ado ada spa 3kt giya bnSpa එකකට ගිහිං වරෙන් ඕක හරියයි

ado ada spa 3kt giya bnSpa එකකට ගිහිං වරෙන් ඕක හරියයි

බූට් කාපුවාම එහෙම තමා. ටික කාලෙකිං හරියයි බංඅඩෝ මීට කලින් දවස් වල මට දවසත් මදි වුනා වැඩ ටික කරගන්න. ඒ වුනාට දැන් කිසිම වැඩක් කරගන්න ෆිට් එකක් නෑනේ. අනික දවසත් පට්ට දිගයි වගේ තේරෙන්නේ. ලේසියකට වෙලාව යන්නේ නෑ කියල තේරෙනවා. තොපිටත් එහෙමද?![]()
muta mamath sahenna kiyala tiyenawa..මු අර ස්කවී පොන්නය වගේ පිස්සෙක් වෙනවා ගෙදරටම වෙලා ඉඳල.
මිනිහෙක් වත් අසාරේ කරන්න යන්නේ නැ නේ.
muta mamath sahenna kiyala tiyenawa..
eth ithin mu ge mullema tahamai..
ගෝට් චීස් සැමන් පිලට් ද මොනාද අරන් සුභ නැකතකින් පිටත් වෙමු 
Sry.. kollo gahan naha@Walter White දෙන්නා සෙට්වෙලා කොහේහරි පලයල්ලකො
මේ වගේ උපදෙස් දෙන්න එපාSpa එකකට ගිහිං වරෙන් ඕක හරියයි