ඇමරිකා, යුරෝප්වල යන වෙන sports leagues සංවිධානෙ කරද්දි, ඉන්දියාවෙ IPL වලදි වෙන තරග පාවා දෙන සීන්, දූෂණ වංචා සීන් එහෙම අහන්න ලැබෙනව ද? ඔය වගේ කේස්වලට අහුවුනු ඉන්දියාවෙ ක්රිකට් පාලක මණ්ඩලවල ඉහළම නිලධාරියො, ටීම්වල අයිතිකාරයො ගැන පහුගිය ටිකේ කොච්චර අහන්න ලැබුණ ද? මැච් ෆික්සින් සීන් එහෙම කොච්චර අහුවුණා ද? Al jaseera එකෙන් ද කොහෙද documentary එකක් පවා කරා ඉන්දියන් බුකී කාරයෝ මැච් ෆික්සින්වලට කෝචස්ලා, ප්ලේයර්ස්ලා කෝටි ගණන්වලට නම්ම ගන්න හැටි ගැන. Sports leauges වල කිසිම වරදක් නෑ. හැබැයි ඒවා organize කරන පුද්ගලයොන්ගෙන් බහුතරක්ම දූෂිත පුද්ගලයො නම් ඒක ප්ලේයර්ස්ලට විතරක් නෙවේ සමස්තයක් විදිහට ගත්තම ක්රීඩාවටයි, ඒක බලන ප්රේක්ෂකයොන්ටයි හුගක් අහිතරකර විදිහටයි බලපාන්නෙ. දැක්කනෙ ලංකාවෙ ක්රිකට් බෝර්ඩ් එක අයින් කරන්න ගිය වෙලෙත් සිද්ධ වුණු දේ. ඉන්දියාව ඔය වගේ කේස්වලට කප් ගහපු රටක් වෙද්දි ක්රිකට්වලට අද වෙලා තියෙන දේ පුදුම වෙන්න දෙයක් නෑ.