Usa canda ටීම් ගත්තත් ඉන්දියන් උන් ඒ ටීම් වලත් ඉන්නෙ..මැච් බලන්න එන්නෙත් අසියාවේ රට ගිහින් ඉන්න උන් ටික


AFL da?cricket oya ratawal wala popular neh, dan thama teams hadila popular wegena enna. namut US wala wage Football fan base eka kadanna be loweth.
AFL+NFLAFL da?
Because it's one of the time wasting SportUsa canda ටීම් ගත්තත් ඉන්දියන් උන් ඒ ටීම් වලත් ඉන්නෙ..මැච් බලන්න එන්නෙත් අසියාවේ රට ගිහින් ඉන්න උන් ටික![]()
ඉන්දියාවට ක්රිකට්වල ආධිපත්යය ගිය දවසෙ ඉදන් තමයි ක්රිකට්වල පරිහානිය පටන් ගත්තෙ. ඉන්දියාව 2007 T20 world cup එක දිනලා, ඊට පස්සෙ අවුරුද්දෙ IPL එක පටන් ගත්තා. එදා ඉදන් තමයි ක්රිකට් තනිකරම බිස්නස් එකක් වෙන්න පටන් ගත්තෙ.
මට නම් football තරම් එකක්වත් සෙට් නැහැkon weccha ekke da meeeeUS wala popular American football
Office eketh indian set eka witharai cricket gana katha karanne
The other thing is Cricket is too complex game. Once an European asked me the rules. While I was describing he said 'WTF, who can remember that much of shitty rules for a game'dennek bat karanakan 9 denek balan inna nisaa un time wasting game ekak kiyala cricket ganne
in football no time to rest. full time playing and moving
එම කියන්න එපා එකෙන් තමා අලුත් ටැලන්ට් ආවේ ගේම් එක උද්වේගකර උනේඉන්දියාවට ක්රිකට්වල ආධිපත්යය ගිය දවසෙ ඉදන් තමයි ක්රිකට්වල පරිහානිය පටන් ගත්තෙ. ඉන්දියාව 2007 T20 world cup එක දිනලා, ඊට පස්සෙ අවුරුද්දෙ IPL එක පටන් ගත්තා. එදා ඉදන් තමයි ක්රිකට් තනිකරම බිස්නස් එකක් වෙන්න පටන් ගත්තෙ.
Salary sheet eka ewannadaBROWN SPORT BAN
kon weccha ekke da meeee
sure ekatama brown skin ponnayek
dawasema uber eats karana
------ Post added on Jun 4, 2024 at 9:59 AM