නීතිමය උදව්වක් ගොඩක් වටිනවා මේවෙලාවේ.

Yellow Pages

Junior member
  • Mar 24, 2016
    257
    17
    18
    නීතිමය උදව්වක් ගොඩක් වටිනවා මේවෙලාවේ.

    මචන් මට දැන ගන්න ඕන උසාවියකින් දුන්න තීන්දුවක් අයිත් අපිට වෙනස් කරන්න පුලුවන්ද?
    ඒකියන්නෙ අපිට අවාසියට හැරුන එකක් අපිට අයිත් නඩුව අහන්න බැයිද? වෙන ලොයර් කෙනෙක් අල්ලගෙන ඒ උසාවියෙම?

    තව දෙයක්, පිට රටක පොඩි උසාවියක දුන්නු තීන්දුවක් මට ලන්කවෙ ඉන්දන් ආයිත් අහන්න පුලුවන්ද එම්බසි එක හරහා මම ඒ රටට නොගිහින්? නැත්තම් මම යන්නම ඕනද?

    මම වැඩිය නීතිය ගැන උසාවි ගැන දන්නෙ නෑ දන්න කෙනෙක් ඉන්නවනම් කියනවද? ලොකු උදව්වක්.​
     
    • Like
    Reactions: Wenas_Ekek

    Wenas_Ekek

    Active member
  • Oct 10, 2014
    203
    41
    28
    අබියාචනා අදිකරණය කියල එකක් තියෙන්නේ ඒකට. එකට නඩුව ඇපීල් කරන්න :rolleyes:
     

    Alexb

    Well-known member
  • Jan 22, 2016
    6,361
    4,638
    113
    You can appeal if you are not satisfied with the decision. But there is a time limit for making an appeal. You have to make appeal before expiration of time from the date of unsatisfied decision.
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,810
    12,995
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    Sri-Lanka-Law.jpg



    Oya structure eke, palleha thiyana level ekaka naduwak uda level ekata apeal karanna puluwan. uparima supreme court wenakan....
     

    Yellow Pages

    Junior member
  • Mar 24, 2016
    257
    17
    18
    Sri-Lanka-Law.jpg



    Oya structure eke, palleha thiyana level ekaka naduwak uda level ekata apeal karanna puluwan. uparima supreme court wenakan....

    Thanks machan
    Ekata kaalayak tiyanawada?
    Apita baida corona case eka nisa kal illaganna. March 5 th decision eka dunne
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    උබ වෙනුවෙන් උබේ නඩුවකට පෙනී සිටින්න ඇටොර්නී බලපත්‍රයක් මගින් විශ්වස පුද්ගලයෙක්ට බලය පවරන්න පුලුවන්.
     

    Yellow Pages

    Junior member
  • Mar 24, 2016
    257
    17
    18
    උබ වෙනුවෙන් උබේ නඩුවකට පෙනී සිටින්න ඇටොර්නී බලපත්‍රයක් මගින් විශ්වස පුද්ගලයෙක්ට බලය පවරන්න පුලුවන්.

    ඒ කියන්නෙ පිටරටකදිද?
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,810
    12,995
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    Thanks machan
    Ekata kaalayak tiyanawada?
    Apita baida corona case eka nisa kal illaganna. March 5 th decision eka dunne

    Please call for your lawyer...

    api neethiya akuratama kiyala denna dannenth na.ube case eka mokadda kiyala danneth na....
    apeal eka unath case eka anuwa depend wenawa. naduwa dinanna nam apeal eka karana dineth wadagath.

    Eg. Return cheque needs action with in 365 days first and then can apeal with in 5 years.
    Eg. salli dunne nathi naduwaka, salli gaththa oya palaweni naduwen dinna nam apeal eka awasana point eke dana eka naya dunna kenata labay samahara case wala...

    e nisa case eka danne anthiwa hari wistharayak kiyannath ba. ape knowledge eka athi da sure naa....
     

    Yellow Pages

    Junior member
  • Mar 24, 2016
    257
    17
    18
    Please call for your lawyer...

    api neethiya akuratama kiyala denna dannenth na.ube case eka mokadda kiyala danneth na....
    apeal eka unath case eka anuwa depend wenawa. naduwa dinanna nam apeal eka karana dineth wadagath.

    Eg. Return cheque needs action with in 365 days first and then can apeal with in 5 years.
    Eg. salli dunne nathi naduwaka, salli gaththa oya palaweni naduwen dinna nam apeal eka awasana point eke dana eka naya dunna kenata labay samahara case wala...

    e nisa case eka danne anthiwa hari wistharayak kiyannath ba. ape knowledge eka athi da sure naa....
    thanks machan. Mata nemai yaluwekta imegration prashnayak
     

    warwickuni

    Well-known member
  • May 21, 2008
    4,373
    1
    4,075
    113
    There is a time period for appeals. If your time period had expired and could not lodge an appeal due to closure of courts then the day they opened you could file the appeal.

    Time period for appeal is different in different depending on the type of action and also type of order which you are appealing and also type of court you are appealing. This is a complex subject and even experienced lawyers make mistakes . So be careful.

    depending on type of order there are provisions to appeal even after lapse of time which is called Appeal Not Withstanding Lapse of Time. This is a separate application seeking extension of time and appeal needs to be filed along. Complex enough!

    So it is not good to seek such advice from a open forum such as this as unqualified may mislead you. (even when qualified had made serious mistakes) Seek proper legal advice from a good person if not your time and money will be wasted due to mistake of the lawyer.
    There is no easy way out.
    As regard to orders of court it is normally orders made by the court of the country that can appealed to the higher courts of that country.
    You cannot appeal to another court which is higher in different country. But if your order needs to be executed in another country (eg. order regarding property held in foreign country) there are different laws that apply and there needs to be reciprocal enforcement . This again is a complex subject but in simple , in such a situation enforcing country can refuse so in limited circumstances.
    These are all complex subjects that needs to be properly analysed if your situation require. Since no details are given no proper application is possible.
     

    Yellow Pages

    Junior member
  • Mar 24, 2016
    257
    17
    18
    There is a time period for appeals. If your time period had expired and could not lodge an appeal due to closure of courts then the day they opened you could file the appeal.

    Time period for appeal is different in different depending on the type of action and also type of order which you are appealing and also type of court you are appealing. This is a complex subject and even experienced lawyers make mistakes . So be careful.

    depending on type of order there are provisions to appeal even after lapse of time which is called Appeal Not Withstanding Lapse of Time. This is a separate application seeking extension of time and appeal needs to be filed along. Complex enough!

    So it is not good to seek such advice from a open forum such as this as unqualified may mislead you. (even when qualified had made serious mistakes) Seek proper legal advice from a good person if not your time and money will be wasted due to mistake of the lawyer.
    There is no easy way out.
    As regard to orders of court it is normally orders made by the court of the country that can appealed to the higher courts of that country.
    You cannot appeal to another court which is higher in different country. But if your order needs to be executed in another country (eg. order regarding property held in foreign country) there are different laws that apply and there needs to be reciprocal enforcement . This again is a complex subject but in simple , in such a situation enforcing country can refuse so in limited circumstances.
    These are all complex subjects that needs to be properly analysed if your situation require. Since no details are given no proper application is possible.

    thank you very much
     

    Yellow Pages

    Junior member
  • Mar 24, 2016
    257
    17
    18
    owa mona neethiyada apply wenne, rata anuwa wenas wenawa. italy, japan and France Law wenas. krama wenas. e nisa hari lawyer kenek, galapena kenek hoyala advice ganna. mehema hoyana eka hariyanne na... waradinna chance eka 99%.

    japan thama
    Lankawe inne hoda immegration lawyers la kauda?
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    ඒ කියන්නෙ පිටරටකදිද?


    ඔව් උබට ඕනේ නම්, ලංකාවට එන්නේ නැතිව ඔහේ ලෝයර් කෙනෙක්ට කියලා ඇටෝනි බලපත්‍රයක් හදලා රෙජිස්ටර් කරලා ඉවර වෙලා. මෙහෙට එවන්න පුළුවන්.


    ඊට පස්සේ උබ වෙනුවෙන් බලය පවරපු කෙනා ලංකාවේ රෙජිස්ටාර් කාර්යාලයට ගිහින් ඒක රෙජිස්ටර් කර ගන්න ඕනේ. ඊට පස්සේ උබ වෙනුවෙන් එයාට මෙහෙ ඕනේ නඩුවකට පෙනී සිටින්න පුළුවන්.අදාළ කාරනා ඇටෝර්නි බලපත්‍රයේ උබ පැහැදිලිව සදහන් කර ගන්න ඕනේ :yes:
     
    Last edited:

    Yellow Pages

    Junior member
  • Mar 24, 2016
    257
    17
    18
    ඔව් උබට ඕනේ නම්, ලංකාවට එන්නේ නැතිව ඔහේ ලෝයර් කෙනෙක්ට කියලා ඇටෝනි බලපත්‍රයක් හදලා රෙජිස්ටර් කරලා ඉවර වෙලා. මෙහෙට එවන්න පුළුවන්.


    ඊට පස්සේ උබ වෙනුවෙන් බලය පවරපු කෙනා ලංකාවේ රෙජිස්ටාර් කාර්යාලයට ගිහින් ඒක රෙජිස්ටර් කර ගන්න ඕනේ. ඊට පස්සේ උබ වෙනුවෙන් එයාට මෙහෙ ඕනේ නඩුවකට පෙනී සිටින්න පුළුවන්.අදාළ කාරනා ඇටෝර්නි බලපත්‍රයේ උබ පැහැදිලිව සදහන් කර ගන්න ඕනේ :yes:

    na lankawe indan pitarataka maduwak machan