meka no display wela. motherboard aulak thamaiA gena hithannepa machan. Colombo gihin hadagena ena eka lesiy. parts ehema nathi hinda.masa ganak yai hadaganna. mokakda wela thiyenne? PM ekak danna thawa wisthara one nam
kandy wala koheda?Kandy Wala innwa
meka no display wela. motherboard aulak thamai
monitor ekakata set karala beluwada? TV ekakata hari kamak na.