අපිට කලින් assembly language පාවිච්චි කරපු උන් අපිට වඩා දියුණුයි, උන් computing කියන concept එකෙන් හිතපු උන් ඔය ඔක්කොම devices එන්නෙ උන්ගෙ vision එකෙන් තමා, දැන් වගේ compilers,නෑ කෙලින්ම assembly, ඒ කාලෙ උන් තමා godsලා
ඊළඟට 80ගනන් වල forum use කරපු පොරවල් irc chat rooms වල ඉඳපු පොරවල්, තාම සමහර forum තියෙනවා,
e.g godlikeproductions
ඒ කාලෙ තිබිලා තියෙනවා topsites කියලා ඒවා තමා torrent site වගේ තිබිලා තියෙන්නේ, goto boardreader for more info
අපි ඊට පස්සෙ ඉතින් අර කලින් උන්ට වඩා basic හැබැයි අපේ ජිවිතේ දැන් ඉන්න උන්ට වගේ ලේසි උනේ නෑ
Conclusion එක තමා
Hard times creates strong men
Strong men creates good times
Good times creates weak men
Weak men creates hard times
Extra reading : dead internet theory, creation of napster, y2k incident, dotcom bubble, tpb afk, stuxnet, iloveyou virus, lulzsec