නිරොෂා හිරු TV එකෙ මොකද කරන්නෙ දැන්...

crazybuddy

Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    හලෝ.. හලෝ..
    හායි.... මට IDD Card එකක් දෙන්න..
    ඔයාට ඔයාට දෙන්නද දෙන්නද ගෙවන ගෙවන ගානට ගානට වගේ වගේ ඩබල් ඩබල් IDD IDD හම්බවෙන හම්බවෙන Card Card එකක් එකක්..
    හා.....
    ඔයා ඔයා Dialog Dialog IDD IDD Card Card එකක් එකක් ගත්තම ගත්තම ඩබල් බඩල් වටිනා වටිනා IDD IDD හම්බවෙනවා හම්බවෙනවා.. දෙන්නද දෙන්නද..?
    හා... හා... දෙන්න... දෙන්න...:dull:
     
    • Like
    Reactions: X1-01

    tharakato

    Well-known member
  • Jul 26, 2007
    11,447
    724
    113
    Sri Lanka
    හලෝ.. හලෝ..
    හායි.... මට IDD Card එකක් දෙන්න..
    ඔයාට ඔයාට දෙන්නද දෙන්නද ගෙවන ගෙවන ගානට ගානට වගේ වගේ ඩබල් ඩබල් IDD IDD හම්බවෙන හම්බවෙන Card Card එකක් එකක්..
    හා.....
    ඔයා ඔයා Dialog Dialog IDD IDD Card Card එකක් එකක් ගත්තම ගත්තම ඩබල් බඩල් වටිනා වටිනා IDD IDD හම්බවෙනවා හම්බවෙනවා.. දෙන්නද දෙන්නද..?
    හා... හා... දෙන්න... දෙන්න...:dull:

    :baffled:
     

    X1-01

    Active member
  • Jun 18, 2012
    480
    41
    28
    හලෝ.. හලෝ..
    හායි.... මට IDD Card එකක් දෙන්න..
    ඔයාට ඔයාට දෙන්නද දෙන්නද ගෙවන ගෙවන ගානට ගානට වගේ වගේ ඩබල් ඩබල් IDD IDD හම්බවෙන හම්බවෙන Card Card එකක් එකක්..
    හා.....
    ඔයා ඔයා Dialog Dialog IDD IDD Card Card එකක් එකක් ගත්තම ගත්තම ඩබල් බඩල් වටිනා වටිනා IDD IDD හම්බවෙනවා හම්බවෙනවා.. දෙන්නද දෙන්නද..?
    හා... හා... දෙන්න... දෙන්න...:dull:

    Rep + ela
     

    NUWAN BUWA

    Well-known member
  • Jun 4, 2011
    41,753
    3,131
    113
    44
    යටියන්තොට..
    නයි නටවනවා නෙවෙයි මචන් පටවනවා... මම මේකිව දැක්ක ගිය සිකුරාදා ස්ටේෂන් රෙස්ටුරන්ට් එක ගාව රක්තහීනතාවය හැදිල වගේ සුදුයි නේ බං... පනුවෙක් වගේ

    TV එකෙ දකින හැමදෙම ඇත්ත නෙමෙ කියන්නෙ එකනෙ බන්. මුන්ව ඇත්තට දැක්කම බල්ලො බත් කන්නෙ නැ. :P:baffled:
    :lol::lol::lol::lol:
     

    Screw SL

    Banned
  • Jan 4, 2013
    11,478
    718
    113
    43
    No Longer in Elakiri
    ගමයා;15290503 said:
    නිරොෂාගේ ගල් දෙක දැකලා උබට චුන් උනා නේද? :lol:
    ඔවත් ගල් ද බන්.. මේකප් බොයිත් කලිසමේ පෙරාගෙන ඇති දැන් හිරු එකේ.. ;):lol: