දවසට මිනිත්තු 5ක් වැයකරලා මාසේට 5000ක් වගේ ගාන

asithanj

Well-known member
  • Jan 18, 2016
    2,245
    83
    48
    හදේ
    සල්ලි ගෙවලා ඩේටා පැකේජ් අරන්, කාලෙත් කාගෙන, තව සල්ලි දිලා ඇඩ් පැකේජුත් අරන් ඇඩ් බලලා උබලා සල්ලිකාරයෝ වෙනවා බලන්න ආසයී
    උබලාට ජය බන්
    ජය බෝලෙ නාථ්
     

    LUCKY.CS

    Well-known member
  • Mar 24, 2017
    1,205
    162
    63
    ane me magula ain karanna widihak kiyannako mona magulakda manda anunta udau karanna gihin mm boruwata banun ahanawa magula...
     
    Oct 13, 2016
    2,675
    276
    0
    සල්ලි ගෙවලා ඩේටා පැකේජ් අරන්, කාලෙත් කාගෙන, තව සල්ලි දිලා ඇඩ් පැකේජුත් අරන් ඇඩ් බලලා උබලා සල්ලිකාරයෝ වෙනවා බලන්න ආසයී
    උබලාට ජය බන්
    ජය බෝලෙ නාථ්

    පව් යකෝ අරූ... :D :D
     

    Ruk96

    Banned
  • Aug 6, 2017
    318
    26
    28
    Dawasata Rs 750

    Machan me
    Site eka Data Entry walata supiri site ekak hora boru nathuwa gewanawa apita karanna tiyenne Captcha Type karanna vitharai captcha kiyanne ektharaa podi code ekak eka type karanna tiyenne API 1000 captcha karahama apita labenawa dollerr 1$ apita me captcha 1000 1h walin type karanna puluwam. Godakma lesiyen karanna puluwam wadak.
    Hithanna
    Dawasata 5h meke Wada Kara kola
    Dawasata= 5$ (153*5= RS765)
    Maseta= 5$*30=150$ (153*150=Rs22950)

    Athin salli yannahane register wela patam gamu wade.

    http://2captcha.com/?from=4240468
    http://2captcha.com/?from=4240468
     

    Ruk96

    Banned
  • Aug 6, 2017
    318
    26
    28
    Man me Site eka gana Nam danne Naha BN eth mehema baninna EPA yakuneee.. BTC trading wage Nam suppa..