හොරා කන හැම එකාටම යන යන තැන හෙණ වැදියල්ලා. සාප වෙන්න ඕනී. :yes::yes::yes::yes:
minipura Well-known member Jan 8, 2011 20,653 523 113 Jun 8, 2011 #21 Doomed said: හොරා කන හැම එකාටම යන යන තැන හෙණ වැදියල්ලා. සාප වෙන්න ඕනී. Click to expand...
tharindudoo Well-known member Mar 12, 2007 10,906 762 113 ..ජනේලේ ගාව.... Jun 8, 2011 #22 බලං ඉදපං, දුන්නා නම් බලං ඉදපං, තව තව සෙල්ලම් ඉස්සරහට තමයි. රට බේරගත්ත අභීත සෙන්පතියායි පෑටව් ටිකයි උඹලට රත්තරන් කෑල්ල කෑල්ල බෙදනකල් බලන් හිටු Reactions: elakiri119
බලං ඉදපං, දුන්නා නම් බලං ඉදපං, තව තව සෙල්ලම් ඉස්සරහට තමයි. රට බේරගත්ත අභීත සෙන්පතියායි පෑටව් ටිකයි උඹලට රත්තරන් කෑල්ල කෑල්ල බෙදනකල් බලන් හිටු
asankadinesg Well-known member Mar 25, 2008 5,084 1 1,278 113 බොරලැස්ගමුව Jun 8, 2011 #23 apita hulan.unta tama hema magulama
elakiri119 Member Jan 20, 2010 1,034 124 0 Jun 8, 2011 #24 tharindudoo said: බලං ඉදපං, දුන්නා නම් බලං ඉදපං, තව තව සෙල්ලම් ඉස්සරහට තමයි. රට බේරගත්ත අභීත සෙන්පතියායි පෑටව් ටිකයි උඹලට රත්තරන් කෑල්ල කෑල්ල බෙදනකල් බලන් හිටු Click to expand... ow machann license eka deelane thiyenne..kattiya.. kohomath machan paksha beadayakin thorawa hema deshapaaluwama kala dutu kala wala ehagannawa... SF wage porak enna oni oya krame wenas karanna..
tharindudoo said: බලං ඉදපං, දුන්නා නම් බලං ඉදපං, තව තව සෙල්ලම් ඉස්සරහට තමයි. රට බේරගත්ත අභීත සෙන්පතියායි පෑටව් ටිකයි උඹලට රත්තරන් කෑල්ල කෑල්ල බෙදනකල් බලන් හිටු Click to expand... ow machann license eka deelane thiyenne..kattiya.. kohomath machan paksha beadayakin thorawa hema deshapaaluwama kala dutu kala wala ehagannawa... SF wage porak enna oni oya krame wenas karanna..
smsanjaya Well-known member Jul 7, 2010 7,477 398 83 Jun 8, 2011 #25 rep+beggar said: අපිටත් කීයක් හරි දීපල්ලා තනියම කන්නේ නැතිව Click to expand... එක තමයි මට කෝටියක් නම් එපා අලුත් VGA කාර්ඩ් එකක් ගන්න 20000 විතර දුන්නොත් ඇති
rep+beggar said: අපිටත් කීයක් හරි දීපල්ලා තනියම කන්නේ නැතිව Click to expand... එක තමයි මට කෝටියක් නම් එපා අලුත් VGA කාර්ඩ් එකක් ගන්න 20000 විතර දුන්නොත් ඇති
urajdrlk Well-known member Jul 6, 2006 102,097 3,545 113 Inside Your Laptop ;) Jun 8, 2011 #26 Suba Anaagathayak ehenam Namal ta.....
navodth Member Nov 29, 2006 2,860 103 0 36 Negombo Jun 8, 2011 #27 matanam dan meka epaa welaa. yakoo munta kisi awulak naha ahinsaka minissuntamai wena karadara okkoma wenne
matanam dan meka epaa welaa. yakoo munta kisi awulak naha ahinsaka minissuntamai wena karadara okkoma wenne
silentsahan Well-known member Apr 28, 2010 9,737 1 3,658 113 Rajagiriya Jun 8, 2011 #28 ane ape thaththata bari unane janadipathi wenna...
ashavithanage Member Apr 29, 2008 2,423 114 0 Moratuwa Jun 8, 2011 #30 I hate this bugger.............. wandura.
ම මාතර කිඹුලා Member May 17, 2011 3,615 261 0 man ek ekata join une 05-17-2011 giye ada July 2 Jun 8, 2011 #31 ඇත්තතක් නම් උටත් බොරුවක් නම් උඹටත් හෙණ ගහන්න ඕනි