godak watina lipiyak....godak mahansi wela thiyanawa... thanks...rep++
tintinonline Member Sep 19, 2013 1,571 207 0 මෙතන Jul 16, 2015 #21 godak watina lipiyak....godak mahansi wela thiyanawa... thanks...rep++
asanka10 Well-known member Jun 25, 2007 13,115 496 113 7'03'13.84" N 79'55'30.67 E Jul 16, 2015 #23 bump rep +10
Mr.Tom Well-known member Mar 1, 2013 18,349 3,725 113 EK Automobile Jul 16, 2015 #27 ෂෙයා කලාට ස්තූති මචං. REP+13
^Buddhika^ Well-known member Jun 8, 2013 13,432 1,163 113 Jul 16, 2015 #28 TFS The signal took four and a half hours to travel the 4.88bn km (3bn miles) back to Earth at light speed. With 99% of the data gathered during the encounter still on the spaceship
TFS The signal took four and a half hours to travel the 4.88bn km (3bn miles) back to Earth at light speed. With 99% of the data gathered during the encounter still on the spaceship
WICKILEAKS Well-known member Jan 5, 2011 15,008 1,672 113 Lion always in his den Jul 16, 2015 #29 කඩදාසි රොකට්ටුවක්වත් හරි තැනට යවාගන්න බැරි අපි මොනුන්ද ?
Lanka_HItler Member May 29, 2015 805 142 0 colombo Jul 16, 2015 #30 මචාං.... එල පොස්ටුව... keep on posting about these topics......
ruwanfer Well-known member Mar 26, 2007 8,110 934 113 One Mile to heaven Jul 16, 2015 #31 Good thread machan +11
**..RoCk sTaR..** Well-known member May 28, 2014 2,868 343 83 32 party...where ?? Jul 16, 2015 #33 ගූඩ් post මචෝ සැහෙන්න දෙයක් දැනගත්ත රේප් ++++
Chathuranga1 Well-known member Jan 25, 2008 9,047 1,523 113 ඇතුගල පාමුල Jul 16, 2015 #36 bump..watinawa machan
chamil32 Well-known member Dec 5, 2009 17,021 1,698 113 Matara Jul 16, 2015 #37 machan oka mehe idan control karanwada ? nathnam path eka dila.yanaya e adala thanata yanwada ?
kasuncs Well-known member May 21, 2007 3,590 271 83 Jul 16, 2015 #38 chamil32 said: machan oka mehe idan control karanwada ? nathnam path eka dila.yanaya e adala thanata yanwada ? Click to expand... Flight plan එක කලින් දීලා තියෙන්නේ.
chamil32 said: machan oka mehe idan control karanwada ? nathnam path eka dila.yanaya e adala thanata yanwada ? Click to expand... Flight plan එක කලින් දීලා තියෙන්නේ.
kasuncs Well-known member May 21, 2007 3,590 271 83 Jul 16, 2015 #39 lalindutj said: machan uba oya paththa gana dannawa nm poddak kiyapanko oya Spacecraft walata power eka ganne kohomada kiyala Click to expand... මේවට ජවය ලබාගන්නේ ප්ලුටොනියම් 238 විකිරණශීලි ක්ෂයවීම මගින් නිකුත් වෙන තාපය පාවිච්චි කරලා. විද්යුත් ජනයකයට කියන්නේ Radioisotope Thermoelectric Generator (RTG) කියලා. මේතියෙන්නේ නිව් හොරයිසන්ස් යානයට හයි කරපු විද්යුත් ජනකය. Reactions: Amila llll and BlueBat
lalindutj said: machan uba oya paththa gana dannawa nm poddak kiyapanko oya Spacecraft walata power eka ganne kohomada kiyala Click to expand... මේවට ජවය ලබාගන්නේ ප්ලුටොනියම් 238 විකිරණශීලි ක්ෂයවීම මගින් නිකුත් වෙන තාපය පාවිච්චි කරලා. විද්යුත් ජනයකයට කියන්නේ Radioisotope Thermoelectric Generator (RTG) කියලා. මේතියෙන්නේ නිව් හොරයිසන්ස් යානයට හයි කරපු විද්යුත් ජනකය.
wingman Well-known member Oct 3, 2009 7,691 2,741 113 In this moment Jul 16, 2015 #40 tfs mchn.. rep7+