hari ballo hari.. kunuharupa kiyanna epa ballo..ඉවසල හිටපන් වේසිගෙ පුතෝ. සාගලගේ පුකට පයිය ඔබනවා වගේ හොරු අල්ලන්න බෑ . රන්න පොනිලා අවුරුදු දෙකක් කොල්ලෝ ගගහා ඉඳලා පත් උනා විතරයි හොරෙක් අල්ලන හැටි අහනවා ඒවා වෙලාවට වෙයි.
hari ballo hari.. kunuharupa kiyanna epa ballo..ඉවසල හිටපන් වේසිගෙ පුතෝ. සාගලගේ පුකට පයිය ඔබනවා වගේ හොරු අල්ලන්න බෑ . රන්න පොනිලා අවුරුදු දෙකක් කොල්ලෝ ගගහා ඉඳලා පත් උනා විතරයි හොරෙක් අල්ලන හැටි අහනවා ඒවා වෙලාවට වෙයි.
hari ballo hari.. kunuharupa kiyanna epa ballo..puluwan nam dapan.. bari nam anurata ba kiyala duwapan
![]()
උඹලා අවුරුදු 35 හොදපු වලං හැටියට 5 මොන ලබ්බක්ද බන් ...
![]()
hari hari taraha ganna epa.. masa keeyak eithara yanawada itin? file tike okkoma thiyenawane naduwak danna witharane thiyenneසාගලගේ පුකට පයිය ඔබනවා වගේ හොරු අල්ලන්න බෑ . රන්න පොනිලා අවුරුදු දෙකක් කොල්ලෝ ගගහා ඉඳලා පත් උනා විතරයි හොරෙක් අල්ලන හැටි අහනවා ඒවා වෙලාවට වෙයි.
hari hari taraha ganna epa.. masa keeyak eithara yanawada itin? file tike okkoma thiyenawane naduwak danna witharane thiyenne
හරි දැනුවත් උනා ..Same Applies to you as well.![]()
Chande paradilath Wena unta Nathi Rudawak tiyenne වහල්ලු ta witharai.
ranil itin ubalata kanna denna ne awe polim ain karala.. ranil wa dapan itin ... ikmanata habaiපොනිල්ට පාස්කු හොරු අල්ලන්න ගිය කාලේ තරන් යන එකක් නෑ![]()
වේදනාව තේරෙනව පොන්ස්. නාඩ ඉඳපන්. ඇවිත් දවසෙන් හිරේදාන්න අර කීවත්වගේ මේක සාගලට පුකේ අරිනව වගේ වැඩක් නෙවේනෙ.hari ballo hari.. kunuharupa kiyanna epa ballo..puluwan nam dapan.. bari nam anurata ba kiyala duwapan
![]()
2015 වගේද ? කදවුරු ඇතුලේ දේශපාලනය කරාට අවුලක් නැද්ද ? ඒක හමුදා නීතියට එකගද ? එහෙනම් අනිත් පක්ෂවල එවුන්ටත එහෙම කරන්න ඉඩදෙමු . ජනාධිපති දරන්නෙත් ඔය මතයනම් ගැටලුවක් නෑ . අනුරටනම් අවුලක් නෑනේ ..ඇවන්ගාර්ඩ් සිද්ධිය කොහොමත් වෙලාවට එනවා ඒක බය වෙන්න එපා. තමන්ට කැමති මතයක් දරන එකට මොකටද ඇතුලට දාන්නේ ?
2015 වගේද ? කදවුරු ඇතුලේ දේශපාලනය කරාට අවුලක් නැද්ද ? ඒක හමුදා නීතියට එකගද ? එහෙනම් අනිත් පක්ෂවල එවුන්ටත එහෙම කරන්න ඉඩදෙමු . ජනාධිපති දරන්නෙත් ඔය මතයනම් ගැටලුවක් නෑ . අනුරටනම් අවුලක් නෑනේ ..
කඳවුරු අස්සෙ දේසපාලනේ කරානම් කෝ සාක්කි දාපන් බලන්න.2015 වගේද ? කදවුරු ඇතුලේ දේශපාලනය කරාට අවුලක් නැද්ද ? ඒක හමුදා නීතියට එකගද ? එහෙනම් අනිත් පක්ෂවල එවුන්ටත එහෙම කරන්න ඉඩදෙමු . ජනාධිපති දරන්නෙත් ඔය මතයනම් ගැටලුවක් නෑ . අනුරටනම් අවුලක් නෑනේ ..
උඹ පුක දීලා තියෙන්නේ ඉපදුන දවසේ ඉදන්නේ වේසිගේ පුතේ . මහ එකී වැදුවේ ජෙප්පෝ හරහට දාගෙන ඇරපු පාරද ? ( උඹට ගැලපෙන භාෂව )5 කීවෙ පහුගිය ටික විතරයි පොන්ස්. උබ ආවදා ඉඳන් මේකෙ මහින්දට පුකදීපු පොන්සියෙක්නෙ.
මහින්දගෙ අවජාතක දරුව හිතාගෙන ඉන්නෙ ඌගෙ මව් වගේ හැම ගෑනිම ගණිකාවො කියලඋඹ පුක දීලා තියෙන්නේ ඉපදුන දවසේ ඉදන්නේ වේසිගේ පුතේ . මහ එකී වැදුවේ ජෙප්පෝ හරහට දාගෙන ඇරපු පාරද ? ( උඹට ගැලපෙන භාෂව )
පොරව බ්ලැක්ලිස්ට් කෙරුවේ ඒක තමයි . නඩු දැම්මේ නැත්තේ රනිලා එපා කිව්වද දන්නෑ..ඉතින් වැරදි නං තුයියකොන්තව ඇතුලට දාන්න තිබ්බනේ මොකෝ දැම්මේ නැත්තේ
ඕවා ඉතින් උඹවගේ ගණිකාවන්ගේ දරුවෝ තමයි දන්නේ (අම්මලාට මොකුත් කියල නෑ හැබැයි අවජාතකයොන්ට අමතන්න ඕන විදියට අමතනව)මහින්දගෙ අවජාතක දරුව හිතාගෙන ඉන්නෙ ඌගෙ මව් වගේ හැම ගෑනිම ගණිකාවො කියල(අම්මලාට මොකුත් කියල නෑ හැබැයි අවජාතකයොන්ට අමතන්න ඕන විදියට අමතනව)

අවජාතකය බොරු නොකිය පල යන්න එහෙම කෑම්ප් අස්සෙ මොනාවත් සීන් නෑ. ජවිපෙට සපෝට් හින්ද blacklist කරපු එක කරේ.පොරව බ්ලැක්ලිස්ට් කෙරුවේ ඒක තමයි . නඩු දැම්මේ නැත්තේ රනිලා එපා කිව්වද දන්නෑ..
එහෙනම් පොන්නයෝ ජෙප්පනගේ වේදිකාවට නැගපු අනිත් එවුන්වත් බ්ලැක් ලිස්ට් කරන් එපැයි ..අවජාතකය බොරු නොකිය පල යන්න එහෙම කෑම්ප් අස්සෙ මොනාවත් සීන් නෑ. ජවිපෙට සපෝට් හින්ද blacklist කරපු එක කරේ.
අනිව ගණිකාවගෙ දරුව මොකාද කියල පේනව අම්මලාට බනින්න තරම් රිදෝත්ත වේසිගෙපුතා මොකාද කියල බැලුවනම්.පොරව බ්ලැක්ලිස්ට් කෙරුවේ ඒක තමයි . නඩු දැම්මේ නැත්තේ රනිලා එපා කිව්වද දන්නෑ..
ඕවා ඉතින් උඹවගේ ගණිකාවන්ගේ දරුවෝ තමයි දන්නේ (අම්මලාට මොකුත් කියල නෑ හැබැයි අවජාතකයොන්ට අමතන්න ඕන විදියට අමතනව)![]()
------ Post added on Sep 23, 2024 at 10:09 PM
ශානිවත් blacklist කරා කියල නොදන්න අවජාතකයඑහෙනම් පොන්නයෝ ජෙප්පනගේ වේදිකාවට නැගපු අනිත් එවුන්වත් බ්ලැක් ලිස්ට් කරන් එපැයි ..