නන්දලාලුත් පරණ පා⁣රෙම. ⁣මුන් ඔක්කෝම බොරුව

Lokka Ayya

Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,566
    6,066
    113
    Ada tax wadi kara kiyala heta indan salli galanne nah modayo.. rata tika dawasak adagena yanna ona.. ekata thama oka karanne. Wegene hapenna yana wahanayaka break gahuwata .mey wahene eka thanaka hitinne nah.. .poddak adagenana gihin thama nawathinne. ..arthike thawa poddak yata gihin thama stable wenne ...

    ,# aragalayata jayawewaa# rajapaksha la ikmanta marewa...
     

    warwickuni

    Well-known member
  • May 21, 2008
    4,373
    1
    4,075
    113
    We should give him some time . Cannot expect miracles once we have hit the bottom we must go up. But Dr Nandalal is not a problem solver like many of his CB colleagues . They are all theorist with no or practical knowledge. I listened to his press brief which was more than 11/2 hrs!! and an interview earlier before he resigned. This is my view. next thing is CB is under Monetary Board headed by a lawyer Sanjeewa Jayawardane who has no knowledge -political appointee and one ex officio appointee. these need change and vacancies in MB should be filled with suitable independent people
     
  • Jul 6, 2012
    10,696
    2,921
    113
    Tax income eka nethuwa ubalage padi kohen gewannda kiyapanko nettem? lol Nandalal neme moka awath print karanna wenawa income ekata wada wiyadam wedinam. Okawa pumbaddi mata mulinma hithuna
    Meka thama attama kathawa.

    Nandalalge family ekama pohottuwe, thaththawa jvp rken marala thibbr 88/89 tangalle. Malli, mallige duwa ehema positions Wala innawa.

    But ehemai kyala miniha me harak wage wei kyala hithanna amarui. Imf eke weda karapu dial ekak, Anika economist kenek. Hithamu Honda wei kyala. Kabbata wada Honda wei kyala hithamu.

    Mama minihage LinkedIn profile eka beluwa, open to work kyala Dala thibbr
     
    • Like
    Reactions: SK29

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,875
    23,561
    113
    මිනිහ කිවුවනෙ එකපාර නවත්තන්න බෑ කියල
     
    • Like
    Reactions: SK29

    YUMA

    Well-known member
  • Apr 10, 2010
    1,098
    812
    113
    Lanka
    short term plan thiyenawa long term plans thiyenawa me welawe wena karanna deyak nene bn salli nathnm minissunge athe
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    සිරිසේන දීල නන්දසේන ගත්තා වගේ
    නිවාඩ් දීලා නන්දලාල් ගත්තා වාගේ කියලත් කියයිද🤣.
    නමේ නං නන්දි ගව ගතිය තියෙනවා🙄

    නමේ අවුල බන් තියෙන්නේ. ඔය බලහන්කො. වෙන නමක් තියෙන එකෙක්ට දුන්නා නම් හරි.
     
    • Haha
    Reactions: LINDA_ADERSON_22

    imhotep

    Well-known member
  • Mar 29, 2017
    14,872
    8
    35,480
    113
    Needs money to pay wages... Banks already maxed out with OD facilities to many government institutions. We are sunk already... :(
     

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,499
    8,871
    113

    මේකට හේතුව මන් දන්න විදියට පැහැදිලි කරන්නම්.

    මහ බැන්කුව වරින් වර භාණ්ඩාකාර බැඬුම්කර, භාණ්ඩාකාර බිල්පත් වෙන්දේසි කරනවා. (treasury bill and treasury bond auction) (https://www.cbsl.gov.lk/en/press/press-releases/government-securities)

    1650443836150.png


    ඔකෙදි CB එකෙන් ඉල්ලන ප්‍රමානයට මුදල් නොලැබුනොත් CB එකට ඉතුරු මුදල් හොයාගන්න තියෙන එක ක්‍රමයක් තමයි සල්ලි අච්චු ගහන එක. (අනිත් ක්‍රම ගැන මන් දන්නෙ නෑ)

    ඉතින් උඩ screenshot එකෙ තියෙන 'amount offered" ගනන් වලට "amount accepted" ගනන් සමාන හෝ වැඩි වෙනකන්, මුදල් අච්චු ගැසීම කරන්න වෙනවා. ඔන්න ඕකයි මන් දන්න තරමින් මෙ මුදල් අච්චු ගැසීමට හේතුව.

    මන් කියන දේ වැරදි නම්, දන්න කෙනෙක් පැහැදිලි කරන්න.

    මේ වීඩියෝ එකේ treasury bills, treasury bonds ගැන පැහැදිලි කරලා තියෙනවා


    මෙන්න මේ ට්විට(ර්) ත්‍රේඩ් එකේ තියෙනව සල්ලි අච්චු ගහන එක ගැන. (මූගේ ගොඩක් ත්‍රේඩ් තියෙනවා economics ගැන. ඒවත් ඕනෙ නම් බලන්න.)
     
    Last edited:

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama

    මට නම් තේරෙන්නේ මේක එක පාර නවත්තන්න බැ දැන්. දන්නා එකෙක් හරියට පැහැදිලි කරපල්ලා මේකේ වැරදි දේවල් යන්න කලින්.කොමත් සාටක හොරු ඉන්නකන් කොමත් මේක මෙහෙමම තමා
     
    • Like
    Reactions: SK29

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,649
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    Ada tax wadi kara kiyala heta indan salli galanne nah modayo.. rata tika dawasak adagena yanna ona.. ekata thama oka karanne. Wegene hapenna yana wahanayaka break gahuwata .mey wahene eka thanaka hitinne nah.. .poddak adagenana gihin thama nawathinne. ..arthike thawa poddak yata gihin thama stable wenne ...

    ,# aragalayata jayawewaa# rajapaksha la ikmanta marewa...
    ස්ටේබල් වෙයි පම්කක් ස්ටේබල් වෙනකොට තොපි ලෙල්ල කුජීත වෙලා බොක්ක දොට්ට පැනල වල්ල කුජීත වෙලා ඉන්නේ
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    කිරියෙන් එකෙක් ව පත් කරපල්ලා මහා බැංකු අධිපති කමට.🤭
     

    stasia

    Well-known member
  • May 28, 2018
    12,813
    26,352
    113
    כדור הארץ
    ඕකට මොකා පත් කළත් නටන්නේ රාජපක්ෂ පදේට. බොරු බලාපොරොත්තු නැතුව හිටපන් ලා.
     

    U-tag

    Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    Income එක වැඩි කරගන්න පුළුවන් වෙනකම් ඕක කරයි.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,144
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ඕක තමා කියන්නේ.. මොකා අාවත් වැඩක් නෑ රාජපක්ෂ ල ඔය පුටු වල ඉන්නකන්..ඒක නිසානේ මිනිස්සු මේ තරම් මැරීගෙන අරගල කරන්නේ..

    ඕක තමයි කියන්නෙ බන්, ලංකාවෙ ඉන්න බහුතර බයි ගොබ්බයොන්ට ලේසියෙන් දෙයක් තේරෙන්නෙ නෑ. තව ඔහොම යන්න ඕන.
     
    • Like
    Reactions: Tyrion Lannister