නගරයට එන වාහනයේ අඩුම 4 දෙනෙක් සිටිය යුතුයි - &

DeKay

Well-known member
  • May 15, 2015
    2,124
    1,062
    113
    නගරයට එන වාහනයේ අඩුම 4 දෙනෙක් සිටිය යුතුයි - &

    33xttlc.jpg



    gossip lanka


    :sorry:
     
  • May 25, 2012
    4,819
    217
    63
    ගෙදර
    අතීසාරයට අමුඩ ගහන මේ වගේ ගොන් ආණ්ඩුවක් දැක්කමයි බං..ඇත්තටම රනිල් ලොක්කට මොලේ නැත්ද බං?පොතේ දැනුම විතරයි වගේ..මහා ලොකුවට කිව්වේ නළුවෙක් නොව මොලයක් කියලා...:lol::lol::lol::lol:
     

    ȜMA X

    Well-known member
  • Jan 25, 2012
    4,898
    1,090
    113
    Hamilton, NZ
    මං හිතුවේ ගුnp එකට ජන්දේ දුන්න උන් විතරයි හරක් කියල. බලන් යනකෙට මුන්ගේ ලොකු පුටු වල ඉන්නේ පට්ටි හරක්නේ :lol:
     
    Aug 12, 2012
    4,169
    652
    0
    ජන්තු අයියා;19336301 said:
    අතීසාරයට අමුඩ ගහන මේ වගේ ගොන් ආණ්ඩුවක් දැක්කමයි බං..ඇත්තටම රනිල් ලොක්කට මොලේ නැත්ද බං?පොතේ දැනුම විතරයි වගේ..මහා ලොකුවට කිව්වේ නළුවෙක් නොව මොලයක් කියලා...:lol::lol::lol::lol:

    ȜMA X;19336325 said:
    මං හිතුවේ ගුnp එකට ජන්දේ දුන්න උන් විතරයි හරක් කියල. බලන් යනකෙට මුන්ගේ ලොකු පුටු වල ඉන්නේ පට්ටි හරක්නේ :lol:

    maath issara hithan hitiye me ayata yamak karanna puluwan kiyala. dannam ee adahasa atharinna sidda wenawa. :(
     

    Nirmal1991

    Member
    Nov 4, 2012
    2,004
    177
    0
    ජන්තු අයියා;19336301 said:
    අතීසාරයට අමුඩ ගහන මේ වගේ ගොන් ආණ්ඩුවක් දැක්කමයි බං..ඇත්තටම රනිල් ලොක්කට මොලේ නැත්ද බං?පොතේ දැනුම විතරයි වගේ..මහා ලොකුවට කිව්වේ නළුවෙක් නොව මොලයක් කියලා...:lol::lol::lol::lol:

    Oya wage kramayak Singa walath thienawa ban. Mama nan dekala thienawa udeta 1 man inna wahana ona tharan.

    Traffic problem ekata instant solution mewa thamai rate wahana pramanayata awashya widiyata roads develope wenakan.

    Podi wahana karayanta tax gahapu ekata nan ekaga na :)

    BTW I don't represent any political view so please don't give - rep
    :rofl:
     
    Last edited:

    Henry L

    Member
    Jan 10, 2010
    25,388
    916
    0
    Victoria, Australia
    Oya wage kramayak Singa walath thienawa ban. Mama nan dekala thienawa udeta 1 man inna wahana ona tharan.

    Traffic problem ekata instant solution mewa thamai rate wahana pramanayata awashya widiyata roads develope wenakan.

    Podi wahana karayanta tax gahapu ekata nan ekaga na :)

    BTW I don't represent any political view so please don't give - rep
    :rofl:

    loke uthumma rata ne ban lankawa ai me singa gana katha karala :rofl: danata jeewath wenna loke thiyena hodama rata ne ban lankawa :yes:
     

    DeKay

    Well-known member
  • May 15, 2015
    2,124
    1,062
    113
    Oya wage kramayak Singa walath thienawa ban. Mama nan dekala thienawa udeta 1 man inna wahana ona tharan.

    Traffic problem ekata instant solution mewa thamai rate wahana pramanayata awashya widiyata roads develope wenakan.

    Podi wahana karayanta tax gahapu ekata nan ekaga na :)

    BTW I don't represent any political view so please don't give - rep
    :rofl:

    උඹේ ගැනී... ලමයි.. ඇවිත් ඉන්නවා කොහෙ හරි ගිහින් ගෙදර එනගමන් ට්වුන් එකේ.. උඹට වාහනේ අරන් යන්න බැ දඩ ගහනවා.. :eek:

    වාහනේ දුම් පරික්‍ෂාවට ටවුන් එකට යනවා.. දාගෙන යමන් පවුලම​... නැත්තම් දඩ ගහනවා. :lol:
     

    apjayasooriya

    Active member
  • Jun 6, 2011
    351
    30
    28
    45
    divulapitiya
    anik ratawala kese wethath lankawe nam ohoma eka eka dagena giyoth aithi karayage bella kapala wahane aran yawi.anika podu prawahana sewayak wage minissu aran yanna nemene sahena badu godak gewala wahana pawichchi karanne.
     

    mr.sgthilina

    Well-known member
  • Apr 23, 2011
    1,465
    912
    113
    Galle
    උඹේ ගැනී... ලමයි.. ඇවිත් ඉන්නවා කොහෙ හරි ගිහින් ගෙදර එනගමන් ට්වුන් එකේ.. උඹට වාහනේ අරන් යන්න බැ දඩ ගහනවා.. :eek:

    වාහනේ දුම් පරික්‍ෂාවට ටවුන් එකට යනවා.. දාගෙන යමන් පවුලම​... නැත්තම් දඩ ගහනවා. :lol:

    එකනේ කියන්නේ, මහා ගොන් නීති. මම car එක පිරෙන්න මොනවහරි බඩු ටිකක් අරන් යනවා නම් තව 3දෙනෙක් හොයන් වහල උඩ වත් තියාගෙන යන්න වෙයි.

    ඕක ටිකක් වත් සාදාරන කරන්න තිබුන, traffic ගොඩක් වැඩි, පාරවල් කිහිපයකට (business සම්බන්ද වැඩ විතරක් වෙන ) විතරක් තිබ්බ නම්, ඒවායේ හොඳ පොදු ප්‍රවාහන සේවය විතරක් තිබ්බ නම්,

    3ක් ඉන්න ගෙවල් වලට 3whl ගන්න වෙන්නේ. bike එකේ 3ක් යන්නත් බැ, car එකේ යන්නත් බැ..
     

    Henry L

    Member
    Jan 10, 2010
    25,388
    916
    0
    Victoria, Australia
    උඹේ ගැනී... ලමයි.. ඇවිත් ඉන්නවා කොහෙ හරි ගිහින් ගෙදර එනගමන් ට්වුන් එකේ.. උඹට වාහනේ අරන් යන්න බැ දඩ ගහනවා.. :eek:

    වාහනේ දුම් පරික්‍ෂාවට ටවුන් එකට යනවා.. දාගෙන යමන් පවුලම​... නැත්තම් දඩ ගහනවා. :lol:

    :lol::lol:

    pissuda ban ohoma wenne na owa thama traffic walata instant solution :yes: rate roads develop wenawa lu :yes: (koi rate da danne na eka wenama kathawak :rofl:) singa walath ohoma lu :yes: habai lankawe uthumma rata lu :yes::rofl:
     

    apjayasooriya

    Active member
  • Jun 6, 2011
    351
    30
    28
    45
    divulapitiya
    anika hithahanko ape wahaneta kelloset ekak nagala giya kiyala.owa awilla gedara gannunge kane kawuruhari thibboth kohomata thiyewida?mun kasadeth nathi karana wada karanne.
     

    Sheran531531

    Active member
  • Feb 5, 2015
    623
    162
    43
    පොලවේ පය ගහල


    Danwath ethin terum ganilla thope yaha palana anduwe hati.. Ranil mahaththayai siripaala mahattayai dan ethin waha kawa wage thama.. aurudu 5k aanduwa korai.. eta pase anee ethin photo ekak dakkath minissu kela gahanava... samaharu nam danatamath kela gahanava okunta.... ranilta chande deepa aunwai siripalata chande deepu aunwai me lankave enna moda guu modayo set ekak.. nodakin. ranilooo. thuu vitharak.
     

    apjayasooriya

    Active member
  • Jun 6, 2011
    351
    30
    28
    45
    divulapitiya
    අවශය වෙලවට සවිකරන්නයි ඔන නැති වෙලවට ගලවන්නයි පුලුවන් විදියට සීට් සෙට් කර ගන්න පුලුවන්නම්