දෙමළෙක් හැටියට මගේ මතේ ලංකාව ගැන

makka_makka

Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    රෙප් කැපෙන ත්‍රෙඩ් එකක්.. එත් කියන්න ඕනා දේ කියන්න ඕනා.. පහුගිය දවස් 50 දිහා බලපුවහම පේන දෙයක් තමයි ලංකාවේ, සිංහල මිනිස්සු රට නාස්ති කරන එකේ ඉවරයක් නැහැ. දෙමල, මුස්ලිම් නෙමෙයි ලංකාව කන්නේ සිංහල මිනිස්සු.. පහුගිය දේශපාලන වලියත් එහෙම එකක්. අන්තිමට වෙන වෙනසකුත් නැහැ.. රටේ සල්ලිත් නැහැ.. සම්පුර්ණයෙන් ආර්ථිකේ කෑවා සිංහල උන් පොරකාලා.. මොකටද මෙහෙම රටක දෙමල, මුස්ලිම් මිනිස්සු රටට ආයෝජන ගේන්නේ.. සිංහල එවුන් ඔක්කොම විනාශ කරනවානම්, දෙමල මුස්ලිම් මිනිස්සු මේක වෙනම පාලනය කරන්න හදාගත්තොත් සිංහල උන් උන්ගේ කොටසේ ඕනා නැටුමක් නටපුදෙන්, අපේ කොටසේ අපි ගොඩ දාගන්න විදිය අපි දන්නවා.. අනිවාර්යෙන් මෙහෙම නම් ලංකාවේ හැසිරීම, වෙනම රටක් ඉල්ලන්න දෙමල මිනිස්සු විතරක් නෙමෙයි මුස්ලිම් මිනිස්සුත් එලියට එන්න ඕනා.

    ලංකාවේ කිළුටුම පැති වෙන්නේ නැගෙනහිර දෙමළ මුස්ලිම් මිනිස්සු ඉන්න පැති. :P
     

    snm1990

    Well-known member
  • Jun 4, 2015
    11,597
    8,848
    113
    ඔව් අැත්ත තමා.සිංහල උන්ගේ කිසි ඵකමුතුවක් නැහැ.ටොයියො,බයියො,ජෙප්පො කියලා හදාගෙන ඵහෙන් මරාගන්නවා.
    උතුර,දකුණ,බස්නාහිර,නැගෙනහිර කියලා මෙහෙන් මරා ගන්නවා..මට නම් අාගම ජාතිය වැඩක් නැහැ.මනුස්ස කමක් තියෙන මිනිස්සු තමා වැදගත්.
    :yes::yes::yes:
     

    navinnuwan

    Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,836
    3,862
    113
    USA
    අපි නිවන් සුවත් පැතුවා උබ මරුනේ නැද්ද බන්?
     

    Honda Malli

    Member
    Nov 17, 2018
    783
    81
    0
    පොයින්ට් එකට කතා කරපු එකයි ඉන්නේ.. අනිත් ඔක්කොම මට හුකන්න සෙට් වෙන උන්..
     

    Honda Malli

    Member
    Nov 17, 2018
    783
    81
    0
    පක තමයි.දෙමල,මුස්ලිම් උන් හින්දා තමයි රටේ විදේශ විනිමය පිටට ඇදෙන්නෙ.උන් කරන තරමක් කරන්නෙ ආනයනය(import) කරන එක විතරයි.සිංහල මිනිස්සු තමයි යම් තරමක් හරි ලංකාවට ඩොලර් එන වැඩක් කරන්නේ.
    උදාහරණයක් දියන්.. උබ දන්නවද අදටත් ලංකාවට ආදාර අඩු පොලි ණය ලබාගන්න සිංහල උන් පාවිච්චි කරන්නේ දෙමල උන් බව. කදිරගාමන් විදේශ ඇමති කලේ ඇයි කියල දන්නවද? එල්ටීටීඊ උන් ඒ මනුස්සයව මැරුවේ ඇයි? ලංකාවට මුල්‍යමය ආදාර සහා ණය කියන සාදක වලට වෙස්ටර්න් එකෙන් 90%ක් එන්නේ දෙමල මිනිස්සු නිසා.. ඕක තේරෙනවා උබලා සිංහලයට කියලා විතරක් රටක් හැදුව දාට.. එදාට තායිලන්තේ උන්වත් නැහැ.
     

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    උදාහරණයක් දියන්.. උබ දන්නවද අදටත් ලංකාවට ආදාර අඩු පොලි ණය ලබාගන්න සිංහල උන් පාවිච්චි කරන්නේ දෙමල උන් බව. කදිරගාමන් විදේශ ඇමති කලේ ඇයි කියල දන්නවද? එල්ටීටීඊ උන් ඒ මනුස්සයව මැරුවේ ඇයි? ලංකාවට මුල්‍යමය ආදාර සහා ණය කියන සාදක වලට වෙස්ටර්න් එකෙන් 90%ක් එන්නේ දෙමල මිනිස්සු නිසා.. ඕක තේරෙනවා උබලා සිංහලයට කියලා විතරක් රටක් හැදුව දාට.. එදාට තායිලන්තේ උන්වත් නැහැ.

    හරිහරි දෙමල්ලු පට්ට.දැන් හරිනේ.සිංහල කියන්නෙ ආර්ය ජාතියක්.ද්ව්මල් කියන්නෙ වැදි ජාතියක්.තමිල්නාඩුවෙ බලපන් මිනිස්සුන්ට වෙලා තියෙන දේ.සල්ලිවලට අවයව විකුනනවා.
     

    Honda Malli

    Member
    Nov 17, 2018
    783
    81
    0
    හරිහරි දෙමල්ලු පට්ට.දැන් හරිනේ.සිංහල කියන්නෙ ආර්ය ජාතියක්.ද්ව්මල් කියන්නෙ වැදි ජාතියක්.තමිල්නාඩුවෙ බලපන් මිනිස්සුන්ට වෙලා තියෙන දේ.සල්ලිවලට අවයව විකුනනවා.
    ඉතින් එකනේ තමිල්නාඩුව අපිට රටක් හැටියට එපා කියලා ලංකාවේ හදන්න හදන්නේ.. පොෂ් දෙමෙල්ලුන්ට රටක් ඕනා.. හා බොරුද? උබලත් විසා අරන් වරෙල්ලා අපේ රට බලන්න.. එතකොට සිංහල ගැහැනුන්ට ඩුබායි කුවේට් යන්න ඕනා නැහැ.. එම්ප්ලෝයිමන්ට් විසා ගහගෙන ආවකි අපේ රටට වැඩට.. කොහොමද ඒක???
     

    Mrdwxll0

    Member
    Nov 15, 2018
    469
    51
    0
    Fake acc ekakin ekek awilla thread ekak damma. Dan mun okkoma ekathu wela Tamil jathiyatama baninawa.
     
    Last edited:

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,605
    25,960
    113
    මට්ටයන්ට යි , දෙමෙල්ලුන්ට රෙවිලා ඉන්නේ , උන්ගේ import business ගොඩකට කෙලවෙලා ඉන්නේ...බලපන් මහන්සියක් වෙලා කරලා ගාණක් හොයාගන්නේ සින්හලු විතරයි. අරුන් process එකේ ලාභ වැඩිම point එකේ brocker/ dealer විතරයි...රටට තව කෙළ වෙන්න ඕනේ..වගා කරන ,ඉඩම් තියෙන, නිපැයුම් කරන සිංහලයන්ට තැන එන්නේ එතකොට. මහින්ද හින්දා සිංහලු ගොඩක් business වලින් ගොඩ ආවා.
     

    Honda Malli

    Member
    Nov 17, 2018
    783
    81
    0
    මට්ටයන්ට යි , දෙමෙල්ලුන්ට රෙවිලා ඉන්නේ , උන්ගේ import business ගොඩකට කෙලවෙලා ඉන්නේ...බලපන් මහන්සියක් වෙලා කරලා ගාණක් හොයාගන්නේ සින්හලු විතරයි. අරුන් process එකේ ලාභ වැඩිම point එකේ brocker/ dealer විතරයි...රටට තව කෙළ වෙන්න ඕනේ..වගා කරන ,ඉඩම් තියෙන, නිපැයුම් කරන සිංහලයන්ට තැන එන්නේ එතකොට. මහින්ද හින්දා සිංහලු ගොඩක් business වලින් ගොඩ ආවා.
    දැන් පහුගිය මාසේ සිංහලයෝ කියක් ගොඩ ආවද? ආපු නිසා වෙන්න ඇති ජනාදිපති සම්මාන උළෙලත් කැන්සල් කරලා දැම්මේ එකෙක්වත් එන්නේ නැහැ කියලා. හොටෙලියර්ස්ලගේ සංගමේ අවෝඩ් සේරමනි එකට ආවේ සිංහල උන්. උන් ජනාදිපති එනවනම් අපි එන්නේ නැහැ කිව්වේ ප්‍රොස්පරටි එක වැඩි වෙලා වෙන්න ඇති..
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    හරිහරි දෙමල්ලු පට්ට.දැන් හරිනේ.සිංහල කියන්නෙ ආර්ය ජාතියක්.ද්ව්මල් කියන්නෙ වැදි ජාතියක්.තමිල්නාඩුවෙ බලපන් මිනිස්සුන්ට වෙලා තියෙන දේ.සල්ලිවලට අවයව විකුනනවා.
    🖖