-known member
  • මේකේ මේ හම්බයෝ දෙන්න ඇවිල්ල ඉන්නේ මොකටද දන්නවද මුන්ගේ අල්ලාහ්ගේ ල-බ පතුරවන්න. මුසලලන්කට් හොර account එකකකින් ඇවිල්ලා. අනික් මල් පො-නයා සිරාජ් තව එකකින් ඇවිල්ල. මොන ප- කිව්වත් ගු හම්බයෝ ටිකට පල්ලිය හදනවා බොරු :angry::angry::angry:
     

    Sathyaya

    Member
    Jun 12, 2011
    70
    2
    0
    1963 ඉඳලා ඔය ටකරම් වෙන්න ඇති ගහලා තියෙන්න ඇත්තේ

    අනේ පල වල් නපුංෂකයා.
    තොපි ඔය වගේ මොබයිල් පල්ලි ගහනවා හැමතැනම හතු එනවා වගේ. හැම සිකුරාදම හම්බ වල් ඌරෝ රැලක් ඕකට රිංගලා " අල් හුල් ගගා " ඉන්නවා අවුරැද්දක් දෙකක්. ඊට පස්සේ ඕක ටික ටික මොඩිෆයි කරලා ගහගන්නවා අරාබියේවත් නැති සයිස් එකේ දඩාර් සයිස් බංකරයක් ( බ්‍රේන් වොෂ් කරගන්න ). නීතිය ඉස්සරහදී කියන්නේ මේක පුරාණයේ ඉඳලා යාඥ්ඥා කිරීමට යොදාගත්ත තැනක් කියලා. පල ඩෝ __ නොදී. තොපි හිතාගෙන ඉන්නේ අපේ ඇස් කන් කනපිට ගහලා කියලද?. තොපේ ඔය ඝාතකාගාරවලට ගහන්න ඕනෙ පෙට්‍රල් බෝම්බ නෙවෙයි, න්‍යෂ්ටික බෝම්බ. තොපි මේ රටේ කරන ගූ වැඩවලට ඔය බෝම්බ පාර මදි බොලව්. කරන්න පුලුවන් වල් ගූ වැඩ ඔක්කොම කරලා ආවා මෙතන සාමය සමගිය ගැන කතා කරන්න. අම්පාරේ පන්සල් විනාශ කරන කෝ තොපේ සාමය, සමගිය ?. කූරගල විනාශ කරනකොට කෝ තොපේ සාමය, සමගිය ?.
    අඩෝ, සිංහලයා නිකන් අවුස්ස ගන්නේ න්ඇතුව හිටපන්. හැමදාම අපි ඉවසගෙන ඉන්නවා. ඉදල ඉදලා දෙන්න ගත්තම කන එවුන් කන හැටි තෝ දැකලා තියෙනවනේ?. ඒ මදි නම් සිංහලයගේ මේ රටේ ඉතිහාසෙත් පොඩ්ඩක් කියවලා බලපන්. අර අල්ල හෑල්ල කියව කියව ඉන්නේ නැතුව. කියවන්න දන්නේ නැත්නම් දන්න එකෙක්ගෙන් හරි අහගෙන දැනගනින්. ගෙරි මූසලයා.
     

    aruna47

    Well-known member

  • ow ban. mamath tamil aya ekka kisi awlak na. eyalage kadekata giyath api sinhala kiyala wenas kam na. mama danna aya innawa hena hodai. ekata me hamba #$#@$23

    මුන්ට යුරෝපේත් පුක් පාර දෙන්න පටන් අරන් තියන්නේ. france වල මුණ වහන් යන්න බැහැ හම්බ ගෑනුන්ට.. අල්ලාහ් හුවක්බර්.:lol::lol:
     

    LunaticThuma

    Member
    Apr 6, 2012
    525
    31
    0
    INTER-GALACTIC
    කමක් නෑනේ හම්බයන්ට දඹුල්ල එකට වඩා හොද එකක් නුවරෙලියෙන් අපේ මහරජතුමා හදල දුන්නනේ එනිසා දුක් වෙන්න එපා!
     

    psyco

    Member
    Sep 7, 2010
    1,183
    38
    0
    Those SOB monks behavior was crazy... is this way a monks behaves they look like crazy monkeys... what a religion
     

    dj ice cold

    Well-known member
  • Nov 2, 2010
    34,523
    1,466
    113
    නෙතූෂි අක්කි ගාව
    කමක් නෑනේ හම්බයන්ට දඹුල්ල එකට වඩා හොද එකක් නුවරෙලියෙන් අපේ මහරජතුමා හදල දුන්නනේ එනිසා දුක් වෙන්න එපා!



    ඊලඟට එකට තමයි සහෝ කෙල වෙන්නේ
    අපේ (සිංහලයන්ගේ) ඉතිහාසේ ගැනත් අහල ඇතිනේ නේද
     
    Status
    Not open for further replies.