නානසාරගේ බලු සේනාව නිදන් හොරකමේ

SahanJ123

Well-known member
  • Mar 18, 2012
    7,629
    714
    113
    Ceylon
    මම හිතුව කක්කුස්සි ගඳ ගහනකොට උඹ වෙන්න ඇති කියල. මොනවා කරන්නද බන් 13ත් නැති වෙන්න නේද යන්නේ. දැන් අලුතෙන් කිසි රටකින් refugee visa දෙන්නෙත් නැතිලු නේද.

    මාමාස්මි;15242699 said:
    පෙරුමාල් හැමදාම ෆේක් බොල..
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    මාමාස්මි;15242705 said:

    මෙන්න බඩු මාට්ටු :ලොල්:
    මෙ ඇවිල්ල සිරාජ් නෙද??
    අනෙ මයෙ පුටෙ!! උබෙ අම්මට මන් සම්මානෙ දීල දීල උබෙ අම්මි උඩ බලාගෙන කෑ ගහුවා ඇල්ලාහු ඈල්ලාහූ ගගා
    මන් දුන්න රිදෙන්නම,,පව් මයෙ පුටෙ,,සිහි නැතිවෙලා වගෙ නැත්තන් දුවන් එනව මෙ වෙලාවට මගෙ සම්මානෙ පිරිමද්දින්න
    පලයන් පුටෙ ගිහින් රෙද්දක් දමාපන් ඇගට,,පව් අසරන ගෑනි,,සිරාජ් උබෙ අම්මට කියපන් උනුවෙන් කොත්තමල්ලි එකක් බිව්වාම ඇරිල යය් කියල මන් ඇරපුව :ලොල්:
     

    SahanJ123

    Well-known member
  • Mar 18, 2012
    7,629
    714
    113
    Ceylon
    ඔහොමවත් වින්දනයක් ලබපන්. අරකත් දැන් පන නැහැනේ නේද සුද්දෝ විකලම. 13ත් ගලවන එකේ ඔය වගේ news එකක් දෙකක් බලල ස්වයන් වින්දනයක් ලබාපන් කොල්ලො

    මාමාස්මි;15242716 said:
    සින්හල උන්ම දෙකට බෙදිලා මරගන්න කොට ආතල් අප්ප.. දත් ගලවමුලු.. ගොටාබය සරනන් ගච්චාමිලු.. හරි විනොදයි..
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    එදා ක්‍රිකට් තරගේ අතරේ පිට්ටනියට ආපු කොටි ක්‍රෙඩිට් කාර්ඩ් ගේම් වලට සම්බන්ධයිලු
    පෙරුමාලයත් අනිවා ඔය වගේ එකෙක්
    මු ඉන්නෙ රුසියාවේ කිව්වා නේද
    මේ ලදී ක්‍රෙඩිට් කාර්ඩ් ගේම් වලට යුක්රේන් උන් සෙට් එකකුත් අහු උනා
    පෙරුමාලය ගැන ආරක්ෂක අංශ දැනුවත් කලොත් හොදයි වගේ
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    එදා ක්‍රිකට් තරගේ අතරේ පිට්ටනියට ආපු කොටි ක්‍රෙඩිට් කාර්ඩ් ගේම් වලට සම්බන්ධයිලු
    පෙරුමාලයත් අනිවා ඔය වගේ එකෙක්
    මු ඉන්නෙ රුසියාවේ කිව්වා නේද
    මේ ලදී ක්‍රෙඩිට් කාර්ඩ් ගේම් වලට යුක්රේන් උන් සෙට් එකකුත් අහු උනා
    පෙරුමාලය ගැන ආරක්ෂක අංශ දැනුවත් කලොත් හොදයි වගේ



    :lol:
    paw anataya
    adama wade karamu
    10 15 report kara gamanbuwata bau bnizzzzzzzzzzz
     

    SahanJ123

    Well-known member
  • Mar 18, 2012
    7,629
    714
    113
    Ceylon
    ඔබ සස්වාමිකද මාමස්මී................ අවුරුදු 80 ක විතර නාකි සුද්දෙක් ඉන්නවා එවන්න. ඒකයි ඇහුවේ. උඹත් මරු ආතල් දෙන්නේ. කක්කුස්සි ගඳ තමයි බන් ප්‍රශ්නේ


    මාමාස්මි;15242726 said:
    අරුනයා තරම් උබ ආතල් නැ.. ඌට එන්න කියපන්කො.. අනේ ප්ලීස්...
     

    SahanJ123

    Well-known member
  • Mar 18, 2012
    7,629
    714
    113
    Ceylon
    13 ගලවනවලු බන්. උඹේ 3ත් ගලවල යයිද දන්නේ නැහැ. .



    මාමාස්මි;15242784 said:
    Bitch Plz...................................:love::love::love::love:
     

    aruna47

    Well-known member
  • alla kata arapan bettak danna :lol:

    පාතිමා තමයි බඩුව. අම්බෝ සැප :love:

    අල්ලගෙ ප්‍රදාන ලොල්ලා වන සිරාජ් හට සෑහෙන්න රිද්හි ඇති බවට වාර්තා වන අතරම,,අල්ලගෙ පාටි චුක ලොවන ලොකු ලෙබ්බෙ ලොල්ලෙකු වල කිලර් හටද සෑහෙන්ටම රිදි ඇති බවට අප්ට දැන් වාර්තා වේ..මීට ගත හැකි හොදම නිදසුන නම්,,දිගින් දිගටම එලකිරි.කොම් හි ෆේක් අකව්න්ට් වලින් විත් මඩ ගැසීම දැක්විය හැකිය.
    අල්ලාගෙ ලොල්ලන්ගෙ අවජාතක සවිය
    ලන්කා (ගූ)නිව්ස්

    මේ එළකිරි එකට මම එනකොට සිරාජ් offline. එළකිරි එකේ මුන්ගේ අම්මලාට බලහත්කාරකම් වැඩියෙන් කරලා තියෙන්නේ මම. එත් එනවා ලජ්ජා නැතිව. ඔය සිරාජ් කියන එකාගේ ෆොටෝ එක පෙන්නුවහම ඌම කියනවා ඒ ඉන්නේ ඌ නෙම කියලා. බලපන් උට උගේ මුණ අප්පිරියයි. :rofl:

    සිරජ් පලයන් ගිහින් උබෙ අම්මට ඇදුමක් අන්දල වරෙන්,,
    මට අමතක උනා අන්දන්න
    පලයන් අනතයා
    අහ් අනිත් එක වරෙන් ඔරිජිනල් එකෙන්
    ලොලොල්

    ලපයි සිපයි වැඩක් නැහැ. fake වලට reply එපා. බලපන් මු මගේ නම කියන්න තරම් කොච්චර රිදිලා ද කියලා. gang bang කියන්නේ ඕකට :yes:

    මම හිතුව කක්කුස්සි ගඳ ගහනකොට උඹ වෙන්න ඇති කියල. මොනවා කරන්නද බන් 13ත් නැති වෙන්න නේද යන්නේ. දැන් අලුතෙන් කිසි රටකින් refugee visa දෙන්නෙත් නැතිලු නේද.

    ඔය ඉන්නේ මේ දැන් ත්‍රෙඩ් එකේ පුක පලපු එකෙක් ගේ acc එකක්. මු ලොග් වෙලා තියෙන්නේ ලංකාවෙන්. පෙරුමාල් ඉන්නේ ලංකාවේ නෙම :yes: අනික දෙමළට සිව ලින්ගේ පුke ගස්සලා යැව්වට පස්සේ දැන් එන්නේ නැහැ :rofl:


    මෙන්න බඩු මාට්ටු :ලොල්:
    මෙ ඇවිල්ල සිරාජ් නෙද??
    අනෙ මයෙ පුටෙ!! උබෙ අම්මට මන් සම්මානෙ දීල දීල උබෙ අම්මි උඩ බලාගෙන කෑ ගහුවා ඇල්ලාහු ඈල්ලාහූ ගගා
    මන් දුන්න රිදෙන්නම,,පව් මයෙ පුටෙ,,සිහි නැතිවෙලා වගෙ නැත්තන් දුවන් එනව මෙ වෙලාවට මගෙ සම්මානෙ පිරිමද්දින්න
    පලයන් පුටෙ ගිහින් රෙද්දක් දමාපන් ඇගට,,පව් අසරන ගෑනි,,සිරාජ් උබෙ අම්මට කියපන් උනුවෙන් කොත්තමල්ලි එකක් බිව්වාම ඇරිල යය් කියල මන් ඇරපුව :ලොල්:

    සිරාජ් කියන්නේ මිනිහෙක් ද බන්. කඩේක රිලෝඩ් දදා ඉන්න එකෙක් නේ. නොදකින් මුහුදු හුkන්නා

    u ane manda ban koheda kiyala u ey awama ube ammage ^^^^^ pathuru gahay balan idapanko
    :yes::yes::yes::yes:

    මම ගන්නේ පොස්ට් 1000 වැඩියෙන් තියෙන්න ඕන. නැතිව මැක්කෝ මම ෆෝම් කරන්නේ නැහැ

    ඔබ සස්වාමිකද මාමස්මී................ අවුරුදු 80 ක විතර නාකි සුද්දෙක් ඉන්නවා එවන්න. ඒකයි ඇහුවේ. උඹත් මරු ආතල් දෙන්නේ. කක්කුස්සි ගඳ තමයි බන් ප්‍රශ්නේ

    :rofl::rofl::rofl::rofl:
     

    aruna47

    Well-known member
  • එදා ක්‍රිකට් තරගේ අතරේ පිට්ටනියට ආපු කොටි ක්‍රෙඩිට් කාර්ඩ් ගේම් වලට සම්බන්ධයිලු
    පෙරුමාලයත් අනිවා ඔය වගේ එකෙක්
    මු ඉන්නෙ රුසියාවේ කිව්වා නේද
    මේ ලදී ක්‍රෙඩිට් කාර්ඩ් ගේම් වලට යුක්රේන් උන් සෙට් එකකුත් අහු උනා
    පෙරුමාලය ගැන ආරක්ෂක අංශ දැනුවත් කලොත් හොදයි වගේ

    ඔය දෙමල උන් මුස්ලිම් උන් සාධාරණව සල්ලි හම්බ කරන්න කැමති නැහැ නේ මචන්. මොකද මුන්ගේ ඇඟේ ලේ වල තියෙන්නේ සිංහලයන්ගේ ගෙවල් වල වැඩ කාරකම් කරපු උන්ගේ ලේ. ඉතින් මුන්ට හරියට හම්බ කරන්න දන්නේ නැහැ. ටයි දැම්මහම එක ගලෝලා පුk වටේ ඔතා ගන්න හු*න්නෝ බන් මුන්. සිංහලු හොරකම් කරා කියලා කොහෙවත් සදහන් වෙන්නේ නැහැ නේ. එක තමයි සිංහලුන්ගේ අභිමානය කියන්නේ. බලපං මුස්ලිම් ඉතිහාසයක් නැ. කගේ හරි එකක් අල්ලාගෙන කෑ ගහනවා. දෙමල්ලු බලපන් යන්න එන්න හරි රටක් නැහැ. ලංකාවට බෝතල් පත්තර, යකඩ බඩු එකතු කරන්න ගෙනාපු උන් රටේ පැත්තක් ඉල්ලන්න ඇවිල්ලා කෙලොගෙන ගියේ.. දැන් නිකං කෙදිරි ගානවා.:rofl:
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    මාමාස්මි;15242644 said:
    තො ඉන්නෙ වැට උඩ.. පැත්තක් ගනින් ඉක්මනට.. රැවුලයි කැදයි දෙකම බැ..
    අපි ජේවීපී, අපේ මහ එවුන් තමයි තොපෙ පු* පලල උතුරට පැන්නුවෙ, ආයෙ දැඟලුවොත් අඩි 6 සරණයි;)


    උඹ ඔය හිතාගෙන ඉන්න විදියේ ශිෂ්ට සම්පන්න පරමාදර්ශී මිනිස්සු වාසය කරන කේතුමතී රජ දහනක නෙමෙයි අපි ජීවත් වෙන්නේ. මේ සමාජය ගමන් කරන්න ඒ ඒ පුද්ගලයා තමන්ට අයිති කොටස කරනවා. නැතුව අපි කාටවත් මේක නෙමෙයි මේකයි කල යුත්තේ කියල හැම දේටම ඇඟිල්ල දික් කරන්න බැහැ.

    උඹ ඔය දාහක් දේවල් කියල අපිට කියන්න හදන දේ මට නම් පෙනෙන්නේ හරියට යුද බිමක සතුරා එක්ක මුහුණට මුහුණ සටන් කරන්න සොල්දාදුවන්ට ආයුද බිම තියන්න කියනවා වගේ දෙයක්.

    මම උඹට කියන්නේ උඹේ ඔය සම්පූර්ණ ශක්තිය යොදල සතුරාට කියපන් උන්ගේ සටන නවත්වන්න කියල. එතකොට අපි ආයුද බිම තියන්න සූදානම්.

    හැබැයි උඹ කියන දේ සිද්ද උනොත් අපේ සෙබළු නිකන්ම සතුරාට යටත් වෙන එකයි වෙන්නේ. හැබයි එදාට මැරෙන්නේ අර සෙබළු විතරක් නෙමෙයි. අපි උඹල අපේ දරුවෝ ඔක්කොමටම අර හම්බ සේනාවෙන් මැරුම් කන්න වෙන්නේ.

    ඔව්. අවි බිම තියලා යටත් වෙයන් ඒක තමයි මේ කියන්නෙ;)
     

    aruna47

    Well-known member
  • බලපන් මුන් මගේ පොස්ට් quote කරලා.. මට සොරි කියනවා නේ. මුන් අපේ වහල්ලු තාමත් ඒ ගතිය ගිහින් නැහැ...මම ආපු ගමන් කියන්නේ සොරි සර් කියල... ලොල්
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    :baffled::baffled::baffled: මේවා ගැන කතා කරලා මට තිත්ත වෙලා. කවදාවත් පොයින්ට් එකට කතා කරන්නේ නෑ. බොරු බයිලයක් ගහගෙන වටේ යනවා ( අම්මලගෙන් ආපු පුරුද්දක් වෙන්න ඇති ) හම්බයෝ ඇන්ඩ් උංට කඩේ යන උන් ඉල්ලන විදියට තමයි මමත් දැං රිප්ලයි කරන්නේ. බොරු සංවාද කරලා වැඩක් නෑ :oo::oo:
     

    aruna47

    Well-known member
  • බින්දු;15243092 said:
    :baffled::baffled::baffled: මේවා ගැන කතා කරලා මට තිත්ත වෙලා. කවදාවත් පොයින්ට් එකට කතා කරන්නේ නෑ. බොරු බයිලයක් ගහගෙන වටේ යනවා ( අම්මලගෙන් ආපු පුරුද්දක් වෙන්න ඇති ) හම්බයෝ ඇන්ඩ් උංට කඩේ යන උන් ඉල්ලන විදියට තමයි මමත් දැං රිප්ලයි කරන්නේ. බොරු සංවාද කරලා වැඩක් නෑ :oo::oo:

    හම්බයෝ ගු බයයි බන් කතා කරන්න.. ඇහුවොත් ලොරි talks දෙන්නේ point එකට කතා කරහම පැනලා යනවා :rofl:
     

    sanjeeme

    Well-known member
  • Mar 12, 2008
    3,901
    335
    83
    Colombo
    to Honest-killer:

    මේ කියන විදියට කොන්ද පන නැති ලිස්ට් එකේ මුලින්ම ඉන්න ඕන එහෙනම් බුදුහාමුදුරුවො
    ඇයි ඔබතුමාට රිදුනද ??? බුදු හාමුදු‍රැවන්ගේ ශ්‍රී ශරීරය ගැන කතා කරන්න කලින් තමුන්ගේ කොන්ද තියෙනවද කියලා පරීක්ෂා කර ගන්න. මගේ comment එක දැක්කට පස්සේ වෙන්න ඇති පුරාජේරැකාරයට කොන්දක් නෑ කියලා මතක් වෙන්න ඇත්තේ. අනික කිසිම ගෙෘරවයක් නැතුව බුද්ධ ශරීර‍ය ගැන බෙලහීන කතා කියන උඹත් අර පාදඩ දේශපාලු ලංකා ඊ නිවුස් අතරත් කිසිම වෙනසක් නෑ කියලත් කියන්න තියෙනවා. ආ... අමතක වුනා මේ කොටස එකතු කරන්න: උඹ කොන්ද පන නැති බෙෘද්ධයෙක් නෙවෙයි කොන්ද පන නැති ක්‍රිස්තියානි කාරයෙක්.


    බොදු බල සේනාව කියන්නෙ මහා සන්ගරත්තනයටලු. මෙන්න මූ මෙහෙමත් කියනව, හාමුදුරුවරු බොදු බල සේනාවෙ හොරුන්ට බනින්නෙ පු*න් යන්න.
    මේ යක්කුන්ට සිංහල ආයෙත් උගන්නන්න ඕනේ. මම දන්නේ නෑ මේ රටේ ඉස්කෝල වල ඉගෙන ගත්තු එවුන්ද කියලා. මම කියලා තියෙන්නේ බොදු බල සේනාව නියෝජනය කරන්නේ ඥාණසාර හාමුදුරැවෝ විතරක් නෙවෙයි කියලා. බොදු බල සේනා කියන්නේ සංවිධානයක්. ඒක ඉහළ නිලතල බොහොමයක් නියෝජනය කරන්නේ හාමුදුරැවරැ. ඒ වගේම මම පැහැදිලිව කියලා තියෙනා ගිහි පැවිදි දෙකම බොදු බල සේනා වලට ඇතුලත් බව. උඹ වගේ හිකනල්ලුන්ට අර කන්න ඕනේ වුනාම කබරගොයත් තලගොයා වගේ පේනවා කියලා කියන්නේ ඕක තමයි.

    ඒ වගේම කවුරැ බැන්නත් නැතත් මම එදත් කිව්වේ අදත් කියන්නේ මේ රටේ කතෝලික මිෂනාරි කල්ලි වල අන්‍යාගමීකරණයට සහ මුස්ලිම් තර්ජනයට අසුවෙන අහිංසක සිංහල බෙෘද්ධ ජනතාව රැකගන්න බොදු බල සේනා පමණක් නෙවෙයි තවත් සංවිධාන අවශ්‍ය බවයි.
     
    Last edited:
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    හම්බයෝ ගු බයයි බන් කතා කරන්න.. ඇහුවොත් ලොරි talks දෙන්නේ point එකට කතා කරහම පැනලා යනවා :rofl:

    :baffled::baffled: බලාගෙන යනකොට උන්ට කතා කරන්න හොඳම විදිය තමයි උඹ කතා කරන විදිය :yes::yes:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    මැරුණ මාලිගාවත්තේ හම්බ පාතාලයා ගෝනි බිල්ලන් ඇදුම ඇදගෙන කලින් බේරිලා ඉදල තියෙන්නේ.

    ඔය එකක් පමණි

    මේ ගෝනි බිල්ලන් ඇඳුම ලංකාවේ තහනම් කල යුතුයි


    සහජීවන ලොල්ල හුටං ල දැන් මොකෝ කියන්නේ