නුවර එලිය with Wife - නවතින්න සහ බලන්න තැන්?

haroon.plus

Active member
  • Feb 13, 2009
    243
    43
    28
    CMB
    මචං මමයි wifeයි අපේ anniversary එකත් අල්ලල මැයි මාසෙ මැද වගේ නුවර-එලියෙ රවුමක් දාන්න ඉන්නෙ. Night දෙකක් ඉන්න තමයි කල්පනාව. දැනට නවතින්න බලපු place තමයි මේ තියෙන්නෙ..

    Willmount Cabins :love: :love::love:
    Stoney Croft lin Little England :love::love:
    Hideout Cabins :love:

    මේ තැන්වල හිටපු අය ඉන්නවනම් experience එක කොහොමද කියන්න..

    බලන්න යන්න නම් ගොඩක් තැන් තියෙනවනෙ. ඒ අතරින් මේ ගමනින් cover කරගන්න බලන්න යන්න ලස්සනම හා යායුතුම තැන් මොනවද මේ කාලයත් එක්ක ගත්තම..?

    :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     

    haroon.plus

    Active member
  • Feb 13, 2009
    243
    43
    28
    CMB
    මම අවුරුදු 5 ක් විතර හිටියා එහෙ. ෆ්‍රී උනාම කොමෙන්ට් එකක් දාන්නම්.
    අඩේ.. අනිවා comment එකක් දාපන් මචං.
    දැනට හිතන් ඉන්නෙ යන දවසෙ උදේ 11.30 වෙද්දිවත් නුවර-එලියට ගිහින් ලඟින්ම cover කරන්න පුලුවන් තැන්ටික cover කරන්න.
    Gregory Lake
    Town එක වටේ රවුමක්..
    Post Office
    Victoria Park

    ඊට පස්සෙ දවසෙ උදේ Moon Plains ගිහින්, Strawberry Farm, අඹේවෙල Farm යන්න.
    එදාට තව යන්න පුලුවන් places මොනවද? දවසම තියෙනවනෙ..

    අනිත් දවසෙ ගෙදර එනගමන් හැටන් පාර අවට place එකක් දෙකක් තිබ්බොත් යන්න ඉන්නෙ..
     
    • Like
    Reactions: Voldemort Bro

    modakolla

    Active member
  • Jun 10, 2015
    480
    211
    43
    nuwara eliya harima typical ban dan. melo gathiyak na
    puluwannam ella hari haputhale paththata palayan.
    nuwara eliye yanawanam thawa oya kiyapu place walata amatharawa piduruthalagala yanna puluwan. lover's leap water fall yanna puluwan
    haputhale/ella giyoth lipton seat, adisom bunglow, uda diyaluama, nine arch bridge, little adam's peak wage than walata yanna puluwan
     

    janitht

    Well-known member
  • Mar 23, 2008
    244
    674
    93
    අඩේ.. අනිවා comment එකක් දාපන් මචං.
    දැනට හිතන් ඉන්නෙ යන දවසෙ උදේ 11.30 වෙද්දිවත් නුවර-එලියට ගිහින් ලඟින්ම cover කරන්න පුලුවන් තැන්ටික cover කරන්න.
    Gregory Lake
    Town එක වටේ රවුමක්..
    Post Office
    Victoria Park

    ඊට පස්සෙ දවසෙ උදේ Moon Plains ගිහින්, Strawberry Farm, අඹේවෙල Farm යන්න.
    එදාට තව යන්න පුලුවන් places මොනවද? දවසම තියෙනවනෙ..

    අනිත් දවසෙ ගෙදර එනගමන් හැටන් පාර අවට place එකක් දෙකක් තිබ්බොත් යන්න ඉන්නෙ..
    අඹේවෙල Farm කොරෝනා නිසා යන්න දෙන්නෙ නෑ බං.
    Post Office එකෙයි Victoria Park එකෙයි බලන්න දෙයක් නෑ බං. හෝර්ටන් තැන්නේ යමං.
     
    • Love
    Reactions: haroon.plus

    Gayanep2

    Junior member
  • Aug 6, 2020
    38
    41
    18
    Gallway's land national park කියල තැනක් තියනව කැලයක් ඇතුලෙන් හදපු අඩි පාරක්. සත්තු එහෙම දැකගන්න අමාරු උනා. හැබයි එ අඩි පාර දිගෙ ඇවිදගෙන යන එක වෙනම experience එකක්. පරිසරයට ආදරය කරන කෙනෙක් නම් මම recommend කරනව place එක.
    Climate එකත් එක්ක මහන්සියක් දනෙන්නෙත් නැහැ.