ජාප්පො වල් සත්තු, බලෙන් supress කරන් ඉන්නේ ww2 එකට පස්සේ. Racist.
.
.
.
ජපන් කෙල්ලෙක් බදින්න ආසයි
.
.
.
ජපන් කෙල්ලෙක් බදින්න ආසයි
පූසෝ වගේ අඬන්නෙ...ජපන් කෙල්ලෙක් බදින්න ආසයි
උඹල වගේ ගෙදරින් කකා බිබී එක එක පොන්නයන්ට කඩේ යන එවුන්ට මොනව කියලද කියන්නෙ?පිස්සු ජාතියක් බං![]()
Ekda bn japan wala suicide rate eka wadi...ඔව් බන් වැඩ කරනවා. කන්න දෙන Lunch time එකෙත්, ඉක්මනට කාල කලින් වැඩට එන උන් මුන්..
Please share some of those links for future references and educational purposesඒ උනාට ජපන් වැල්වල ඉන්න කෙල්ලො නම් හරි හොදයිනේ බන්. නාදුන කොල්ලො, අන්කල්ලාව ගෙවලඇතුලට දාගෙන රෑට නවාතැන් දෙනවා. එහෙම නැත්නම් වැස්ස නිසා ගේ ඇතුලට ගන්නවා. ඊට පස්සේ තමයි ඉතින් (එක්කෝ ඕනි නෑ)
බැන්දම තේරෙයි. බැඳපු එවුන් වැඩි හරියක් දැන් නිකන් හිරේ ඉන්නවා වගේ ඉන්නේ... වීසා නිසා මොකුත් කරන්නත් බෑ. බඳින්න කලින් ඉන්න ගෑනි නෙවෙයි පස්සේ ඉන්නේ...ජාප්පො වල් සත්තු, බලෙන් supress කරන් ඉන්නේ ww2 එකට පස්සේ. Racist.
.
.
.
ජපන් කෙල්ලෙක් බදින්න ආසයි![]()
Dating නම් අවුලක් නෑ.. බඳින එක නම් වෙනම කතාවක්.. ගොඩක් තියෙන්නේ හැබැයි one night සීන් තමයි. අනික මෙහෙ අවුරුදු 30 පැනපු ගෑනු අය බැඳලා නැත්නම් ආයේ බඳින්න වෙන්නේ නෑ වගේ සීන් එකේ ඉන්නේ.Ekda bn japan wala suicide rate eka wadi...
Japan wala dating life eka how
Mokdd seen ekaBusiness වලට ටිකක් flexible, නැත්නම් වනචාරී ම තමයි, Suzuki වල අවුරුදු 10ක් හිටපු automobile enjineer යාළුවා දැන් ලංකාවේ කුඹුරු කරගෙන පාඩුවේ ඉන්නවා fd එකකුත් දාගෙන.
බැන්දම තේරෙයි. බැඳපු එවුන් වැඩි හරියක් දැන් නිකන් හිරේ ඉන්නවා වගේ ඉන්නේ... වීසා නිසා මොකුත් කරන්නත් බෑ. බඳින්න කලින් ඉන්න ගෑනි නෙවෙයි පස්සේ ඉන්නේ...බැන්දම තේරෙයි. බැඳපු එවුන් වැඩි හරියක් දැන් නිකන් හිරේ ඉන්නවා වගේ ඉන්නේ... වීසා නිසා මොකුත් කරන්නත් බෑ. බඳින්න කලින් ඉන්න ගෑනි නෙවෙයි පස්සේ ඉන්නේ...
Dating නම් අවුලක් නෑ.. බඳින එක නම් වෙනම කතාවක්.. ගොඩක් තියෙන්නේ හැබැයි one night සීන් තමයි. අනික මෙහෙ අවුරුදු 30 පැනපු ගෑනු අය බැඳලා නැත්නම් ආයේ බඳින්න වෙන්නේ නෑ වගේ සීන් එකේ ඉන්නේ.
------ Post added on Jun 2, 2024 at 6:00 AM