දැන් තනතුරු දෙන්නේ යාලු මිත්‍රකම් වලට නෙවෙයිද ?

Hamu mahaththaya1

Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,116
    22,208
    113
    ගම මහනුවරයි
    ඉවසල හිටපන් වේසිගෙ පුතෝ. සාගලගේ පුකට පයිය ඔබනවා වගේ හොරු අල්ලන්න බෑ . රන්න පොනිලා අවුරුදු දෙකක් කොල්ලෝ ගගහා ඉඳලා පත් උනා විතරයි හොරෙක් අල්ලන හැටි අහනවා ඒවා වෙලාවට වෙයි.
    hari ballo hari.. kunuharupa kiyanna epa ballo.. 😂 puluwan nam dapan.. bari nam anurata ba kiyala duwapan 😂
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: AKI-SL and neo7x

    Xi Jinping

    Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room
    hari ballo hari.. kunuharupa kiyanna epa ballo.. 😂 puluwan nam dapan.. bari nam anurata ba kiyala duwapan 😂

    සාගලගේ පුකට පයිය ඔබනවා වගේ හොරු අල්ලන්න බෑ . රන්න පොනිලා අවුරුදු දෙකක් කොල්ලෝ ගගහා ඉඳලා පත් උනා විතරයි හොරෙක් අල්ලන හැටි අහනවා ඒවා වෙලාවට වෙයි.
     

    nul

    Well-known member
  • Aug 7, 2017
    3,761
    5,003
    113
    උඹලා අවුරුදු 35 හොදපු වලං හැටියට 5 මොන ලබ්බක්ද බන් ... :D
    :D:D

    5 කීවෙ පහුගිය ටික විතරයි පොන්ස්. උබ ආවදා ඉඳන් මේකෙ මහින්දට පුකදීපු පොන්සියෙක්නෙ.​

     

    Hamu mahaththaya1

    Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,116
    22,208
    113
    ගම මහනුවරයි
    සාගලගේ පුකට පයිය ඔබනවා වගේ හොරු අල්ලන්න බෑ . රන්න පොනිලා අවුරුදු දෙකක් කොල්ලෝ ගගහා ඉඳලා පත් උනා විතරයි හොරෙක් අල්ලන හැටි අහනවා ඒවා වෙලාවට වෙයි.
    hari hari taraha ganna epa.. masa keeyak eithara yanawada itin? file tike okkoma thiyenawane naduwak danna witharane thiyenne
     
    • Haha
    Reactions: neo7x

    snm1990

    Well-known member
  • Jun 4, 2015
    11,610
    8,864
    113
    ඔය දීපු 3ම රජයේ පැවැත්මට බලපෑමක් තියෙන වගකීම්,අමාත්‍යංශ නේද?
    බලමු ඉතුරු 12ට මොකද කරන්නේ කියලා..ඒවටත් එකට දේශපාලනේ කරපු අය දානවනම් එක ඉතිං චන්දෙ දීපු අයගේ බලාපොරොත්තු කඩකිරීමක්..
     
    • Like
    Reactions: AKI-SL and neo7x

    nul

    Well-known member
  • Aug 7, 2017
    3,761
    5,003
    113
    hari ballo hari.. kunuharupa kiyanna epa ballo.. 😂 puluwan nam dapan.. bari nam anurata ba kiyala duwapan 😂
    වේදනාව තේරෙනව පොන්ස්. නාඩ ඉඳපන්. ඇවිත් දවසෙන් හිරේදාන්න අර කීවත්වගේ මේක සාගලට පුකේ අරිනව වගේ වැඩක් නෙවේනෙ.
     
    • Haha
    Reactions: Xi Jinping

    neo7x

    Well-known member
  • Aug 11, 2009
    3,262
    3,349
    113
    ඇවන්ගාර්ඩ් සිද්ධිය කොහොමත් වෙලාවට එනවා ඒක බය වෙන්න එපා. තමන්ට කැමති මතයක් දරන එකට මොකටද ඇතුලට දාන්නේ ?
    2015 වගේද ? කදවුරු ඇතුලේ දේශපාලනය කරාට අවුලක් නැද්ද ? ඒක හමුදා නීතියට එකගද ? එහෙනම් අනිත් පක්ෂවල එවුන්ටත එහෙම කරන්න ඉඩදෙමු . ජනාධිපති දරන්නෙත් ඔය මතයනම් ගැටලුවක් නෑ . අනුරටනම් අවුලක් නෑනේ ..
     
    • Like
    Reactions: AKI-SL

    Xi Jinping

    Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room
    2015 වගේද ? කදවුරු ඇතුලේ දේශපාලනය කරාට අවුලක් නැද්ද ? ඒක හමුදා නීතියට එකගද ? එහෙනම් අනිත් පක්ෂවල එවුන්ටත එහෙම කරන්න ඉඩදෙමු . ජනාධිපති දරන්නෙත් ඔය මතයනම් ගැටලුවක් නෑ . අනුරටනම් අවුලක් නෑනේ ..

    ඉතින් වැරදි නං තුයියකොන්තව ඇතුලට දාන්න තිබ්බනේ මොකෝ දැම්මේ නැත්තේ
     
    • Like
    Reactions: nul

    nul

    Well-known member
  • Aug 7, 2017
    3,761
    5,003
    113
    2015 වගේද ? කදවුරු ඇතුලේ දේශපාලනය කරාට අවුලක් නැද්ද ? ඒක හමුදා නීතියට එකගද ? එහෙනම් අනිත් පක්ෂවල එවුන්ටත එහෙම කරන්න ඉඩදෙමු . ජනාධිපති දරන්නෙත් ඔය මතයනම් ගැටලුවක් නෑ . අනුරටනම් අවුලක් නෑනේ ..
    කඳවුරු අස්සෙ දේසපාලනේ කරානම් කෝ සාක්කි දාපන් බලන්න.
     

    neo7x

    Well-known member
  • Aug 11, 2009
    3,262
    3,349
    113

    5 කීවෙ පහුගිය ටික විතරයි පොන්ස්. උබ ආවදා ඉඳන් මේකෙ මහින්දට පුකදීපු පොන්සියෙක්නෙ.

    උඹ පුක දීලා තියෙන්නේ ඉපදුන දවසේ ඉදන්නේ වේසිගේ පුතේ . මහ එකී වැදුවේ ජ‍ෙප්පෝ හරහට දාගෙන ඇරපු පාරද ? ( උඹට ගැලපෙන භාෂව )
     
    • Like
    Reactions: AKI-SL

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113


    මෙච්චර සුදුසුකම් තියෙන එවුන්ට නොදී වෙන කාට දෙන්නද
     
    • Haha
    Reactions: AKI-SL

    nul

    Well-known member
  • Aug 7, 2017
    3,761
    5,003
    113
    උඹ පුක දීලා තියෙන්නේ ඉපදුන දවසේ ඉදන්නේ වේසිගේ පුතේ . මහ එකී වැදුවේ ජ‍ෙප්පෝ හරහට දාගෙන ඇරපු පාරද ? ( උඹට ගැලපෙන භාෂව )
    මහින්දගෙ අවජාතක දරුව හිතාගෙන ඉන්නෙ ඌගෙ මව් වගේ හැම ගෑනිම ගණිකාවො කියල 🤣🤣 (අම්මලාට මොකුත් කියල නෑ හැබැයි අවජාතකයොන්ට අමතන්න ඕන විදියට අමතනව)
     

    neo7x

    Well-known member
  • Aug 11, 2009
    3,262
    3,349
    113
    ඉතින් වැරදි නං තුයියකොන්තව ඇතුලට දාන්න තිබ්බනේ මොකෝ දැම්මේ නැත්තේ
    පොරව බ්ලැක්ලිස්ට් කෙරුවේ ඒක තමයි . නඩු දැම්මේ නැත්තේ රනිලා එපා කිව්වද දන්නෑ..

    මහින්දගෙ අවජාතක දරුව හිතාගෙන ඉන්නෙ ඌගෙ මව් වගේ හැම ගෑනිම ගණිකාවො කියල 🤣🤣 (අම්මලාට මොකුත් කියල නෑ හැබැයි අවජාතකයොන්ට අමතන්න ඕන විදියට අමතනව)
    ඕවා ඉතින් උඹවගේ ගණිකාවන්ගේ දරුවෝ තමයි දන්නේ (අම්මලාට මොකුත් කියල නෑ හැබැයි අවජාතකයොන්ට අමතන්න ඕන විදියට අමතනව) :lol: :D
    ------ Post added on Sep 23, 2024 at 10:09 PM
     
    • Like
    Reactions: AKI-SL

    nul

    Well-known member
  • Aug 7, 2017
    3,761
    5,003
    113
    පොරව බ්ලැක්ලිස්ට් කෙරුවේ ඒක තමයි . නඩු දැම්මේ නැත්තේ රනිලා එපා කිව්වද දන්නෑ..
    අවජාතකය බොරු නොකිය පල යන්න එහෙම කෑම්ප් අස්සෙ මොනාවත් සීන් නෑ. ජවිපෙට සපෝට් හින්ද blacklist කරපු එක කරේ.
     

    neo7x

    Well-known member
  • Aug 11, 2009
    3,262
    3,349
    113
    අවජාතකය බොරු නොකිය පල යන්න එහෙම කෑම්ප් අස්සෙ මොනාවත් සීන් නෑ. ජවිපෙට සපෝට් හින්ද blacklist කරපු එක කරේ.
    එහෙනම් පොන්නයෝ ජ‍ෙප්පනගේ වේදිකාවට නැගපු අනිත් එවුන්වත් බ්ලැක් ලිස්ට් කරන් එපැයි ..
     
    • Like
    Reactions: AKI-SL

    nul

    Well-known member
  • Aug 7, 2017
    3,761
    5,003
    113
    පොරව බ්ලැක්ලිස්ට් කෙරුවේ ඒක තමයි . නඩු දැම්මේ නැත්තේ රනිලා එපා කිව්වද දන්නෑ..


    ඕවා ඉතින් උඹවගේ ගණිකාවන්ගේ දරුවෝ තමයි දන්නේ (අම්මලාට මොකුත් කියල නෑ හැබැයි අවජාතකයොන්ට අමතන්න ඕන විදියට අමතනව) :lol: :D
    ------ Post added on Sep 23, 2024 at 10:09 PM
    අනිව ගණිකාවගෙ දරුව මොකාද කියල පේනව අම්මලාට බනින්න තරම් රිදෝත්ත වේසිගෙපුතා මොකාද කියල බැලුවනම්.

    එහෙනම් පොන්නයෝ ජ‍ෙප්පනගේ වේදිකාවට නැගපු අනිත් එවුන්වත් බ්ලැක් ලිස්ට් කරන් එපැයි ..
    ශානිවත් blacklist කරා කියල නොදන්න අවජාතකය 🤣🤣
    ------ Post added on Sep 23, 2024 at 10:13 PM