owa gana melo deyak dannaඩිජිටල් කැමරාවලින් ෂූට් කරපු ෆිල්ම් එකක රගපාපු නළුවෙක්ට Negative roll පාවිච්චි කරන ෆිල්ම් කැමරාවලින් ෂූට් කරපු ෆිල්ම් එකක රගපාපු හොදම නළුවට දෙන සම්මානෙ දීලා?ලංකාවෙ තාම film negative rolls වලින් ෂූට් කරනව ද? නැත්නම් බිමල් ජයකොඩි Quentin Tarantino ගෙ හරි, Chris Nolan ගෙ හරි, P.T Anderson ගෙ හරි ෆිල්ම් එකක රගපාල ද?
කොන්ෆියුසියස් වුණා.....
![]()
බලමු, ඉඩක් ලැබුණොත් ඉස්සරහට ඔය ගැන ආර්ටිකල් එකක් ලියලා දාන්නම්.owa gana melo deyak danna
detail thuwa wistarayak oni bro
ඩිජිටල් කැමරාවලින් ෂූට් කරපු ෆිල්ම් එකක රගපාපු නළුවෙක්ට Negative roll පාවිච්චි කරන ෆිල්ම් කැමරාවලින් ෂූට් කරපු ෆිල්ම් එකක රගපාපු හොදම නළුවට දෙන සම්මානෙ දීලා?ලංකාවෙ තාම film negative rolls වලින් ෂූට් කරනව ද? නැත්නම් බිමල් ජයකොඩි Quentin Tarantino ගෙ හරි, Chris Nolan ගෙ හරි, P.T Anderson ගෙ හරි ෆිල්ම් එකක රගපාල ද?
කොන්ෆියුසියස් වුණා.....
![]()
මොලේට ගැට වැටෙන විදිහට බං උබ හිතන්නෙඩිජිටල් කැමරාවලින් ෂූට් කරපු ෆිල්ම් එකක රගපාපු නළුවෙක්ට Negative roll පාවිච්චි කරන ෆිල්ම් කැමරාවලින් ෂූට් කරපු ෆිල්ම් එකක රගපාපු හොදම නළුවට දෙන සම්මානෙ දීලා?ලංකාවෙ තාම film negative rolls වලින් ෂූට් කරනව ද? නැත්නම් බිමල් ජයකොඩි Quentin Tarantino ගෙ හරි, Chris Nolan ගෙ හරි, P.T Anderson ගෙ හරි ෆිල්ම් එකක රගපාල ද?
කොන්ෆියුසියස් වුණා.....
Powered by elakiri Ai™රෝල් කරලා xxxxxxx #කේ ගහගන්න