දැන් ඉතින් මොකද කරන්නේ කියපල්ලකෝ..

fever

Active member
  • Mar 29, 2008
    378
    37
    28
    අපරාදේ බං උඹ ගැසට් එක එහෙම බලන්නේ නැද්ද. ආන්ඩුවෙ හෙන exam තොගයක් තිබ්බනේ මේ පහුගිය මාස් 2,3(ලිපිකරු, මහ බැංකු,) ඔය පොත් සාප්පුවක් ලඟින් යනකොට පොඩ්ඩක් ඒ පැත්ත බලගෙන පලයං.
    තව ඉස්සරහටත් තියෙයි


    :yes::yes::yes::yes:
    mata o/l wala podi case 1 thiyanawa machan mage 1st attempt 1 di maths walata awe s 1.:(:(eth mama aye karama c 1 awa.e hinda mata banks walta danna amarui machan.
     

    fever

    Active member
  • Mar 29, 2008
    378
    37
    28
    campus යන්නේ නැත්නම් private degree 1ක් කරන්න. දැන් කාලේ degree 1ක් නැතුව හොද job හොයන්න අමාරුයි.මේ දවස් වල Nations Trust Bank එකට කට්ටියව ගන්නවා ඒවාට apply කරන්න. ඒවගෙන් experience ගන්න පුළුවන්නේ......

    private degree කරද්දී පිළිගත්ත institute එකක කරන්න පටන් ගන්න. Open University එකේ එහෙම degree තියෙනවා ඒවා ගැන හොයල බලන්න. Good Luck !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

    ow math dan xternal thama beluwe, eth ewaye wistharawath kohewath dala nane.:no:anyway thanks 4 ur advice:)
     

    fever

    Active member
  • Mar 29, 2008
    378
    37
    28
    Open university eke wisthara ona nam dennam

    thawa ekak thiyenawa oya CIMA walata ehema laksha ganan wiyadam wenawane ekata wada CMA institute eke gana adui eka goverment 1k.wisthara ona nam kiyannam.
    open uni 1 genna wsthara dennako....
     
    open uni 1 genna wsthara dennako....

    menna wisthara- management side neda asa???????? Opn uni eke thiyenawa course.BACHELOR OF MANAGEMENT STUDIES(BMS) degree ganna puluwan opn uni eken,baya wenna epa degree eka valid degree ekak,e wagema Campus eke degree ekamai ona nam podi wenasak thiyei.A/L passne oya ithin oyata ona karana basic qualificatin eka thamai.awurudu 4i degree eka.government thanak nisa lokuuuuuu wiyadamak yanneth naa.me awurudde nam gaththada danne na kattiyawa.mama hoyala kiyannam.nathnam me no ekata heta ude waruwe call ekak denna.
    011-2853930
    011-2881256
    011-2881327

    me numbers Nawala Opn Uni eke,eka thamai head office eka.baya nathuwa sathiye dawasaka udeta call 1k denna,dila course eka gana onama wistharayak dana ganna puluwan kisi prashnayak nathuwa.

    :)
    me link eke thawath wisthara thiyenawa,balanna.

    http://www.ou.ac.lk/hss/mgt/index.php/en/component/content/article/29/73-bms
     
    Last edited:

    fever

    Active member
  • Mar 29, 2008
    378
    37
    28
    menna wisthara- management side neda asa???????? Opn uni eke thiyenawa course.BACHELOR OF MANAGEMENT STUDIES(BMS) degree ganna puluwan opn uni eken,baya wenna epa degree eka valid degree ekak,e wagema Campus eke degree ekamai ona nam podi wenasak thiyei.A/L passne oya ithin oyata ona karana basic qualificatin eka thamai.awurudu 4i degree eka.government thanak nisa lokuuuuuu wiyadamak yanneth naa.me awurudde nam gaththada danne na kattiyawa.mama hoyala kiyannam.nathnam me no ekata heta ude waruwe call ekak denna.
    011-2853930
    011-2881256
    011-2881327

    me numbers Nawala Opn Uni eke,eka thamai head office eka.baya nathuwa sathiye dawasaka udeta call 1k denna,dila course eka gana onama wistharayak dana ganna puluwan kisi prashnayak nathuwa.

    :)
    me link eke thawath wisthara thiyenawa,balanna.

    http://www.ou.ac.lk/hss/mgt/index.php/en/component/content/article/29/73-bms


    amboooo loku deyak thnks a lot hode......:yes::yes::yes::yes:
     

    fever

    Active member
  • Mar 29, 2008
    378
    37
    28
    menna wisthara- management side neda asa???????? Opn uni eke thiyenawa course.BACHELOR OF MANAGEMENT STUDIES(BMS) degree ganna puluwan opn uni eken,baya wenna epa degree eka valid degree ekak,e wagema Campus eke degree ekamai ona nam podi wenasak thiyei.A/L passne oya ithin oyata ona karana basic qualificatin eka thamai.awurudu 4i degree eka.government thanak nisa lokuuuuuu wiyadamak yanneth naa.me awurudde nam gaththada danne na kattiyawa.mama hoyala kiyannam.nathnam me no ekata heta ude waruwe call ekak denna.
    011-2853930
    011-2881256
    011-2881327

    me numbers Nawala Opn Uni eke,eka thamai head office eka.baya nathuwa sathiye dawasaka udeta call 1k denna,dila course eka gana onama wistharayak dana ganna puluwan kisi prashnayak nathuwa.

    :)
    me link eke thawath wisthara thiyenawa,balanna.

    http://www.ou.ac.lk/hss/mgt/index.php/en/component/content/article/29/73-bms

    ambo thanks a lot aaa.....:yes::yes::yes: