නුවර පළාතේ තරුණයන් සතු පංචවිධ උත්තුංග ගු&#3499

Tramadol

Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,370
    113
    Kotahena
    නුවර පොන්ස්ල හෙන ගොං
    ඔය සුද්ද ගෙ කාලේ අපේ රටේ ජාතික වීරයෝ සුද්දට පාවල දීල හවසට තමන්ගේ ගෑනිව තානාන්තර බලාගෙන සුද්දාගේ ගෙදරට යවපු එවුන් ඉතුරු වෙලා, රටට ආදරය කරන සුද්දට විරුද්ධව කැරලි ගහපු එවුන් ඔක්කොම ඒ කාලේ නුවර අත් අැරලා ගිහිං සබරගමුවේ සෙට් උනා. ඒකයි ඒ පලාත් වල තවම කිසි දියුණුවක් නැති විදිහට තියෙන්නෙ. සුද්දා ඇවිල්ල කරේ ඔක්කොම නුවර පැත්තේ. නෝන්ජල් කම ඉතුරු වෙලා තියෙන blood line තමයි තවමත් ඒ පැත්තේ පැවතෙන්නේ. ඕවා ඉවසන් ඉන්න බැරිව කැරලි ගහපු, resistance එකට join උනේ සබරගමුවේ. දැන් ඒ ගැනු ටික තම්බින්ට රෙද්ද උස්සන උන් ඉන්නේ. Show off එක බලාගෙන තමයි මේ Kandy වල සෙට් එක සුද්දට රෙද්ද ඉස්සුවේ. ඉතිං උන්ගේ ටිකක් show එක වැඩියි වගේම පිරිමි ගති ලක්ෂණ ගොඩක් අඩුයි. ගැනු චරිත ඉන්නවා. හදිස්සියේ ඉක්මන් තිරණ අරගෙන ගේම තියෙන aggressive ගති ලක්ෂණ වලට වඩා නෝන්ජල් ගති තමයි වැඩි පුර නුවර උං ට තියෙන්නේ. කට විතරයි. මොකක් හරි case එකක් එනකොට ඉස්සෙල්ලම ලිස්සල යන්නේ මුන් තමයි.

    මම දන්න නුවර ඔන්න ඕක තමයි තිත්ත ඇත්ත. අපි දකුණේ නෙමෙයි colombo. But අපිට කිසිම පුක් ගායක් නෑ අපි cmb කොල්ලො කියලා ගොං පාර්ට් show off දාන්න රට වටේට, but most developed district එක මෙක කියලා හැමෝම දන්නව.
    මම කියන්නේ නෑ මුන් මොවුන් ට වඩා හොඳයි, මුං නරකයි කියලා categorize කරලා. නමුත් Kandy වල කතාව ගැන කියන්න ඕන මොකද මේ thread එකේ බොරු talk show එකක් Kandy people ගැන දාලා තියෙන නිසා.
     

    missaka86

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    1,584
    886
    113
    නුවර පොන්ස්ල හෙන ගොං
    ඔය සුද්ද ගෙ කාලේ අපේ රටේ ජාතික වීරයෝ සුද්දට පාවල දීල හවසට තමන්ගේ ගෑනිව තානාන්තර බලාගෙන සුද්දාගේ ගෙදරට යවපු එවුන් ඉතුරු වෙලා, රටට ආදරය කරන සුද්දට විරුද්ධව කැරලි ගහපු එවුන් ඔක්කොම ඒ කාලේ නුවර අත් අැරලා ගිහිං සබරගමුවේ සෙට් උනා. ඒකයි ඒ පලාත් වල තවම කිසි දියුණුවක් නැති විදිහට තියෙන්නෙ. සුද්දා ඇවිල්ල කරේ ඔක්කොම නුවර පැත්තේ. නෝන්ජල් කම ඉතුරු වෙලා තියෙන blood line තමයි තවමත් ඒ පැත්තේ පැවතෙන්නේ. ඕවා ඉවසන් ඉන්න බැරිව කැරලි ගහපු, resistance එකට join උනේ සබරගමුවේ. දැන් ඒ ගැනු ටික තම්බින්ට රෙද්ද උස්සන උන් ඉන්නේ. Show off එක බලාගෙන තමයි මේ Kandy වල සෙට් එක සුද්දට රෙද්ද ඉස්සුවේ. ඉතිං උන්ගේ ටිකක් show එක වැඩියි වගේම පිරිමි ගති ලක්ෂණ ගොඩක් අඩුයි. ගැනු චරිත ඉන්නවා. හදිස්සියේ ඉක්මන් තිරණ අරගෙන ගේම තියෙන aggressive ගති ලක්ෂණ වලට වඩා නෝන්ජල් ගති තමයි වැඩි පුර නුවර උං ට තියෙන්නේ. කට විතරයි. මොකක් හරි case එකක් එනකොට ඉස්සෙල්ලම ලිස්සල යන්නේ මුන් තමයි.

    මම දන්න නුවර ඔන්න ඕක තමයි තිත්ත ඇත්ත. අපි දකුණේ නෙමෙයි colombo. But අපිට කිසිම පුක් ගායක් නෑ අපි cmb කොල්ලො කියලා ගොං පාර්ට් show off දාන්න රට වටේට, but most developed district එක මෙක කියලා හැමෝම දන්නව.
    මම කියන්නේ නෑ මුන් මොවුන් ට වඩා හොඳයි, මුං නරකයි කියලා categorize කරලා. නමුත් Kandy වල කතාව ගැන කියන්න ඕන මොකද මේ thread එකේ බොරු talk show එකක් Kandy people ගැන දාලා තියෙන නිසා.

    මම දන්න විදියට ගාල්ලෙ උන් වත් කොලඹ උන් වත් නිදහස වෙනුවෙන් සටන් කරේ නැහැ
    එතකොට නිදහස වෙනුවෙන් සටන් කරපු මිනිස්සුන්ගේ ලේ තියෙන අය නපුංසකද උඹ කියන විදියට
    මෙහෙමයි කොලඹ ගාල්ල මාතර කොහොමත් එකම blood line එකක්ව වගෙ මොකද දකුණෙන් ආපු මිනිස්සු තමයි කොලඹ ගොඩක් අය. ගොඩාක් වෙලාවට ඒක නිසා උස අඩු ඇදුරු පැහැ සම තියෙන්නේ
    නුවර අය සෞම්‍ය පරිසරය නිසා ලස්සන පෙනුමක් තියෙන අය
    මමත් කොලඹ හැබැයි ලංකාවේ ජීවත් වෙන්න හොදම kandy ලස්සන පරිසරය ලස්සන මිනිස්සු පෙනුම ගති ගුණ දෙකම තියෙනවා
     

    Hamu mahaththaya1

    Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,116
    22,208
    113
    ගම මහනුවරයි
    මම දන්න විදියට ගාල්ලෙ උන් වත් කොලඹ උන් වත් නිදහස වෙනුවෙන් සටන් කරේ නැහැ
    එතකොට නිදහස වෙනුවෙන් සටන් කරපු මිනිස්සුන්ගේ ලේ තියෙන අය නපුංසකද උඹ කියන විදියට
    මෙහෙමයි කොලඹ ගාල්ල මාතර කොහොමත් එකම blood line එකක්ව වගෙ මොකද දකුණෙන් ආපු මිනිස්සු තමයි කොලඹ ගොඩක් අය. ගොඩාක් වෙලාවට ඒක නිසා උස අඩු ඇදුරු පැහැ සම තියෙන්නේ
    නුවර අය සෞම්‍ය පරිසරය නිසා ලස්සන පෙනුමක් තියෙන අය
    මමත් කොලඹ හැබැයි ලංකාවේ ජීවත් වෙන්න හොදම kandy ලස්සන පරිසරය ලස්සන මිනිස්සු පෙනුම ගති ගුණ දෙකම තියෙනවා

    nuwara minissu oya dakune ewun wage balu wada karanne na... Mutti alllanna yanneth na.. konda kelin thiyan wada karana minissu nuwara inne....

    itin dakune inna ewunta penne nuwara minissu hena maannak karayo kiyala...

    maanak karayo unata fit unama bokka unath denawa... habai fit wenne na lesiyen...

    dakune adu kule , kalu katha ewun enawa nuwara apita review denna... :lol:
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,370
    113
    Kotahena
    මම දන්න විදියට ගාල්ලෙ උන් වත් කොලඹ උන් වත් නිදහස වෙනුවෙන් සටන් කරේ නැහැ
    එතකොට නිදහස වෙනුවෙන් සටන් කරපු මිනිස්සුන්ගේ ලේ තියෙන අය නපුංසකද උඹ කියන විදියට
    මෙහෙමයි කොලඹ ගාල්ල මාතර කොහොමත් එකම blood line එකක්ව වගෙ මොකද දකුණෙන් ආපු මිනිස්සු තමයි කොලඹ ගොඩක් අය. ගොඩාක් වෙලාවට ඒක නිසා උස අඩු ඇදුරු පැහැ සම තියෙන්නේ
    නුවර අය සෞම්‍ය පරිසරය නිසා ලස්සන පෙනුමක් තියෙන අය
    මමත් කොලඹ හැබැයි ලංකාවේ ජීවත් වෙන්න හොදම kandy ලස්සන පරිසරය ලස්සන මිනිස්සු පෙනුම ගති ගුණ දෙකම තියෙනවා
    උඹ ගොං.
    මම කියලා තියෙන්නේ නිදහස වෙනුවෙන් සටන් කරපු මිනිස්සු නුවරින් ගියා කියලා.
    දැන් උං නුවර නෑ. නුවර ඉතුරු වෙලා ඉන්නේ දැං සුද්දට රෙද්ද උස්සපු එවුන් කියල. උං ටික තමයි බොරුවට වංශෙ කබල් ගගා ඉන්නේ, අලි වංශෙ කියලා බොරු show එක දෙන්නේ. සුද්දා ගෙ mix හෝ ගැති.

    ගාල්ලෙ මාතර නම් කොහොමත් මොකක් හරි මොලේ අවුලක් තියෙනව කැරිම ගොං නුවර උන්ට හපං. (ඔක්කොම නෙමෙයි බොරුවට කියෝන mental case, ඒත් බහුතරයක්)

    දැං ගොඩක් mix වෙලා තියෙන්නේ ඒ උනත් සබරගමු පළාත් වල තවම කොන්ද කෙලින් තියාගෙන ඉන්න මිනිස්සු ඉන්නවා. පිරිමි කම තියන. ඔලුව නමන්න අකැමැති පෞරුෂයක් තියෙන මිනිස්සු. ඒ එහෙම ඉතුරු වෙලා තියෙන්නේ අර case එක තමයි.
     
    • Like
    Reactions: JohnnySS

    missaka86

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    1,584
    886
    113
    උඹ ගොං.
    මම කියලා තියෙන්නේ නිදහස වෙනුවෙන් සටන් කරපු මිනිස්සු නුවරින් ගියා කියලා.
    දැන් උං නුවර නෑ. නුවර ඉතුරු වෙලා ඉන්නේ දැං සුද්දට රෙද්ද උස්සපු එවුන් කියල. උං ටික තමයි බොරුවට වංශෙ කබල් ගගා ඉන්නේ, අලි වංශෙ කියලා බොරු show එක දෙන්නේ. සුද්දා ගෙ mix හෝ ගැති.

    ගාල්ලෙ මාතර නම් කොහොමත් මොකක් හරි මොලේ අවුලක් තියෙනව කැරිම ගොං නුවර උන්ට හපං. (ඔක්කොම නෙමෙයි බොරුවට කියෝන mental case, ඒත් බහුතරයක්)

    දැං ගොඩක් mix වෙලා තියෙන්නේ ඒ උනත් සබරගමු පළාත් වල තවම කොන්ද කෙලින් තියාගෙන ඉන්න මිනිස්සු ඉන්නවා. පිරිමි කම තියන. ඔලුව නමන්න අකැමැති පෞරුෂයක් තියෙන මිනිස්සු. ඒ එහෙම ඉතුරු වෙලා තියෙන්නේ අර case එක තමයි.

    අනේ පලයන් යන්න කෑගල්ල, රත්නපුර කියන්නෙ ලංකාවෙ ඉන්න මොඩ ම මිනිස්සු ඉන්න පලාත්
    ලොකු කම තියෙනවා කෑගල්ලේ උන්ගේ හැබැයි වැඩ බැහැ
    රත්නපුර උන්ගේ ලොකු කමක් නම් නැහැ හැබැයි ඉගන ගන්න ගොඩාක් උන්ට බැහැ
    හම්බ හැත්තට නම් නංවන්නේ නැති ඔළුව විතරක් නෙමෙයි ඔක්කොම නවලා තියෙන්නේ
     

    missaka86

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    1,584
    886
    113
    උඹ ගොං.
    මම කියලා තියෙන්නේ නිදහස වෙනුවෙන් සටන් කරපු මිනිස්සු නුවරින් ගියා කියලා.
    දැන් උං නුවර නෑ. නුවර ඉතුරු වෙලා ඉන්නේ දැං සුද්දට රෙද්ද උස්සපු එවුන් කියල. උං ටික තමයි බොරුවට වංශෙ කබල් ගගා ඉන්නේ, අලි වංශෙ කියලා බොරු show එක දෙන්නේ. සුද්දා ගෙ mix හෝ ගැති.

    ගාල්ලෙ මාතර නම් කොහොමත් මොකක් හරි මොලේ අවුලක් තියෙනව කැරිම ගොං නුවර උන්ට හපං. (ඔක්කොම නෙමෙයි බොරුවට කියෝන mental case, ඒත් බහුතරයක්)

    දැං ගොඩක් mix වෙලා තියෙන්නේ ඒ උනත් සබරගමු පළාත් වල තවම කොන්ද කෙලින් තියාගෙන ඉන්න මිනිස්සු ඉන්නවා. පිරිමි කම තියන. ඔලුව නමන්න අකැමැති පෞරුෂයක් තියෙන මිනිස්සු. ඒ එහෙම ඉතුරු වෙලා තියෙන්නේ අර case එක තමයි.
    ගාල්ල මාතර උන්ගේ සමහර උන් අර අපි දකුණේ case එක තියෙනවා හැබැයි උන් ගොඩාක් දක්ෂයි. මොඩ කියලා නම් කියන්න බැහැ
    උඹත් උන්ට දෙවැනි නැහැ. ඔය නුවර ගාල්ලේ කොලඹ ලොකුම කියවන්න යන අයට කිසිම talent එකක් නැති උන්
    නියම waddo silent dial
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,370
    113
    Kotahena
    ගාල්ල මාතර උන්ගේ සමහර උන් අර අපි දකුණේ case එක තියෙනවා හැබැයි උන් ගොඩාක් දක්ෂයි. මොඩ කියලා නම් කියන්න බැහැ
    උඹත් උන්ට දෙවැනි නැහැ. ඔය නුවර ගාල්ලේ කොලඹ ලොකුම කියවන්න යන අයට කිසිම talent එකක් නැති උන්
    නියම waddo silent dial

    කොහෙද ලොකු කම් කියල තියෙන්නෙ?
    උබට මෙතැන කියල තියෙන එක තේරෙන්නෙත් නෑ, ලියලා තියෙන වචන ටිකත් වරද්දගෙන.
    මෙතන කතාව වැඩ්ඩො කව්ද කියන එක නෙමෙයි මෝඩයෝ.
    වැඩ්ඩට ලංකාවේ කොහේ ඉපදුනත් අදාළ නැහැ. ඌ silent වෙන්නත් පුළුවන් නොවෙන්නත් පුළුවන් ඒක උගේ කැමැත්ත.
    ඒක ගැන නෙමෙයි මේ කියලා තියෙන්නේ.
    වැඩ්ඩා හෝ වැඩ බැරි එකා උනා හෝ කමක් නෑ talent එකක් තිබුණත් නැතත් ඌ අපි ගාල්ලේ මාතර නුවර කියලා හැමිනෙන්නෙ නැ කියලා. ඒ මානසික අවුලක් තියෙන එවුන් එහෙම කියවන්නේ. ඌ ඇත්තටම වැඩ්ඩ වෙන්නත් පුළුවන් නොවෙන්නත් පුළුවන්. අරක ගොං part එකක්.
    මගෙ post එකේ කිසි තැනක ලොකු කමක් කියල නෑ මං fact එකක් පෙන්නුවේ. Cmb අනික් හැම පලාතකටම වඩා develop, ඒ වගේම උන්ගේ mind සෙට් එකත් වෙනස්. එහෙම වෙලා තියෙන්නේ හේතුවක් ඇතුව. නමුත් කවුරැත් අපෝ කොළඹ කියලා කියවන්නේ නෑ. මං එකෙන් අදහස් කළේ කොළඹ උං ලොකුයි කියල නෙමෙයි. උං පොරවල් නිසා silent කියලාත් නෙමෙයි. ඒක naturally කියවන්න හේතුවක් නෙමෙයි උන්ට.
     
    Last edited:

    marvin silva

    Well-known member
  • Jan 22, 2010
    4,120
    1,996
    113
    "නුවර තරුණයකු සමග වරක් යහන්ගත වුනු කාන්තවක් ඉන් පසු කිසිම තරුණයකු පතන්නේ නැත".

    :shocked: ඒ මොකෝ පිරිමි සංහතියම එපාවෙනවද...?
     

    Hamu mahaththaya1

    Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,116
    22,208
    113
    ගම මහනුවරයි
    Nuwara ewun 2kata namila mutti allanna yanne na... anika jara balu wada na... karana de kelin kiyala karanawa...

    benthara gagen eha as arapu pus patiyek wath genan epa kiyanne ekane putha...

    owa kata kahanawata kiyapuwa nemei... dan cmb awila wada karanneth godak dakune karawe ewun... office wala wada karana ewun dannawa athi unge gathiguna...

    Kule kiyanne unge gathiguna walin ena deyak... adu kule eka adu kulema thamai... aye monawa tibbath uge janme purudu nathi wenne na
     

    shaminda peiris

    Well-known member
  • Mar 12, 2014
    23,306
    1,059
    113
    33
    පානදුරේ
    මම දන්න විදියට ගාල්ලෙ උන් වත් කොලඹ උන් වත් නිදහස වෙනුවෙන් සටන් කරේ නැහැ
    එතකොට නිදහස වෙනුවෙන් සටන් කරපු මිනිස්සුන්ගේ ලේ තියෙන අය නපුංසකද උඹ කියන විදියට
    මෙහෙමයි කොලඹ ගාල්ල මාතර කොහොමත් එකම blood line එකක්ව වගෙ මොකද දකුණෙන් ආපු මිනිස්සු තමයි කොලඹ ගොඩක් අය. ගොඩාක් වෙලාවට ඒක නිසා උස අඩු ඇදුරු පැහැ සම තියෙන්නේ
    නුවර අය සෞම්‍ය පරිසරය නිසා ලස්සන පෙනුමක් තියෙන අය
    මමත් කොලඹ හැබැයි ලංකාවේ ජීවත් වෙන්න හොදම kandy ලස්සන පරිසරය ලස්සන මිනිස්සු පෙනුම ගති ගුණ දෙකම තියෙනවා

    නුවර උන් යුද්දෙට ආවද බන්?අපි නම් දන්න ඉතිහාසේ හැටියට නුවර උන් තමා රට පාවලා දුන්නේ සහ සුද්දට විරුද්ධව සිංහල උන් කරපු යුද්ද පාවලා දුන්නේ.සුද්දට විරුද්දව වැඩියෙන්ම කැරලි ගැහුවේ ඌව වෙල්ලස්ස පැතිවල මිනිස්සු.

    වායු දූශනේ වැඩිම නගරෙද බන් ජීවත්වෙන්න හොඳම?
     

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    නුවර උන් යුද්දෙට ආවද බන්?අපි නම් දන්න ඉතිහාසේ හැටියට නුවර උන් තමා රට පාවලා දුන්නේ සහ සුද්දට විරුද්ධව සිංහල උන් කරපු යුද්ද පාවලා දුන්නේ.සුද්දට විරුද්දව වැඩියෙන්ම කැරලි ගැහුවේ ඌව වෙල්ලස්ස පැතිවල මිනිස්සු.

    වායු දූශනේ වැඩිම නගරෙද බන් ජීවත්වෙන්න හොඳම?
    මුහුදුබඩ උන් එකදාස් පන්සීය ගණන් වල ඉඳන් සුද්දට යටත් වෙලා ඉද්දි උඩරට 1815 වෙනකන් අල්ලගෙන හිටියේ යුද්ද කරපු හින්ද නේන්නං. ගන්නොරුව සටන ගැන එහෙම අහල නැද්ද. :baffled:
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,990
    28,902
    113
    මුහුදුබඩ උන් එකදාස් පන්සීය ගණන් වල ඉඳන් සුද්දට යටත් වෙලා ඉද්දි උඩරට 1815 වෙනකන් අල්ලගෙන හිටියේ යුද්ද කරපු හින්ද නේන්නං. ගන්නොරුව සටන ගැන එහෙම අහල නැද්ද. :baffled:

    katussekta ridila :lol: :P
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    අපි ඕව ගැන දන්නේ නෑ නුවර අය හෝ ගාන පොකුණ බලන්න කියල හිටං අපේ පැත්තේ එනවා
     

    eltonjuwal

    Active member
  • Mar 17, 2011
    438
    53
    28
    Anagarika_Dharmapal_in_1926.jpg
     
    Jul 20, 2018
    210
    31
    0
    [නුවර මිනිසුන් ඉතිහාසයේවත් පාවාදීම් කර නැත .:lol::lol::lol::lol:

    ලංකාව බෙදන්නනැතිව ඔක්කොම එකවගේ හිටහන් .....බන්..