දාඩිය මහන්සියෙන් හම්බ කරන මිනිස්සු

nalin0001

Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,258
    34,895
    113
    635f861688cfbd4d3dd92532f8fb89b1.webp
    අපොයි දෙයියනේ අපේ වලතර ගෝඩුත් එතකොට මේකිට.......
     

    Siriusthevirus

    Well-known member
  • May 19, 2025
    634
    669
    93
    Tango eka meki mage ekka chat karala thiyenawa mul kaale.. loku kam nam na ..
    මං කිරියට ආපු හින්දා දන්නවා මුන් වෑල ප්‍රඩුයුස් කරනවා කියලා.. නැත්නම් වැල බලලා නම් නැහැ. මට නම් සේට් නැහැ.
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,982
    2
    15,735
    113
    ai ban unwa allanne natte sirawata?
    @IndrajithGamage
    මොකක්ද අල්ලන්නෙ පකද? 🤔 උන් දෙන්නටම 18 ට වැඩියිනෙ. ඉතින් මොකක්ද වැරැද්ද?

    P. S. නීතිය කියන්නෙ පාර්ලිමේන්තුව පනත් සම්මත කරල පනවපු නීතිවලට මිසක් එක එක පොන්නයො ගෙදරට වෙලා අතේ ගගහ ඔලුවෙන් මවා ගන්න නීතිවලට නෙවෙයි. 🤣🤣
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,032
    8,365
    113
    Kotahena
    මොකක්ද අල්ලන්නෙ පකද? 🤔 උන් දෙන්නටම 18 ට වැඩියිනෙ. ඉතින් මොකක්ද වැරැද්ද?

    P. S. නීතිය කියන්නෙ පාර්ලිමේන්තුව පනත් සම්මත කරල පනවපු නීතිවලට මිසක් එක එක පොන්නයො ගෙදරට වෙලා අතේ ගගහ ඔලුවෙන් මවා ගන්න නීතිවලට නෙවෙයි. 🤣🤣
    dan etakota lankawe officially porn karanna puluwanda neethiyen?
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,982
    2
    15,735
    113
    dan etakota lankawe officially porn karanna puluwanda neethiyen?
    ලංකාවෙ නීතියෙ තියෙන්නෙ production විදිහට කරන්න බෑ කියලා. එ‍්කත් පරණ නීතිනෙ බං. ඉස්සර නම් මොකක් හරි shoot කරන්න රැඟුම් පාලක මණ්ඩලයට කියලා කැමරා, ලයිට් අටවගෙන, registered production company එකක් හරහා සේරම කරන්න එපැයි. දැනටත් එහෙම අර ඉන්දියාවෙ flix ටයිප් එකේ දෙයක් කරන්ක හැදුවොත් නම් අල්ලන්න පුළුවන් වෙයි.

    හැබැයි නීතිය තිබ්බා කියලත් ක්‍රියාත්මක කිරීම අනිවාර්ය නෑනෙ. නීති පොත් බැලුවොත් නම් කෙල්ලෙක්ට කටට දෙන එක, දිව දාන එක, පුකේ අරින එක පවා විෂම ලිංගික ක්‍රියා. Homosexual කතාත් එහෙමයි. හැබැයි එ‍්වා ක්‍රියාත්මක වෙන් නෑනෙ.

    කොහොම ගත්තත් තමන්ගෙ personal device එකකින් තමන්ගෙ කැමැත්තෙන් මොනවා කරත් අල්ලන්ඩ කිසිම නීතියක් නෑ. Pornhub, stripchat, camshows ඔය ඕන එකක් එච්චරයි. හැබැයි 18 ට වැඩි වෙන්න ඕන කරන හැමෝම. බලන කෙනා‍ත් 18 ට වැඩියිද කියල reasonable විදිහට අහන්නත් ඕන. (සාමාන්‍යයෙන් කියන්නෙ අර සයිට්වල 18 ට වැඩිද අහනවා වගේ camshow එකක් දෙන කෙනාගෙන් වුණත් 18 ට වැඩිද කියල අ‍ැහුවාම ඔව් කිව්වා නම් අ‍ැති. එ‍්ක අපේ පැත්තෙන් තහවුරු කරගන්න දෙයක් නෑ)

    එ‍හෙම කරනවා නම් කිසිම ප්‍රශ්නයක් නෑ. අ‍ා ඉතින් අනුශයාංගික නීති නම් තියෙනවා. මේවාගෙන් හම්බ කරන සල්ලි යොදාගෙන drug ගහල අරවා මේවා වුණොත්, tax හරියට ගෙවල නැති වුණොත් අ‍ාදායම උපයා ගත් අ‍ාකාරය කියල මේවා අල්ලල නඩු දාන්න පුළුවන්. කලිනුත් මතකනෙ stripchat කරල ගත්ත සල්ලිවලින් අයිස් ගහපු සෙට් එකක් අල්ලපු හැටි. තව ඔය ඉස්කෝල අ‍ැඳුම්, පොලිස් සහ හමුදා අ‍ැඳුම්, සිවුරු වගේ දේවල් අ‍ැඳල කරත් ප්‍රශ්න එන්න ඉඩ තියෙනවා. තව සත්තු එක්ක කරොත් සත්ත්ව හිංසනයට අහු වෙන්න පුළුවන්. Public තැනක කරොත් ප්‍රශ්න එන්න පුළුවන්. ඔය වගේ අතිරේක රෙද්දවල් ඉතින් අ‍ෑඳෙන්න බැරි නෑ.

    එ‍් වැඩි වැඩ මොනවත් නැතිව තමන්ගෙ පාඩුවෙ මොළේ පාවිච්චි කරල සාමාන්‍ය ගාණට කරනවා නම්, හම්බ කරන සල්ලිවලින් ලෝකෙට පේන්ඩ social media දාගෙන පුක දෙන් නැතිව කරන කියන තමන්ගෙ පුද්ගලික දේවල් එ‍් විදිහට තියා ගන්නවා නම් කිසි අවුලක් නෑ. මගෙ group එකේ ඉන්න මොළේ අ‍ැති පොඩි කෙල්ලො ටික බලහන්කො, දැන් අවුරුදු ගාණක් ලස්සනට වැඩේ කරගෙන යන්නෙ. 😍
     
    Last edited:

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,272
    12,320
    113
    Ohio, USA
    ඒ කොල්ලත් කිරියේ ඇති බන් පවු. මල්ලි ඔයා ගණන් ගන්න එපා අපි කියන දේවල් හොඳේ. මට පුළුවන් නම් pm එකක් දාන්න. මම වෙලාවක එන්නම් අම්මා එක්ක කතා කරලා යන්න. 🙂 ආසයි අඳුරගන්න.
    Ade matath Number Eka Deepan.. Mama Mata Pulwaun Udawwak A pawla wenuwen karannam.
     
    • Love
    Reactions: Candid-B

    VimangaLK

    Well-known member
  • Sep 26, 2024
    3,130
    2,141
    113
    0777984078

    මේ account එකට සල්ලි කීයක් හරි දාහන් උට පොත් පත් මොනවා හරි ගන්ඩ.

    Sahan sharon
    8011 239 815
    Commercial Bank
    me ube accound number kenane gembo