දැන් තනතුරු දෙන්නේ යාලු මිත්‍රකම් වලට නෙවෙයිද ?

your_love

Well-known member
  • Apr 7, 2012
    14,126
    1
    11,133
    113
    ඇයි දැන් ත්‍රේඩ් දාන්න උඹනේ අහන්න ඕනේද ? මට ඕන නිසා දැම්මා . විලාපයක් වගේනම් උඹ කන වහගනින් . උඹට අදාල නැත්නම් රිප්ලයි කරන් ඕනේ නෑනේ. කව්රුවත් බුලත් දෙන්නේ නෑනේ . උන්ට ඕන එකෙක් පත් කරන්න පුලුවන් උන්ගේ පක්ෂය ඇතුලේ .. මේ පත්කරන්නේ රටේ හැම මිනිහාටම බලපාන තනතුරු .. උඹවගේ ජෙප්පෝ හිතන්නේ දැන් ඔය ලේකම්ලා ඉන්නේ උඹලගේ පක්ෂය ඇතුලේ කියලද ? දැන් ජ‍ෙප්පෝ කැමති දේවල්ද වෙන්න ඕනේ නැතිනම් රටේ පුරවැසියන්ට අවශ්‍යදේද ?
    රටේ ජනාධිපති වැඩකරන්න ඕනේ පක්ෂයේ එවුන්ට ඕන විදහට කියලා ඇහුවමයි .. එහෙනම් මෙච්චර කාලයක් පත්වුන එවුනුත් අවුලක් නෑ .. උන්කරන්න ඇත්තෙත් පක්ෂයේ එවුන්ට ඕන දේවල්නේ ..
    Rate Janadipath wada karanne Ratata.. Rata ta Hodai kiyala hithena un thamai u path karala tiyenne. Uba Ekata Kamathi naththan Karanna deyak na. Path karapu Katawath Wancha Dushana chondana na. political revenge witharai. e e field wala experience tiyena qualified minissu path karala tiyenne. ahasin apu un nemei. Hodata subject eka dannawa monada karanna one kiyala dannawa.
     

    gjey2ejey

    Active member
  • Oct 19, 2009
    788
    93
    28
    Gampaha
    IMG_6452.jpeg
    Athadanguwata ganna sudanamk ne kiyalane kiyanne...🤭🤭 Untath neti amaruwak ne ubata tiyenne
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: Xi Jinping and nul

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113

    ඉහලින් එන ඕඩර් වලට උන්ට කරන්න දේකුත් නෑ. ඕකුන් කරන්නෙත් වහල් ජොබ් එක. වතුර ඉල්ලන එකෙක්ට උනත් වෙඩි තියන්න වෙනවා.
     
    • Like
    Reactions: Xi Jinping

    neo7x

    Well-known member
  • Aug 11, 2009
    3,262
    3,349
    113
    Mokatada.. tho wage eka eka huththige puthalata sallli walata higana wada kranne ne mama .. e nisa katai pukai wahagena wadak balaganin..
    තෝ පිම්පියා වගේ රිංගලා ආදායම් මාර්ගය ප්‍රොමෝට් කරගන්න දැගලුවාට කරන්න දෙයක් නෑ . උඹට මේකට රිංගන්න මොකාවත් බුලත් දුන්නෑ . බලන් ඉන්න අමාරුනම් කටයි පුකයි වහගෙන උඹ වැඩක් බලාගනින් ..
     
    • Like
    Reactions: AKI-SL

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,834
    8,055
    113
    මෙන්න මෙතන...
    තෝ පිම්පියා වගේ රිංගලා ආදායම් මාර්ගය ප්‍රොමෝට් කරගන්න දැගලුවාට කරන්න දෙයක් නෑ . උඹට මේකට රිංගන්න මොකාවත් බුලත් දුන්නෑ . බලන් ඉන්න අමාරුනම් කටයි පුකයි වහගෙන උඹ වැඩක් බලාගනින් ..
    තෝ පිම්පියා වගේ රිංගලා ආදායම් මාර්ගය ප්‍රොමෝට් කරගන්න දැගලුවාට කරන්න දෙයක් නෑ . උඹට මේකට රිංගන්න මොකාවත් බුලත් දුන්නෑ . බලන් ඉන්න අමාරුනම් කටයි පුකයි වහගෙන උඹ වැඩක් බලාගනින් ..
     

    neo7x

    Well-known member
  • Aug 11, 2009
    3,262
    3,349
    113
    හමුදාව ඇතුලේ පොලිටික්ස් කොයි කාලෙත් උනා. හැබැයි මේ පාර වෙනස උනේ මෙයා මාලිමාවේ උන එක.
    හාමුදාව ඇතුලේ පොලිටික්ස් කව්ද කලින් කෙරුවේ ? මීට කලින් කිසිම පක්ෂයක් විශ්‍රාමික හමුදා සංසද, පොලිස් සංසද හැදුවද ? තනි තනි පුද්ගලයන් විශ්‍රාම ගිහින් දේශපාලනයට සම්බන්ද වෙන එකනේ උනේ ....
    පහුගියකාලේ කරපු වැඩ වැරදී කියලා බලයට ඇරන් ඒ ට්‍රැක්එකම ක්‍රියාත්මක කරන එකයි ගැටලුව ..


    Rate Janadipath wada karanne Ratata.. Rata ta Hodai kiyala hithena un thamai u path karala tiyenne. Uba Ekata Kamathi naththan Karanna deyak na. Path karapu Katawath Wancha Dushana chondana na. political revenge witharai. e e field wala experience tiyena qualified minissu path karala tiyenne. ahasin apu un nemei. Hodata subject eka dannawa monada karanna one kiyala dannawa.
    රවි සේනානායක කියන්නේ චෝදනා නැති එකෙක්ද ?
    ------ Post added on Sep 23, 2024 at 8:56 PM
     

    Xi Jinping

    Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room
    හාමුදාව ඇතුලේ පොලිටික්ස් කව්ද කලින් කෙරුවේ ? මීට කලින් කිසිම පක්ෂයක් විශ්‍රාමික හමුදා සංසද, පොලිස් සංසද හැදුවද ? තනි තනි පුද්ගලයන් විශ්‍රාම ගිහින් දේශපාලනයට සම්බන්ද වෙන එකනේ උනේ ....
    පහුගියකාලේ කරපු වැඩ වැරදී කියලා බලයට ඇරන් ඒ ට්‍රැක්එකම ක්‍රියාත්මක කරන එකයි ගැටලුව ..

    කමල් / නන්දසේන දෙන්නම කලේ ඒක තමයි. හැබැයි උන්ට විතරක් මොකුත් නොවුනේ මොකද ?
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: Sandy_Fdo and neo7x

    neo7x

    Well-known member
  • Aug 11, 2009
    3,262
    3,349
    113
    කමල් / නන්දසේන දෙන්නම කලේ ඒක තමයි. හැබැයි උන්ට විතරක් මොකුත් නොවුනේ මොකද ?
    උන් දෙන්නා කදවුරු අස්සේ දේශපාලනය කරන්න ගියා කියලා අහලා තියෙනවාද ? වෙනම සංගම් පිහිටුවාගෙන දේශපාලනය කෙරුවද ?නැතිනම් හුදකලා චරිත විදිහට දේශපාලනය කෙරුවද ?
     

    nul

    Well-known member
  • Aug 7, 2017
    3,762
    5,004
    113
    පොන්නයෝ එක එකාව හිරේ දානකොටත් මෙන්නෝ පලිගන්නව කියාගෙන මේවගේ පොන්නයෝ විලාපදෙන්නෙ නැද්ද බලපංකො 🤣🤣🤣

    උන් දෙන්නා කදවුරු අස්සේ දේශපාලනය කරන්න ගියා කියලා අහලා තියෙනවාද ? වෙනම සංගම් පිහිටුවාගෙන දේශපාලනය කෙරුවද ?නැතිනම් හුදකලා චරිත විදිහට දේශපාලනය කෙරුවද ?
    ගෝඨාභයාගෙ විශ්‍රමික සංසදෙයි ආබාධිත සංසදෙයි අමතකවෙලා. සංගම් විතරක් නෙවේ උන් පොතුත් ලීව 🤣🤣🤣
    ------ Post added on Sep 23, 2024 at 9:01 PM
     

    your_love

    Well-known member
  • Apr 7, 2012
    14,126
    1
    11,133
    113
    හාමුදාව ඇතුලේ පොලිටික්ස් කව්ද කලින් කෙරුවේ ? මීට කලින් කිසිම පක්ෂයක් විශ්‍රාමික හමුදා සංසද, පොලිස් සංසද හැදුවද ? තනි තනි පුද්ගලයන් විශ්‍රාම ගිහින් දේශපාලනයට සම්බන්ද වෙන එකනේ උනේ ....
    පහුගියකාලේ කරපු වැඩ වැරදී කියලා බලයට ඇරන් ඒ ට්‍රැක්එකම ක්‍රියාත්මක කරන එකයි ගැටලුව ..



    රවි සේනානායක කියන්නේ චෝදනා නැති එකෙක්ද ?
    ------ Post added on Sep 23, 2024 at 8:56 PM
    Mokakda Uta tiyena Dushana, Wancha chodanawa? පහුගියකාලේ කරපු වැඩ වැරදී කියලා බලයට ඇරන් ඒ ට්‍රැක්එකම ක්‍රියාත්මක කරන එකයි ගැටලුව . Ubata Eka Gataluwak wenne kohomada? :rofl: :rofl: :rofl: Uba chande dunne na ne
     

    Xi Jinping

    Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room
    උන් දෙන්නා කදවුරු අස්සේ දේශපාලනය කරන්න ගියා කියලා අහලා තියෙනවාද ? වෙනම සංගම් පිහිටුවාගෙන දේශපාලනය කෙරුවද ?නැතිනම් හුදකලා චරිත විදිහට දේශපාලනය කෙරුවද ?

    මොකද නැත්තේ. ඕන තරන් අහල තියෙනවා. පොහොට්ටුවට සපෝර්ට් විශ්‍රාම ගියපු උන් ඕන තරන් ඕවගේ දේශපාලනේ කරලා තියෙනවා. කමල්ලා අවන්ගාඩ් බුවා එහෙම කැපිලා පේන්න උඩට එන්නේ ඒවගෙන් තමයි.

    දැන් උබට කව්ද කිව්වේ සම්පත් තුයියකොන්ත හමුදාව ඇතුලේ සංගම් පිහිටුවාගෙන දේශපාලනය කෙරුව කියල ?
     

    neo7x

    Well-known member
  • Aug 11, 2009
    3,262
    3,349
    113
    මොකද නැත්තේ. ඕන තරන් අහල තියෙනවා. පොහොට්ටුවට සපෝර්ට් විශ්‍රාම ගියපු උන් ඕන තරන් ඕවගේ දේශපාලනේ කරලා තියෙනවා. කමල්ලා අවන්ගාඩ් බුවා එහෙම කැපිලා පේන්න උඩට එන්නේ ඒවගෙන් තමයි.

    දැන් උබට කව්ද කිව්වේ සම්පත් තුයියකොන්ත හමුදාව ඇතුලේ සංගම් පිහිටුවාගෙන දේශපාලනය කෙරුව කියල ?
    විශ්‍රම ගිය එවුන් දේශපාලනය කරන එක ගැටලුනක් නෙවෙයිනේ . ප්‍රශ්නය කදවුරු ඇතුලේ කරන්න හදපු එක . පොහොට්ටුවේ උන් එහෙම කෙරුවානම් විපක්ෂයේ එවුන් එහෙම චෝදනාවක් කෙරුවද ? සම්පත් තුයියකොන්තට ආපු චෝදනාව ඒක තමයි . පොරට කදවුරු ඇතුලට එන එකයි නැවැත්තුවේ . පොරට විතරක් නෙවෙයි . විශ්‍රාමික ගනනාවකට කදවුරු ඇතුලට එන එක නැවැත්තුවා ..

    Mokakda Uta tiyena Dushana, Wancha chodanawa? පහුගියකාලේ කරපු වැඩ වැරදී කියලා බලයට ඇරන් ඒ ට්‍රැක්එකම ක්‍රියාත්මක කරන එකයි ගැටලුව . Ubata Eka Gataluwak wenne kohomada? :rofl: :rofl: :rofl: Uba chande dunne na ne
    ඕකට උත්තරය දීලා ඇති .
    ------ Post added on Sep 23, 2024 at 9:13 PM
     

    Xi Jinping

    Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room
    විශ්‍රම ගිය එවුන් දේශපාලනය කරන එක ගැටලුනක් නෙවෙයිනේ . ප්‍රශ්නය කදවුරු ඇතුලේ කරන්න හදපු එක . පොහොට්ටුවේ උන් එහෙම කෙරුවානම් විපක්ෂයේ එවුන් එහෙම චෝදනාවක් කෙරුවද ? සම්පත් තුයියකොන්තට ආපු චෝදනාව ඒක තමයි . පොරට කදවුරු ඇතුලට එන එකයි නැවැත්තුවේ . පොරට විතරක් නෙවෙයි . විශ්‍රාමික ගනනාවකට කදවුරු ඇතුලට එන එක නැවැත්තුවා ..

    තුයියකොන්ත කදවුරු ඇතුලේ කරන්න හදපු දේශපාලනය මොකක්ද ? ඒක නන්දසේනයි කමලුයි විශ්‍රාම ගියාම හමුදාව ඇතුලේ කරපු දේශපාලනේට වෙනස් වෙන්නේ කොහොමද?
     

    neo7x

    Well-known member
  • Aug 11, 2009
    3,262
    3,349
    113
    තුයියකොන්ත කදවුරු ඇතුලේ කරන්න හදපු දේශපාලනය මොකක්ද ? ඒක නන්දසේනයි කමලුයි විශ්‍රාම ගියාම හමුදාව ඇතුලේ කරපු දේශපාලනේට වෙනස් වෙන්නේ කොහොමද?
    නන්දසේනයි කමලුයි විශ්‍රාම ගියාම හමුදාව ඇතුලේ කරපු දේශපාලනේ මොකද්ද ? උන් එහමෙ කෙරුවා කියලා ජ‍ෙප්ප‍ෝ මොකුත් නොකියා හිටියේ කොහමද ?
     
    • Like
    Reactions: AKI-SL

    Xi Jinping

    Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room
    නන්දසේනයි කමලුයි විශ්‍රාම ගියාම හමුදාව ඇතුලේ කරපු දේශපාලනේ මොකද්ද ? උන් එහමෙ කෙරුවා කියලා ජ‍ෙප්ප‍ෝ මොකුත් නොකියා හිටියේ කොහමද ?

    ඇවන්ගාඩ් බුවාත් ඉන්නවා. චන්ද කාලෙට කැම්පේන් කලේම හමුදාව ඇතුලේ තමයි. ගෝඨාභයගෙ විශ්‍රමික සංසදෙයි ආබාධිත සංසදෙයි ගැන අහල බලපන් ලොක්කගෙන්. ඕවා තනිකරම ඇදන් ගියේ කමල්ලගේ සපෝර්ට් ඇතුව. ඕවට හොඳට වියදම් කලේ නිස්සංක. නිකන් බබා වෙන්න හදන්න එපා
     
    • Like
    Reactions: nul

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    Ithin Ubata සාධාරනීකරය karanna Bari nan ehema karanna epa. Kawda kiwwe ubata සාධාරනීකරය karanna Kiyala :lol: :rofl:
    ඉතිං NPP එකේ හරි වැරදි ඕනේ එකෙක්ට කථා කරන්න පුළුවන් නේ මචං එකට නේ ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදය කියන්නේ
    කාටවත් කියන්න බැහැ නේ NPP එක ගැන කථා කරන්න එපා කියලා මොකෝ NPP ඒකනේ දැන් ආණ්ඩු කරන්නේ එතකොට ආණ්ඩුවක් වැරදියට කරොත් එක ගැන පුරවැසියන්ට කථා කරන්න පුළුවන්
    ඒක මිනිස්සුන්ගේ අයිතිය
     
    • Like
    Reactions: AKI-SL and neo7x

    Tanto

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    3,639
    1,904
    113
    ජනාධිපතිවරයා විදියට මුල් දිනයේදී සිදු කල පළමු නිල රාජකාරිය ලෙස අනුර විසින් සිදු කල පත්වීම් මෙසේය.


    ජනාධිපති ලේකම් : නන්දික සනත් කුමානායක ( අනුරකුමාර සමඟ එකට කැලණිය විශ්ව විද්යාලයේ සිටි සමකාලීනයෙක් හා මිතුරෙක්)


    මහජන ආරක්ෂක අමාත්‍යංශ ලේකම් : රවි සෙනවිරත්න (පාස්කු ප්‍රහාරෙ වලක්වා ගන්න අසමත් වූ ඒ වෙද්දී සිටි ආරක්ශක ප්‍රධානියෙක්. ඒ වගේම ඔහු මාලිමාවට සම්බන්ධ වී දේශපාලනය සිදු කල කෙනෙක් )


    නව ආරක්ශක ලේකම් : සම්පත් තුරේකොන්තා: ( හමුදාවෙන් blacklist වූ කෙනෙක්… ඒ වගේම ඔහු මාලිමාවට සම්බන්ධ වී දේශපාලනය සිදු කල කෙනෙක්.)



    මිතුරන්ට හා හිතවතුන්ට රජයේ ඉහළ තනතුරු පිරිනැමීම විවේචනය කොට බලයට ආ මාලිමා නායකයා තම පළමු රාජකාරි දිනයේම මෙලෙස රජයේ ඉහල තනතුරු සඳහා තම හිතවතුන් පත් කිරීම මොන තරම් සදාචාර සම්පන්නද? මෙහෙමද අලුත් රටක් හදන්නේ? ඉතුරු තනතුරු දෙන්නෙත් මෙහෙමද?

    system change එකක් කරනවා කියලා බලයට ඇවිත් මුලින්ම කරලා තියෙන්නේ තමන්ගේ හිතවත් අයට සහ මිතුරන්ට රජයේ ඉහළ තනතුරු දීම. දැන් එකට NPP සම්බන්ධ වී සිටින එදා රන්ජන් රාමනායකගෙ ගෙදර වළං වුනත් හෝදන්නම් කියූ ශානිටත් ඔහොමම රජයේ ඉහළ තනතුරක් දුන්න නම් system change එක 100%ක් complete වෙයි.
    meewa aththanam meekath vadi kal duwana ekek newee
    ara waradddak kaloth mulunma paaarata bahinawa kiuwa ekek nadda ?
     
    • Haha
    Reactions: neo7x

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    ඇවන්ගාඩ් බුවාත් ඉන්නවා. චන්ද කාලෙට කැම්පේන් කලේම හමුදාව ඇතුලේ තමයි. ගෝඨාභයාගෙ විශ්‍රමික සංසදෙයි ආබාධිත සංසදෙයි ගැන අහල බලපන් ලොක්කගෙන්. ඕවා තනිකරම ඇදන් ගියේ කමල්ලගේ සපෝර්ට් ඇතුව. ඕවට හොඳට වියදම් කලේ නිස්සංක. නිකන් බබා වෙන්න හදන්න එපා
    අපිද පකෝ දැන් ආණ්ඩුව කරන්නේ අනුර කුමාර නේ ජනාධිපති අපිට ඔවා කියලා හරියනවා ද http 🤣🤣

    එහෙම කරලා තියෙනවා නම් වැරදියි දැන් ඉන්නේ NPP ආණ්ඩුව නේ උන්ට නඩු දාලා ඇතුලට දාලා ඔවා කියපන්
    නැත්නම් NPP එක විහිළුවක් වෙනවා මිනිසුන්ට
     

    your_love

    Well-known member
  • Apr 7, 2012
    14,126
    1
    11,133
    113
    ඉතිං NPP එකේ හරි වැරදි ඕනේ එකෙක්ට කථා කරන්න පුළුවන් නේ මචං එකට නේ ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදය කියන්නේ
    කාටවත් කියන්න බැහැ නේ NPP එක ගැන කථා කරන්න එපා කියලා මොකෝ NPP ඒකනේ දැන් ආණ්ඩු කරන්නේ එතකොට ආණ්ඩුවක් වැරදියට කරොත් එක ගැන පුරවැසියන්ට කථා කරන්න පුළුවන්
    ඒක මිනිස්සුන්ගේ අයිතිය
    Agree., But me thread eka dapu eka ekage intention eka eka nemei kiyala therenawa one ekekta