mageth benlyk thiyenneHonda 125 twin. මුදලාලි වගේ බහින්ඩ පුලුහන් සරමක් එහෙම ඇඳගෙන.

okak kalin thibba. konda ridenawa padapuhama. dunnaඅංකල් ප්ලැටිනා 125 එකක් ගන්න . එන්ජිම තිබ්බත් 50ක් යන්නෙ නෑ.එක බරයි, උසයි හැබැයි.
![]()
husqvarna 701 supermoto

Ow bajaj තමයි authorised dealerDan lankawe register karanna denawada bun?
Husqvarna 250 kiyala gahalada padinne? Awurudu 10kata kalin nam 450 ekak padda wr250 kiyala book eke gahala thibbe
25 laks
ඒ ගැන අදහසක් නෑ මටMeka bun agent kenek sell karan ekak newei ne bun
Mama kiyanne uba dealership ekata gihin ganna ba kiyana eka