kiriye iskolawalata help karana project yanawa neda bn? me iskoletath uddawak karanna puluwan unoth hodai ekenMe lamai oya badu illagena thiyenne wena school ekakinlu. Andum ehemath illagaththa ewalu. Paw

palayan ban yanda...nikan emotional wenne nathuwa....kawuruth oya kellata mokuth kiwwe naha nepaw bn..kochara nan maanasikawa watenna atrhida..ain karapan bn mehema videos
මේවට හිනා වෙන උඹල අතින් ඉස්කෝලේ යන කාලේ වැරදි වෙලාම නැද්ද බං...