පාන් ගෙඩියකුං බියර් එකකුයිත් ගෙනිච්චනම් පංකාදු පහයි 

පාන් ගෙඩියකුං බියර් එකකුයිත් ගෙනිච්චනම් පංකාදු පහයි
ow bn, ekanam aththa. mama danna widiyata ohoma unama wisai lu coating eka.Nonstick pan ekata karala tiyena eka dakkama dukai. Eth supiri kaamak wage.
ow supirima channel ekak. mama kakulu kariyath baluwa ekath supiri. aniwa bonna athi, kalin ekakanam (kakulu ekeda manda) beer bonawa video ekema dala thibba.Oya YT channel eka supiri
Habai uba Sulochanayage muna dakke adda. Mun denna beela tiyenawa aniwa. Eka pennuwe nathiwata.
Mun kakulu kariyak hadana video ekak tiyenawa. Eka supiri
මේවා බලන සුද්දෝ හිතනවා ඇති ලංකාවේ ඉන්නේ ගොත්රිකොයෝ සෙට් එකක් කියලා
Negombo guys??? Are you kidding?මාලු අල්ලල ප්රාණ ගාත අකුසලයක් මුන් දෙන්න කරගන්නෙ.
Kakuluwo kohomath oya cn eka tiyanawa.. un merenne ne lesiyakata nikan.. beach side inna unta echchara ganak neමම මුලින් බැලුවා, පස්සෙ මූ හෙන කැත විදියට සත්තු මරලා කනවා බං. කකුලුවො කන එකක් තිබ්බා, සතා පන පිටින් ජර බර ගාලා කැඩුවා. කොහොමද බං ඕවා බලන්නේ.![]()
Kakuluwo kohomath oya cn eka tiyanawa.. un merenne ne lesiyakata nikan.. beach side inna unta echchara ganak ne
ubala kandy side nisa owa huru nene ekai cn eka.. crabs kanawa nam oka thama kathawa.. maluth maha wenasak ne same storyඒ උනාට ඒක හරිම අවුල් බං. බලන් ඉන්න බෑ මට නම් ඕවා. YouTube එකේ දැන් මුගෙ videos suggest වෙන්නෙත් නෑ.
sorry bn. mata e kakulu scene eka nam mathakayak na but ow kakuluwo marana widi nam bohowita darunui.මම මුලින් බැලුවා, පස්සෙ මූ හෙන කැත විදියට සත්තු මරලා කනවා බං. කකුලුවො කන එකක් තිබ්බා, සතා පන පිටින් ජර බර ගාලා කැඩුවා. කොහොමද බං ඕවා බලන්නේ.![]()