
22k thiyenm hari haman vahanayak ganin. papadam vage magul gan nathuvaoya ganatama wagon R hybrid 2015 fz ekak import karanna puluwan machan 10,000km wage duwapu ekak...mata hithenne eka ganna eka labay kiyala
siradaIndian Alto 800 cc nisa tax wadi wenawa 660 cc japan ekata wada.