3k banAdo me inne ekekda nathnam 3 denekda? Munge videos nam patta creative. Horowpathana, dora deke fridge eka nam waradinnema na.
Pelak un hithan inne me ekek kiyala3k ban
3 denage nam wala mul akuru walin channel eka thiyenne
Pelak un hithan inne me ekek kiyala![]()
kolinOya inne dabala... othanin ekek Navindu...anith ekaa nam danne na
ඔව් යම් පමණකට මචන්. ඒත් තවම ඔය රාමුවෙන් එලියට එන්න බැරි ඇන්ටිලා අංකල්ලා සෙට් එකක් තවම ඉන්නවාදැන් නම් ගවන්මන්ට් ගොඩක් ඔෆිස් හැදිලා තියෙන්නේ. වැඩ ඉක්මනට කරලා දෙනවා

3k ban
3 denage nam wala mul akuru walin channel eka thiyenne
Pelak un hithan inne me ekek kiyala![]()
3i banAiyoo mm aye waradihariyata kiyapan danwath 2ida 3n denaida?
![]()
Athi yanthan marenna kalin eka danagaththa. Thanks machan3i ban
Navindu
Tashila
Kolin
NA-TA-KO
dupathe rahasAthi yanthan marenna kalin eka danagaththa. Thanks machan![]()
Oka mulin patan ganiddi 4 denek indala thiyenawa. Anith ekage nama Muditha.Athi yanthan marenna kalin eka danagaththa. Thanks machan![]()
3i ban
Navindu
Tashila
Kolin
NA-TA-KO
