ආයෙත් ප්‍රශ්නයක් මචන්ලා - මේපාර ඩුබායි අවුලක්

LajjaNathiBayya

Well-known member
  • Jun 30, 2022
    926
    1,138
    93
    අපේ ගෑනිට රට යන පිස්සුව ගහලා. එකිගෙ නෑදෑ සනුහරයක් ඉන්නවා ඩුබායි වල. උන්ට ඇත්තටම සල්ලි තියනවා. මොකද දන්න හැටියට උන් මෙහේ සදා අනාත වෙලා ඉදල එහේ ගිහින් තමා ගොඩ ගිහින් තියෙන්නෙ, උන්ගෙන් එකියක් මෙයාව ෆෝම් කරලා. දැන් යන සීන් එකේ ඉන්නෙ. වයිෆ් government ජොබක් කරන්නෙ. එය හදන්නෙ පවුලම එක්ක යන්න. මගෙ පොඩි දෙන්න එකෙක් අවුරුදු 8යි අනිකට 13යි. පොඩි උන්ට English හොදට බෑ. Government School එකක තම ඉගන ගන්නෙ.

    මට IT Side එකෙ ජොබක් හොයල දෙන්නම්ලු. අපි දෙන්නගේ CV එවන්නලු.

    මේක හරියන වැඩක්ද බන්?
    මේ කලේ Dubai ගිහින් ගොඩ යන්න පුලුවන්ද?
    මේක ඉන්න තැනිනුත් පහලට වැටෙන වැඩක්ද?

    උපදෙසක් ඩීපල්ලකො.. මේක මේ ගෑනිටයි එකිගෙ අම්මටයි පැහදිලි කරල දෙන්න
     

    mr.bauwwa

    Well-known member
  • May 15, 2017
    1,933
    1,351
    113
    upades upades bump

    issellama ekenek palayan. family giyama cost eka wadi.
    meka hari, okkoma gihin salli hira vela karakiyaganda deyak neti unoth aul neda. ekek gihin tatve balapalla.
    umbata honda nedeyo innawane ban.
    hebey itin gannakan ounwa viswasa karanda epa
    ------ Post added on Jun 18, 2025 at 4:19 PM
     
    • Like
    Reactions: NRTG and lilman

    Bigspin

    Well-known member
  • May 27, 2007
    4,242
    3,799
    113
    LONDON
    Not even well qualified people can get a job with decent salary.

    You can hire 3/5yr experienced account for 3000aed and software engineer for 3000-5000aed from India and some are willing to work for even less.

    School fees are really high and with 2 kids you need at least 1 bed. That will cost you around 5K aed in Dubai.

    Unless you both can earn minimum 20k aed. Don't come. Im currently live in Dubai.
     

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,174
    10,032
    113
    Not even well qualified people can get a job with decent salary.

    You can hire 3/5yr experienced account for 3000aed and software engineer for 3000-5000aed from India and some are willing to work for even less.

    School fees are really high and with 2 kids you need at least 1 bed. That will cost you around 5K aed in Dubai.

    Unless you both can earn minimum 20k aed. Don't come. Im currently live in Dubai.
    If you dont mind how much you making bro?
     

    Tz4400

    Well-known member
  • Feb 11, 2021
    4,256
    1
    2,931
    113
    අපේ ගෑනිට රට යන පිස්සුව ගහලා. එකිගෙ නෑදෑ සනුහරයක් ඉන්නවා ඩුබායි වල. උන්ට ඇත්තටම සල්ලි තියනවා. මොකද දන්න හැටියට උන් මෙහේ සදා අනාත වෙලා ඉදල එහේ ගිහින් තමා ගොඩ ගිහින් තියෙන්නෙ, උන්ගෙන් එකියක් මෙයාව ෆෝම් කරලා. දැන් යන සීන් එකේ ඉන්නෙ. වයිෆ් government ජොබක් කරන්නෙ. එය හදන්නෙ පවුලම එක්ක යන්න. මගෙ පොඩි දෙන්න එකෙක් අවුරුදු 8යි අනිකට 13යි. පොඩි උන්ට English හොදට බෑ. Government School එකක තම ඉගන ගන්නෙ.

    මට IT Side එකෙ ජොබක් හොයල දෙන්නම්ලු. අපි දෙන්නගේ CV එවන්නලු.

    මේක හරියන වැඩක්ද බන්?
    මේ කලේ Dubai ගිහින් ගොඩ යන්න පුලුවන්ද?
    මේක ඉන්න තැනිනුත් පහලට වැටෙන වැඩක්ද?

    උපදෙසක් ඩීපල්ලකො.. මේක මේ ගෑනිටයි එකිගෙ අම්මටයි පැහදිලි කරල දෙන්න
    දෙන්නම 5 years nopay leave aran pala , yano nm
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    k-a-z-u-n

    Active member
  • Dec 1, 2008
    790
    104
    43
    Since you have two kids: For education, Housing, Transportation, Groceries ETC.; you will need minimum 20-25K AED per month (Combining your and wife's salaries).
    And bro remember, here you will be on ur own. Your kids will be alone in home while you and ur wife is working.
    Many workplaces have 6 Working days (Sat. Half Day).
    Medicine will be very expensive, if you don't get a good medical insurance by ur workplace.
    Think about all aspects before coming.
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,614
    25,967
    113
    හොයලා බලපන් ගෑනිගේ හොර ෂොට් එකක් එහෙ ඉන්නවා ද කියලා...
    අපට උදව් කරන්න එකෙක් නෑ..

    ඩුබායි නම් ඔය කියන තරම් පොයියක් නෑ.... පඩිත් අඩුයි unskill jobs වලට
     
    • Like
    Reactions: PoweruseR