දියණු හරක් ශුක‍්‍රානු ආනයනය කර දියුණු හරක් හදනවා..

sinhawanshaya

Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,947
    11,381
    113
    වඳුරෝ ගනන් කරප්පු බුරම්පියා වයි. අර ලොරි ටෝක් චතුරංග පොන්නයාවයි ලිස්ට් එකේ මුලින්ම දාගනින්. අපරාදේ කියන්න බෑ නියම ගවයෝ දෙන්නා. එනි කුවෑක්චන්? :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    උනුත් එහෙ කියයිද දන්නෙ නැ රිලව් මිලියනයක් මැරුවා කියලා
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,947
    11,381
    113
    rajayen karana farm ekakata thiyenne "milco" eka witharai neda? milco ekath private kalanam or ara IMF kiwwa holding company eka hadala ekata move kalanam iwarai.
    ප්‍රශ්නෙ තියෙන්නෙ IMF නිසා මෙහෙමවත් තියෙන්නෙ
     

    Tonto

    Well-known member
  • Apr 23, 2023
    4,920
    4,864
    113
    Lankawata -Aliexpress baa
    Lankawata - Alibaba baa
    Kotinma Online kota uda

    But
    Ethakota lankaawata aduwak wela tibbe Gon C•Ri vitarada??
    Gonnunge Sukraanu geinawaa...mun okkotama peyliyata tiyala powanna Oney😁
     

    SHEHAN_GIWANTHA

    Well-known member
  • Dec 24, 2013
    12,000
    11,734
    113
    දියුණු රටක බුද්ධිමතුන්ගේ ශුක්‍රානු ගෙනල්ල මේ රට දියුණු කරන පුරවැසියෝ හදන්න බැරිද ?
    What’s your answer?

    1. Portuguese, Dutch & English un lankawata awilla unge shukraanu deela giya nisa thama ada me gaanatawath rata duwanne. Ha nadda?

    2. Hela yakka shukranu langinwath tiyanna puluwanda geri suddange shukranu?
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,947
    11,381
    113
    Lankawata -Aliexpress baa
    Lankawata - Alibaba baa
    Kotinma Online kota uda

    But
    Ethakota lankaawata aduwak wela tibbe Gon C•Ri vitarada??
    Gonnunge Sukraanu geinawaa...mun okkotama peyliyata tiyala powanna Oney😁
    ඇයි යකො සනිලියොන් ශාරුක් ඛාන් එනකොට ගෙවන ඩොලස් කොහොමද, සාමාන්ය මනුස්සයගෙ අලි එක්ස්ප්‍රස් එකෙන් ඩොලර් යනවා කියලා එකට ටැක්ස් ගහලා

    1. Portuguese, Dutch & English un lankawata awilla unge shukraanu deela giya nisa thama ada me gaanatawath rata duwanne. Ha nadda?
    මම බර්ගර්, එක මම කියන්නෙ ආඩම්බරෙන් කියන්නෙ, මොකද ලන්කාවෙ 99% බගර් මිනිස්සු හරි හොන්ද මිනිස්සු, තමන්ගෙ පාඩුවෙ ඉන්නෙ
    ------ Post added on Jul 14, 2025 at 8:54 PM
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    SHEHAN_GIWANTHA

    Well-known member
  • Dec 24, 2013
    12,000
    11,734
    113
    මම බර්ගර්, එක මම කියන්නෙ ආඩම්බරෙන් කියන්නෙ, මොකද ලන්කාවෙ 99% බගර් මිනිස්සු හරි හොන්ද මිනිස්සු, තමන්ගෙ පාඩුවෙ ඉන්නෙ
    ------ Post added on Jul 14, 2025 at 8:54 PM
    Ow ow eka aththa
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,911
    113
    ඉපදෙන පැටවුන්ට චන්ද අයිතියත් දීලා ගත්තා නම් බයියොන්ට නෑගම් ගියෑකි