නිව්සීලන්ඩ් යන්න මෙච්චර ලේසීද?

King kekille

Well-known member
  • Jun 27, 2016
    2,927
    2,477
    113
    Austria
    නිව්සීලන්ඩ් යන එක ලේසි නේ බන්..ස්ටුඩන් ගිහින් වය්ෆ් අරන් ෆුල් ටයිම් ජොබ් එකක් සෙට් කරල මාත් පාට් ටයිම් එකක් ඇදල iphones. Cars ehema thiyan..podi room එකක් එහෙම අරන් ඉන්න පුලුවන් නේ. Student යන කෙනාට විතරනේ ielts ඕනේ.
     

    Sansaare

    Active member
  • Feb 12, 2015
    495
    245
    43
    වැඩ පුළුවන් එකාට ලස්සනට ගේමක් ගහගන්න පුළුවන් බන් ලෝකේ මොන රටට ගියත්. බැරි එකා කරන්නේ ගියපු එවුන්ගේ ඇදකුද හොයා හොයා මානසික ආතල් එකක් ගන්න එක.
    දවසකට එලකිරියේම "අර රටට ගිහිපු එකා වැටිලා", "අර රට දැන් ඉවරයි" වගේ ත්‍රෙඩ් කියක් නම් වැටෙනවද ..... උන් හිතන් ඉන්නේ උන් ජීවත් වෙන ලිඳ තමයි සුපිරිම කියල. උන්ගේ ළිඳෙන් තොර ලෝකයක් උන්ට නෑ. :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     

    King kekille

    Well-known member
  • Jun 27, 2016
    2,927
    2,477
    113
    Austria
    වැඩ පුළුවන් එකාට ලස්සනට ගේමක් ගහගන්න පුළුවන් බන් ලෝකේ මොන රටට ගියත්. බැරි එකා කරන්නේ ගියපු එවුන්ගේ ඇදකුද හොයා හොයා මානසික ආතල් එකක් ගන්න එක.
    දවසකට එලකිරියේම "අර රටට ගිහිපු එකා වැටිලා", "අර රට දැන් ඉවරයි" වගේ ත්‍රෙඩ් කියක් නම් වැටෙනවද ..... උන් හිතන් ඉන්නේ උන් ජීවත් වෙන ලිඳ තමයි සුපිරිම කියල. උන්ගේ ළිඳෙන් තොර ලෝකයක් උන්ට නෑ. :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    මේ විදිහට nz යන්න වියදම කීයක් යනවද...wife yanne student.
    Green list nathi job ekata mama yanawa nm dependent.
     

    ANAVRIN

    Well-known member
  • Jan 1, 2022
    1,224
    1,747
    113
    වැඩ පුළුවන් එකාට ලස්සනට ගේමක් ගහගන්න පුළුවන් බන් ලෝකේ මොන රටට ගියත්. බැරි එකා කරන්නේ ගියපු එවුන්ගේ ඇදකුද හොයා හොයා මානසික ආතල් එකක් ගන්න එක.
    :yes: :yes:
     

    Mr Bones

    Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    මේ විදිහට nz යන්න වියදම කීයක් යනවද...wife yanne student.
    Green list nathi job ekata mama yanawa nm dependent.
    post graduate or undergraduate ?
    post graduate is around $60K course fee and $15K living cost (for one year course). If you get a scholarship, everything is free.
     

    johnferna678

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,420
    6,893
    113
    වින්ටර් ෆොල්
    වැඩ පුළුවන් එකාට ලස්සනට ගේමක් ගහගන්න පුළුවන් බන් ලෝකේ මොන රටට ගියත්. බැරි එකා කරන්නේ ගියපු එවුන්ගේ ඇදකුද හොයා හොයා මානසික ආතල් එකක් ගන්න එක.
    දවසකට එලකිරියේම "අර රටට ගිහිපු එකා වැටිලා", "අර රට දැන් ඉවරයි" වගේ ත්‍රෙඩ් කියක් නම් වැටෙනවද ..... උන් හිතන් ඉන්නේ උන් ජීවත් වෙන ලිඳ තමයි සුපිරිම කියල. උන්ගේ ළිඳෙන් තොර ලෝකයක් උන්ට නෑ. :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    හැබැයි මචං මෙහෙම සීන් එකකුත් තියෙනව, ඔය student දාගෙන ගොඩක්ම රට යන්නේ මෙහෙත් ගේමක් ගහගන්න බැරි උන අනාථ පජාත‍ කුකුල්ලු තමයී.
     

    King kekille

    Well-known member
  • Jun 27, 2016
    2,927
    2,477
    113
    Austria
    Screenshot_20231216_054335_Facebook.jpg
     

    Gunaratnam

    Well-known member
  • Dec 9, 2023
    388
    269
    63
    Panadura
    රටෙන් ගියපු උන් කැරි කුහකයෝ.උන් කැමති නෑ ලංකාවේ උන් තව එනවට.ඒක නිසා කියනවා එන්න එපා ලංකාව තමා හොද කන්නවත් නෑ වේලක් කාලා ඉන්නේ සුද්දෝ පුකේ අරින්න එනවා වගේ ඒවා.
     

    King kekille

    Well-known member
  • Jun 27, 2016
    2,927
    2,477
    113
    Austria
    but why you mentioned Iphones here? :lol:
    ලගදී nz student ගිය එකෙක්..iphone එකක් අරන් story එකක් දාල තිබුනා..🤣 installment ගෙවන්න දෙනවද studentslata iphones. ඌ ගිහින් මාස 2යි.