හුත්තෝ නෑදෑයෝ ගාව ශෝ ඕෆ් කරන්න එපා. මොකුත් දංනෑ වගේ ඉදපන්. මම නම් ඉන්නේ එහෙමයි. නැත්තන් වැලි දාලා පුකේ අරින්න එන්නේ
un dan hithanne man unge diynuwata irisiyawata meka krnw kiyala , mama kiyanda thiyn tika kiuwa , aye krna ba kiyalaමනුස්සකමට රෙද්ද ඉස්සුවාම අරින්න එන්න එපා කියල විහිලුවෙන් වගේ කියල දාපන්.
ඔහොම යාලුවන්ගෙන් නෑයන්ගෙන් ඇති වැඩක් නෑ කොහොමත්. තරහ වෙන්ඩම කියන දේ මූනට කියල පාඩුවේ හිටපන්.
bro is diffrentmage as deken kadulu aawa
jiwitheta ada thama dakke umba hina wela innwa![]()
fakayage site eka down karapan AUG dihatawadagena ena hati balanna
ou bn nedayo kariyo inne , anik eka level ekkt enawata asa na , eka unge hithe thiyanawaඅඩෝ ඔහොම හැත්තක් අපෙත් රත්නපුරේ ඉන්නවා . කුවිතාන්සි අත්සන් කරගෙන මැණික් ගරලා බිංපංගුව වත් දෙන්නේ නැති උන්.
aniwaryen math meken ehma podi gank aran tynw , 10 000 wtr ehm lokut nemeiමම නම් කියන්නේ මචං .. මට මගේ වැඩේ නිකන් හරි කරලා දෙන්න පුලුවන් ..සර්වර්ස් වලටයි අනික් කොස්ට් අනිවා ගන්න වෙනවා...එහෙම කියලා..ෂේප් එකේ උඹේ ගානත් දාපන් අරකට ...එච්චරයි...
ඔය වගේ උදව් ඉල්ලගන මරු ඩයල් ටිකක් ආවා..දේශපාලකයෝ තමයි..මම උන්ට ඔහොම කියලා චාර්ජ් කලා... ඉට පස්සේ උන් චන්දෙන් දින්නා....සද්දයක් නැහැ...සල්ලි අයකලේ නැත්නම්...අතින් කාලා තමයි හරක් බලන්න වෙන්නේ
apooo one na bn ehmwt wesige putlagenHappo naa... Shape eke yatin umbata gaanak kapena widiyata atawaganin puluwan nan..![]()
sira katahwa bn modaya wage inna oneහුත්තෝ නෑදෑයෝ ගාව ශෝ ඕෆ් කරන්න එපා. මොකුත් දංනෑ වගේ ඉදපන්. මම නම් ඉන්නේ එහෙමයි. නැත්තන් වැලි දාලා පුකේ අරින්න එන්නේ![]()
appo ou man meken eka lokuwatama igengtta thanks kolloNedaeyan, mithuran - nikan veda, wachanekin wath haa kiyanda epa, velawa nehe, busy kiyapan
Thanks brooooo aniwanaayo baayo newei moka wunath karapu udawwaka value ekak naa kiyanna ethanin ehata welawa un wenuwen waste karanna epa
උබ මගෙන් බන අහනට ආවද?අඩේ මටත් වෙබ් එකක් ගහල දීපන් සුදු. මම උබේ නෑදෑයෙකුත් නෙමෙයිනෙ
අඩෝ නෑ. වෙබ් එකක් ගහල දියන්කෝ මොකුත් වැඩක් නොකර නිකං ඉදල ඉන්කම් එකක් ගන්න පුළුවන් ජාතියෙ එකක්උබ මගෙන් බන අහනට ආවද?
![]()
මේක නම් ඇත්ත....මගේ වැඩෙත් කරලා දෙන්න ගගා හැමිනෙනවා..සල්ලි වලට නෙමේ නිකංහුත්තෝ නෑදෑයෝ ගාව ශෝ ඕෆ් කරන්න එපා. මොකුත් දංනෑ වගේ ඉදපන්. මම නම් ඉන්නේ එහෙමයි. නැත්තන් වැලි දාලා පුකේ අරින්න එන්නේ![]()