නැති උන ලැප් එකක් ආයේ හොයාගන්න විදිහක් help

thilan996

Well-known member
  • Jun 20, 2014
    4,923
    479
    83
    වැට උඩ
    dawasak aran kadawal kihipayaka cctv check karapan....chance ekak labei bohowita
    nathan policiyata kiyapan....un danna oyawaggee horui unge badu ganna kada set eka hari balai samaharawita...adurana ekek innawanam thawa lesiwei...

    policiyata nm qwa.unuth kiyanne ithin ussapu eka ahu unoth thama , naththn wena chance ekak na kiyala badu hambenna...
    mm kadawal walath balannm.matanm sure mu meka aran aththe wikunanna newe.uta use karanna wenna ona
     

    thilan996

    Well-known member
  • Jun 20, 2014
    4,923
    479
    83
    වැට උඩ
    දන්න තරමින් ක්‍රමයක් නෑ ගත්ත එකාම පාවිච්චි කරොත් ආය ඉතින් හොයන්ඩ බෑ,පොලීසියට අහූඋනොත් කම්ප්ලේන් එකක් දාල තිබ්බනම් විතරක් serial number එකෙන් හොයාගන්ඩ පුලුවන් :)

    complaint ekak damma.balan inna thama thiyenne...
    thanks helpkarata
     

    HSW

    Well-known member
  • Nov 18, 2016
    3,475
    1
    519
    113
    meka windows mchn:(
    windows account eken ehema bariweida danne na neda..original eka link karala thibbe ekata
    ඔතන MAC කියලා කිව්වේ MAC Address එක වෙන්ඩ ඇති බන්. වෙන මොනවද ගෙදරින් උස්සලා තියෙන්නේ?
     

    thilan996

    Well-known member
  • Jun 20, 2014
    4,923
    479
    83
    වැට උඩ
    ඔතන MAC කියලා කිව්වේ MAC Address එක වෙන්ඩ ඇති බන්. වෙන මොනවද ගෙදරින් උස්සලා තියෙන්නේ?

    Lap + Charger only....:growl:
    parana dell ekakuth thiyanawa .ekath aran balala eka thiyala aluth eka witharak geniyala.mu lap ekama target karan awith thiyenne.e nisa mata hithenne mu meka use karai.wikunana ekak na.wikunanawanm parana ekath aran ynw kiyakata hri denna plwnne
     

    LOL_SEEN

    Member
    Jul 21, 2016
    8,279
    712
    0
    sensitive data monawath thibbe na:) wala tikak nm thibba :baffled:
    kohomath okata aye oka use karanna nm format karanna wenawane...

    format karanna nam one na. pw rest karala use karanna puluwan
    yeah most likely


    ara laptop lock karana cable ekak ganin ban. kohe hari public space ekaka thiyanakota lock karala dapan.
     

    HSW

    Well-known member
  • Nov 18, 2016
    3,475
    1
    519
    113
    Lap + Charger only....:growl:
    parana dell ekakuth thiyanawa .ekath aran balala eka thiyala aluth eka witharak geniyala.mu lap ekama target karan awith thiyenne.e nisa mata hithenne mu meka use karai.wikunana ekak na.wikunanawanm parana ekath aran ynw kiyakata hri denna plwnne

    ඕක විතරක් නම් උස්සලා තියෙන්නේ උඹලා දන්නා එකෙක් වෙන්ඩ ඇති බන්. හොරකමේ ආවනම් ගෙදර බඩු අවුස්සලා සල්ලි, රත්තරන් බඩු හොයලා අහුවෙන එව්වා අරන් යනවනේ.
     

    HSW

    Well-known member
  • Nov 18, 2016
    3,475
    1
    519
    113
    format karanna nam one na. pw rest karala use karanna puluwan
    yeah most likely


    ara laptop lock karana cable ekak ganin ban. kohe hari public space ekaka thiyanakota lock karala dapan.

    ඒ මොකක් ද බන්?
     

    thilan996

    Well-known member
  • Jun 20, 2014
    4,923
    479
    83
    වැට උඩ
    format karanna nam one na. pw rest karala use karanna puluwan
    yeah most likely


    ara laptop lock karana cable ekak ganin ban. kohe hari public space ekaka thiyanakota lock karala dapan.


    PW reset karoth nm anathai....

    gedara thiyeddi issuwe bn:( public place ekaka una nm dukak na mage waradda kiyala hithala hitha hadaganna thibba...
     

    thilan996

    Well-known member
  • Jun 20, 2014
    4,923
    479
    83
    වැට උඩ
    ඕක විතරක් නම් උස්සලා තියෙන්නේ උඹලා දන්නා එකෙක් වෙන්ඩ ඇති බන්. හොරකමේ ආවනම් ගෙදර බඩු අවුස්සලා සල්ලි, රත්තරන් බඩු හොයලා අහුවෙන එව්වා අරන් යනවනේ.

    yana ena time hodata balan idala wade use karala thiynne....gedrt yana ena ekek thama sure .....

    mekama target karan awith thiyenne