parana gatta magul thama bng ayenam jeeiththeta ganne naeදම්රෝ ගන්න.අැයි සිංගර්ම යන්නෙ?
parana gatta magul thama bng ayenam jeeiththeta ganne naeදම්රෝ ගන්න.අැයි සිංගර්ම යන්නෙ?
ඉකත් බිස්නස් එකක් තමයි පොන්ස්,ලoකාවෙ නිතියට අනුව වරදක් වෙන්ඩ පුලුවන් ,ඒත් ඔය මනුස්සය ඕක වෙන රටක හරි කරගෙන යනව ඇති දැනටත්..ලංකාවට කන්ටේනර් පිටින් කුණු ගෙනාපු ආර්ටිපිසල් ඉන්ටෙලිජන්ස් ඔස්තාර්...! අනේ හුකේ..
දම්මික සල්ලි හොදට තියෙන ව්රපරිකයෙක්.....මිනිහ පෙන්නන්න හදනවා මිනිහ හැමදේම දන්නවා කියලා,එකෙන්ම පේනවා තියෙන අවුල....මෙය ගැන මෙයාගේ කම්පැනි වල වට කරන උන්ගෙන් අහල බලපන්,ලංකාවේ මෝඩ පාක්කු යුටියුබ් එකේ මෙයාගේ ටෝල්ක් වලට කොර වෙලා ඉන්නේ.ධම්මික පෙරේරාගේ ජිවිතේ එක කාලයක හිස්තැනක් තියෙනවා. මෙයාගේ කතාවල එයාගේ ජිවිත කතාව කියනවා. එක කාලයක් මිසින්. අන්න ඒ කාලේ මොනවද කරේ කියලා අල්ල ගත්තොත් අද මෙයා මෙහෙම ඉන්නේ කොහොමද / කාගේ සල්ලිද මෙයා රන් කරන්නේ කියලා අදහසක් ගන්න පුළුවන්.
චමතයාට පුකේ ඇරලා ඉවරයි රනිලයි හරිනයයි.දම්මික සල්ලි හොදට තියෙන ව්රපරිකයෙක්.....මිනිහ පෙන්නන්න හදනවා මිනිහ හැමදේම දන්නවා කියලා,එකෙන්ම පේනවා තියෙන අවුල....මෙය ගැන මෙයාගේ කම්පැනි වල වට කරන උන්ගෙන් අහල බලපන්,ලංකාවේ මෝඩ පාක්කු යුටියුබ් එකේ මෙයාගේ ටෝල්ක් වලට කොර වෙලා ඉන්නේ.
ලංකාවේ සිරා ඩයල් ඉන්නව බන් උගත් බුද්දිමත්,එක එකාගේ කළු සල්ලි සුදු නොකරපු උන්.
chamath palihapitiya මේ වගේ එකෙකෙන් ඕනනම් ගන්න දෙයක් ගනින්,කැසිනෝ කාරයෙක්ගෙන් නෙමෙයි
Noticed that too....In all his interviews, he talks about the electronic assembly business and the hotel at Katubedda Junction as his early businesses.ධම්මික පෙරේරාගේ ජිවිතේ එක කාලයක හිස්තැනක් තියෙනවා. මෙයාගේ කතාවල එයාගේ ජිවිත කතාව කියනවා. එක කාලයක් මිසින්. අන්න ඒ කාලේ මොනවද කරේ කියලා අල්ල ගත්තොත් අද මෙයා මෙහෙම ඉන්නේ කොහොමද / කාගේ සල්ලිද මෙයා රන් කරන්නේ කියලා අදහසක් ගන්න පුළුවන්.
mokadda scene eka.man danne.චමතයාට පුකේ ඇරලා ඉවරයි රනිලයි හරිනයයි.
උබ මගෙන් අහගන්න එපා මේ ගැන.
![]()
චීන රටේ හොදේ.Noticed that too....In all his interviews, he talks about the electronic assembly business and the hotel at Katubedda Junction as his early businesses.
And that's it.... He never discusses his full journey to the point he could acquire Hayleys. By the time he started investing in Colombo stock exchange, he was already super rich.
Also, this guy should stick to what he knows best.
Commenting on every damn thing makes him sound stupid in most of these interviews.
එහෙනං හොයාගෙන වරෙන් බං, මේකේ අපිට පව් නොදීmokadda scene eka.man danne.
ඇයි ඒ කාතාවෙන ගොම්මන්පිලටත් එකම කීවා දැක්කේ නැද්ද? කතාව ඇත්ත ඉතින්රටට හිනාවෙන උන්ට මම කියන්නෙ ගු ඇන් පි ගොන් බඩු කියල
ado ela ela,man danne nathi nisa ahuwe machan.
එහෙනං හොයාගෙන වරෙන් බං, මේකේ අපිට පව් නොදී
------ Post added on Jun 23, 2021 at 7:55 PM
මෙන්න මේක තමා ලංකාවේ උන්ගෙ හැටි..මොකක්හරි වැරැද්දක් අල්ලගෙන තඩි බානවා ඒක ගැන කිය කිය.හොයන්නෙ 100% perfect අයව.ඒත් අපි 100% perfect අයද?මිනිස්සු සල්ලිකාරයෙක් දැක්කොත් කුඩු විකුණනවා කියල හිතනව කියල ධම්මිකම ඵක පාරක් කිව්ව..ඒකලු ලංකාවේ සල්ලි කාරයෝ අඩු.
ඒ උනාට ඒ කැගහන උන්ට 1lks salary එකක්වත් නෑ...

ධම්මික පෙරේරාගේ ජිවිතේ එක කාලයක හිස්තැනක් තියෙනවා. මෙයාගේ කතාවල එයාගේ ජිවිත කතාව කියනවා. එක කාලයක් මිසින්. අන්න ඒ කාලේ මොනවද කරේ කියලා අල්ල ගත්තොත් අද මෙයා මෙහෙම ඉන්නේ කොහොමද / කාගේ සල්ලිද මෙයා රන් කරන්නේ කියලා අදහසක් ගන්න පුළුවන්.
ලංකාවට කන්ටේනර් පිටින් කුණු ගෙනාපු ආර්ටිපිසල් ඉන්ටෙලිජන්ස් ඔස්තාර්...! අනේ හුකේ..
dhammika therumak na, salli thiyanawa echcharai.
මොන වගේ සුනාමියක්ද ඇවිත් ගිහින් තියෙන්නෙ.
රනිල් ස ට මුකුත් කියන්න එපා ගූන්පී සුවදීන මතධාරීන්ට දුක හිතෙනවාsinger eken hariyata service ekakwath deela talk dunnam nam hodai , unge passa lewa kanna one baduwak kadunahama hadaganna
Bitcoin bitcoin hangamu hangamuධම්මික පෙරේරාගේ ජිවිතේ එක කාලයක හිස්තැනක් තියෙනවා. මෙයාගේ කතාවල එයාගේ ජිවිත කතාව කියනවා. එක කාලයක් මිසින්. අන්න ඒ කාලේ මොනවද කරේ කියලා අල්ල ගත්තොත් අද මෙයා මෙහෙම ඉන්නේ කොහොමද / කාගේ සල්ලිද මෙයා රන් කරන්නේ කියලා අදහසක් ගන්න පුළුවන්.