Ada tax wadi kara kiyala heta indan salli galanne nah modayo.. rata tika dawasak adagena yanna ona.. ekata thama oka karanne. Wegene hapenna yana wahanayaka break gahuwata .mey wahene eka thanaka hitinne nah.. .poddak adagenana gihin thama nawathinne. ..arthike thawa poddak yata gihin thama stable wenne ...
,# aragalayata jayawewaa# rajapaksha la ikmanta marewa...
,# aragalayata jayawewaa# rajapaksha la ikmanta marewa...
