නුවන් ජයකොඩි (සෑම ශ්‍රීලාංකිකයෙකුම නැරඹි

asantha punchihewa

Well-known member
  • Sep 21, 2012
    1,463
    213
    63
    elakiriye
    RePost බුවා;16235192 said:
    දිනුවත් නැතත්
    සුද්දෝ තුන් හතර දෙනෙක්ට අපේ රටේ නම ගහපු t ෂර්ට් අන්දවල,
    අනිත් එකාගේ ඇහැ ගව රතු වෙන්න ගහල,
    අපේ කොඩිය උස්සගෙන රින්ග් එකට ආපු උබ මට වීරයෙක් නුවන්...

    ජයවේවා......

    :yes::yes: kathawa aththa machoo
     

    @nulaim@

    Member
    May 25, 2011
    8
    0
    0
    colombo
    මම බොක්සිං ගැන දන්නේ නැහැ මචන්. පේන විදිහට ඒ පහර තනිකරම කනා ගහන පහරක්. බොහෝදුරට foul විය යුතුයි.

    :lol: Ehema foul denna bn.. Ine nama gahala thiyena belt ekata udin ona thanakata gahanna puluwn oluwa pitipassata nathuwa.. ehema gahuwath foul scene na, ekaparak opponent ta advice deela ai gahanna patan ganin kiyanawa referee! Unexpected shots thama boxing wala kanne.. ETH PATTA MATCH EKAK AND PATTA BOXER KENEK!
     

    polwattacom

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,989
    1,039
    113
    USA
    :lol: Ehema foul denna bn.. Ine nama gahala thiyena belt ekata udin ona thanakata gahanna puluwn oluwa pitipassata nathuwa.. ehema gahuwath foul scene na, ekaparak opponent ta advice deela ai gahanna patan ganin kiyanawa referee! Unexpected shots thama boxing wala kanne.. ETH PATTA MATCH EKAK AND PATTA BOXER KENEK!


    ehemada machan. mama ithin me gana rules mukuth danne naha.